|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekD
|
Napisane: 4.04.2019, 9:44 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 4.04.2019, 9:52 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Nikt nie poda kosztów restauracji, bo to zależy od tego jaka jest baza (a tego po zdjęciach nigdy w 100% nie wiadomo) oraz zakresu i jakości prac.
Jeżeli ma to być robione tak jak Porsche Mikiciuka to pewnie ze 250 000 zł trzeba szykować. Na omalowanie całości, tapicerkę i podstawową mechanikę pewnie starczy 25 000...
|
|
Góra |
|
Qdlaty
|
Napisane: 4.04.2019, 10:25 |
|
Dołączył: 15.04.2017 Posty: 169
|
Pan Jasiek napisał(a): .....Jeżeli ma to być robione tak jak Porsche Mikiciuka to pewnie ze 250 000 zł trzeba szykować. Na omalowanie całości, tapicerkę i podstawową mechanikę pewnie starczy 25 000... Mając budżet na "renowację" 25.000 absolutnie NIE dotykałbym żadnego 928. To starczy na waciki.
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 4.04.2019, 10:42 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
Qdlaty napisał(a): Pan Jasiek napisał(a): .....Jeżeli ma to być robione tak jak Porsche Mikiciuka to pewnie ze 250 000 zł trzeba szykować. Na omalowanie całości, tapicerkę i podstawową mechanikę pewnie starczy 25 000... Mając budżet na "renowację" 25.000 absolutnie NIE dotykałbym żadnego 928. To starczy na waciki. Aż takie drogie? Czyli bardziej opłaca się jednak szukać lepszej sztuki za trochę więcej...
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 4.04.2019, 11:50 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Zdecydowanie tak najlepsza baza najniższe wydatki, no chyba, że dostaniesz auto w prezencie to się nie wybrzydza 928 było w zakupie droższe od 911 a na dodatek 911 tłukli niezmiennie przez 17 lat a 928 co roku miał jakąś zmianę wprowadzoną więc o części trudniej i drożej.Nie wspomnę o mechanikach, którzy ten trudny temat ogarną.
_________________
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 4.04.2019, 15:49 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Dostalem z 30 zdjec tego czarnego bo tez sie zastanawialem. Srodek to jest taki smietnik ze nie chcialbym dociekac co jest z silnikiem.. Na zrobienie 944 spokojnie mozna przekroczyc 30tys a co dopiero 928 i to jeszcze w takim stanie
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 4.04.2019, 17:10 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
|
Góra |
|
adamax
|
Napisane: 4.04.2019, 22:09 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 20.05.2015 Posty: 2073 Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
|
GrzesiekD widzę, że masz podobny pomysł do mnie. Budżet moim zdaniem na fajne 928S to kwota >100k pln. Niestety, tak jak już było wspominane, to auto to koszmar dla mechanika - co rok to prorok. Jestem na amerykańskiej grupie użytkownika 928 i tam ceny sensownych pojazdów zaczynają się od 35-40k zielonych. Powodzenia w szukaniu tego jednego!
_________________ pozdrawiam Adam =================== 944/993/986/996T/970 http://www.prosiakovo.plhttp://www.enotrip.pl
|
|
Góra |
|
Świstak
|
Napisane: 4.04.2019, 22:49 |
|
Dołączył: 29.01.2017 Posty: 54
|
Od dwóch lat jestem w procesie restauracji 928s4. Baza była super, bez korozji, etc. Niestety czarne auto z czarnym wnętrzem, które postało czas jakiś pod chmurką/słońcem miało mocno zniszczony środek, pomimo znikomego przebiegu. Mechanicznie jest już w miarę ale wnętrze i lakier wymagają uwagi (w szczególności wnętrze) ale pomału może coś z tego będzie. W pełni zgadzam się z przedmówcami, że 25.000zł przy tym aucie to na waciki starczy . Wszystko do niego jest po prostu drogie i drobnostki zbierają się do pokaźnych kwot. Jak lubisz cieszyć się autem zamiast przy nim dłubać to polecam zakup w jak najlepszym stanie. Takie auto będzie kosztowało sporo ale w łącznym rozrachunku i tak wyjdzie sporo taniej.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 4.04.2019, 23:10 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Mam od 15 lat Merca C107 i robilem „ remont”. To pod tym wzgledem dosc chyba podobny samochod. 8 garow, czesci wszystkie dostepne w ASO ale za absurdalne pieniadze. Uzywki maja po 40 lat wiec do sprawnosci da sie na nich auto doprowadzic ale to nie renowacja. Generalnie trzeba rozroznic renowacje od naprawy. Naprawa to doprowadzenie auta do sprawnosci i wygladu. Renowacja to doprowadzenie do stanu fabrycznego lub ew. 2-3 letniego auta.
Ja zawsze podaje jako przyklad temat przekladni kierowniczej w w107. Uzywki wszystkie maja po 40+ lat i nie ma jak sprawdzic przy zakupie wiec moze dziesiata z kolei trafi sie lepsza niz obecna. A jak chcesz remontowac swoja to komplet slimak + slimacznica jest w aso dostepny za cos 16 tys pln (sprawdzalem z 10 lat temu). Wszystko to w aucie wartym 40-70 tys pln. Generalnie temat nie do przejscia w zaden sposob.
I tu tez bedziesz mial mase takich tematow. W konsekwencji nie ma na rynku C107 po Renowacji bo nie wiem czy 350 tys by starczylo. Podejrzewam ze z 928 jest tak samo.
