Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.08.2021, 20:09 

Dołączył: 23.02.2015
Posty: 36
Czy ktoś załatwia z forum Certyfikat Autentycznosci z Porsche ?
Auto ze Szwajcarii 911 sc z 1983r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.08.2021, 21:07 

Dołączył: 3.05.2011
Posty: 1351
911Hubert napisał(a):
Czy ktoś załatwia z forum Certyfikat Autentycznosci z Porsche ?
Auto ze Szwajcarii 911 sc z 1983r


jak masz auto z USA to możesz w PCA zamiówic:


https://www.pca.org/sites/default/files ... _FINAL.pdf

a jak wolisz można u lokalnego Dealera Porsche , mi sie tak udało dawno temu , ale teraz ceny jakies kosmiczne są , zadzoń i popytaj)

powinno być też coś na stronie Porsche Museum...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.08.2021, 15:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 26.08.2014
Posty: 1047
Lokalizacja: Warszawa/Sopot
Nr klubowicza: 385
Cześć,

Ja załatwiałem przez Porsche Centrum Warszawa i sporo to trwało, ale w końcu się udało. Musiałem jednak podjechać do nich, żeby auto wzięli na podnośnik i sprawdzili numer skrzyni - bez tego nie chcieli wydać certyfikatu. Wszystko dla Porsche 924 turbo z 1983 roku.




_________________

Pozdrawiam,
Tomas

Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, Macan
Było: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster
Sprzedam: 924 turbo

Praca: http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne, http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.08.2021, 8:37 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
W ciągu ostatnich kilku lat dwa razy zmieniły się reguły wydawania Certyfikatu Autentyczności przez Porsche (chyba nawet już się tak nie nazywa..).

Na początku przez wiele lat podawało się VIN a oni przysyłali wszystkie informacje z Kardexu lub nowszej bazy danych, po prostu specyfikację auta z wszystkimi numerami. Mogłeś mieć więc auto nieoryginalne a dostawałeś wszystkie numery auta oryginalnego. Co mogło się dziać później każdy może się domyśleć.

Później przez krótki czas trzeba było im podać numery VIN, silnika, skrzyni a oni sprawdzali czy masz oryginalne, uzupełniali dodatkowymi informacjami ze specyfikacji auta i wystawiali certyfikat. Tam gdzie miałeś elementy nieoryginalne zostawiali puste miejsce.

Obecnie musisz podać jak powyżej i dodatkowo obligatoryjna jest wizyta w serwisie celem mikro inspekcji auta, tak jak pisze Witt.

Tak więc o certyfikatach z USA, o których pisze Bary niestety możemy zapomnieć :-(




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum