Witam. Wątpię, że znajdziesz coś lepszego, bezwypadkowego na lokalnym rynku. Tak czy inaczej, nawet jeśli wszystko wygląda w porządku, należy przewidzieć pewien budżet na serwis zawieszenia i innych rzeczy. Trzymaj 10 tys. w rezerwie na wszelki wypadek, a wszystko będzie dobrze.
Ktoś prawdopodobnie zasugerowałby zakup 981 z USA i powiedziałbym, że ta oferta jest szalona, to też mogłoby być opcją. Prawda jest taka, że możesz mieć ten samy samochód pod względem doświadczenia znacznie, znacznie taniej, a potem zdecydujesz, czy jesteś gotowy zapłacić za jego stan. Prawdopodobnie będziesz jeździć tańszym samochodem bardziej zrelaksowany, nie myśląc o jego utracie wartości, ponieważ nie miałby on zbyt dużej wartości na samym początku.
Manual + facelift base cayman to dość rzadka specyfikacja, albo przynajmniej tak było.
Jeśli zdecydujesz się na aukcje w Japonii i sprowadzenie samochodu, możesz go kupić taniej.
Jako właściciel boxstera o tej samej specyfikacji i poszukujący początkowo caymana, prawdopodobnie wybrałbym tę opcję. Import z Niemiec prawdopodobnie kosztowałby tyle samo, jeśli taka specyfikacja zostanie znaleziona.
|