Generalna zasada przy takich autach. Kup najlepszego jakiego znajdziesz, kazdy inny scenariusz polknie Coe finansowo.
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 4.04.2019, 23:25 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
Dopisze ci jeszcze ze ja poszedlem 15 lat temu ta droga co ty dzis planujesz. Za auto pamietam dalem 1700 eur ( i wydawalo mi sie ze ilez moze kosztowac naprawa starego auta, przeciez to wszystko takie proste ) Mysle, bo wtedy nie pisalem wydatkow, ze 100 tys lekko przekroczylem a nie nazwalbym tego renowacja w żadnej mierze, tylko kompleksowa naprawa z elementami renowacji (np wnetrze). Dodam ze za te 1700 eur kupilem auto bo blacharce i lakierze, musialem tylko ze 3 tematy zrobic. Jakbym mial blacharke robic to lekko dodaj 50 tys do tego. Dzis to auto sprzedaje ze 56 tys i wisi na otomoto od kilku miesiecy. Taka to ta nasza ekonomia kup najlepsze co mozesz. Zawsze mozesz sprzedac jak sie znidzi albo przeroscie cie temat. Jak wejdziesz w renowacje to juz nie ma odwrotu, musisz skonczyc lub sprzedac za 15% kasy.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 5.04.2019, 0:01 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
W107 to taki troche dziadkowoz i nijak sie ma do 928.. znajomy w107 juz rok probuje sprzedac. Ludzie naciagli tego z USA tyle ze w pewnym momencie na otomoto/allegro bylo z 70sztuk wystawionych.. takze ten tego powodzenia w sprzedazy
|
|
Góra |
|
and6412
|
Napisane: 5.04.2019, 0:23 |
|
Dołączył: 7.04.2015 Posty: 950
|
A 928 to nie dziadkowoz? Przeciez to tez typowe GT. Wg mnie auta bardzo porownywalne pod tym kontem. Wizualnie oczywiscie kompletnie rozne ale to tylko wizualnie
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 5.04.2019, 7:47 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
No nic to na razie dam spokój... chociaż tak na prawdę to zamiast 911 chciałem kiedyś mieć właśnie 928... no nic pożyjemy zobaczymy może się jeszczę "dochapię" 928.
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 5.04.2019, 13:54 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Nie odpuszczaj tak łatwo to mimo wszystko fajny samochód. and6412 napisał(a): A 928 to nie dziadkowoz? Przeciez to tez typowe GT. Wg mnie auta bardzo porownywalne pod tym kontem. Wizualnie oczywiscie kompletnie rozne ale to tylko wizualnie Chyba nie jechałeś ani jednym ani drugim to całkiem inne auta zarówno w przyspieszeniu jak i prowadzeniu.
_________________
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 5.04.2019, 18:26 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 865 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
Najlepsza alternatywa to 944 lub 968 dużo prostsza konstrukcja i tańsza w eksploatacji
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
DW
|
Napisane: 5.04.2019, 19:03 |
|
Dołączył: 22.01.2013 Posty: 544 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 353
|
Tak jak koledzy napisali wyżej kup jak najzdrowszy egzemplarz. Ten nad którym się zastanawiasz to lata pracy i z pewnością więcej niż 100 tys PLN . Dla przykładu uszczelka drzwi kosztuje 1500 pln. Jak jesteś gotowy na 80 tys to sprawdziłbym tego w Poznaniu bo na zdjęciach wyglada bardzo dobrze. Jeśli w rzeczywistości jest wszystko sprawne, było serwisowane na czas to znając rynek EU to jest wręcz okazja. Jedyna dziwna rzecz która mi się rzuca w oczy to czego wajcha biegów jest z poprzedniej wersji? No i na koniec 928 z jego pewnością prowadzenia dużym momentem obrotowym i dźwiękiem silnika jest nie do zastąpienia wśród innych klasycznych Porsche .
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
Boxster S 981 '12 928 S2 ’ 86 Było 928 S4’ 90
|
|
Góra |
|
szwagierek
|
Napisane: 5.04.2019, 19:58 |
|
Dołączył: 4.09.2015 Posty: 626
|
DW napisał(a): Tak jak koledzy napisali wyżej kup jak najzdrowszy egzemplarz. Ten nad którym się zastanawiasz to lata pracy i z pewnością więcej niż 100 tys PLN . Dla przykładu uszczelka drzwi kosztuje 1500 pln. Jak jesteś gotowy na 80 tys to sprawdziłbym tego w Poznaniu bo na zdjęciach wyglada bardzo dobrze. Jeśli w rzeczywistości jest wszystko sprawne, było serwisowane na czas to znając rynek EU to jest wręcz okazja. Jedyna dziwna rzecz która mi się rzuca w oczy to czego wajcha biegów jest z poprzedniej wersji? No i na koniec 928 z jego pewnością prowadzenia dużym momentem obrotowym i dźwiękiem silnika jest nie do zastąpienia wśród innych klasycznych Porsche . +1 Cała prawda DW
|
|
Góra |
|
stavroblofeld
|
Napisane: 15.04.2019, 15:28 |
|
Dołączył: 19.08.2018 Posty: 11
|
ten 928 z otomoto jest ze stanów i ma title - flood (może po nim nie widać ale jednak ma). Szukaj w stanach, tam jeszcze można coś fajnego trafić.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|