Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 13:07 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
przy obecnych cenach czyli ok 650 tys za Carrerę S/4S z jakimś tam wyposażeniem powoduje że jest on dosyc prestiżowy :)

turbo ok 800 tys, gt2 ok 1mln też w miarę prestiżowo :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 14:14 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
por1 napisał(a):
A czy zakaceptowalibyscie by ceny porsche były wyzsze niz teraz ale w zamian samochod był by bardziej unikatowy i bardziej prestizowy.
Stałby sie Np. czyms na wzór Fererria i Aston Martina w Polsce - podejrzewam ze poza Warszawa i Poznaniem tych samochodów praktycznie nie ma i tak samo mogło by byc z Porsche.
Bo ostatnio Porsche coraz wiecej na ulicy - nie mowiec juz o Cayenne na ktorego juz praktycznie nie zwraca sie uwagi i zlewa on sie z "tłumem".
Czyli marka/samochód stałby sie jeszcze bardziej prestizowy poprzez swoja mniejsza dstepnosc.
Co wy na to ?
Bylibyscie gotowi poniesc dodatkowe koszta w zamian za wiekszy prestiz ?


Zdaje się, że zaczynasz dość niebezpieczna dyskusję, która kiedyś już miała miejsce w klubie. Jeśli kupowałeś auto wyłącznie dla prestiżu to może jednak powinieneś przemyśleć ten wybór jeszcze raz? Owszem - zgodzę się, że planowane wpuszczenie Firmy w segment C jest może nieco zbytnim utylitaryzmem, ale nie zapominaj, że Porsche i PCP to nie tylko najnowsze i kosztowne 911 ale i bardziej "przystępne" (joke) cenowo 924 czy 944 i w tym kontekscie Twoja wypowiedź jest delikatnie rzecz ujmując niesmaczna i prowokuje do kolejnego niepotrzebnego konfliktu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 14:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
He a co mają powiedzieć Ci biedni amerykanie ,którzy mają w ofercie nowe 997 S /4S za ok 104 tys USD(niecałe 300 000 zł) , czują się naprawdę niedopieszczeni !
Jeszcze gorzej taki amerykanin poczuje się gdy zobaczy 997tt z oprzebiegiem 12 tys mil 2007 rocznik za cenę u dilera 100 000 USD....

Reasumując myślę że w PL ceny za nowe Porsche są już i tak opychające i mogłoby się okazać ,że podwyższając je nawet najobrzydliwej bogaci ludzie omijaliby salony tak daleko ,że wkrótce Porsche zostałby gatunkiem wymarłym na naszych street :wink:
Pozostałyby jedynie od czasu do czasu przemykające stadka Astonów tudzież Ferrarek...




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 14:50 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
Co do osbowych to w sumie racja.... nie jest jeszcze tak źle.
Ale jezeli chodzi o Cayenne to chyba jest ich zdecydowanie za duzo i ten samochod juz sie wtapia w tłum.
No i Cayenne bedzie jeszcze przybywac bo odliczania dla aut z kratką niestety zostają :(
Z dziewczyna zawsze jak gdzies jadziemy i widzimy osobowe Porsche to krzyczymy O Porsche! i sie za nim oglądamy :) Ale na Cayenne juz nie zwracamy zadnej uwagi :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 15:26 

Dołączył: 27.07.2009
Posty: 234
jurek968 napisał(a):
He a co mają powiedzieć Ci biedni amerykanie ,którzy mają w ofercie nowe 997 S /4S za ok 104 tys USD(niecałe 300 000 zł) , czują się naprawdę niedopieszczeni !


Patrzac dodatkowo na to że uśredniając zarabiają znacznie więcej* niz my to maja naprawde przejeb*** :D
Chyba na te swoje Carerry za 300 tys to nawet nie chuchaja i dmuchają jak Polacy tylko traktują je jak agent Tomasz (kto oglądał w poniedziałek Tvn program Teraz My ten wie o co chodzi:))
A tak swoja droga to moze ktos widział agenta Tomasza na zlocie ? :)
Zdaje sie ze jezdził szarym 911 Turbo i czarnym Cayenne.

zarabiają znacznie więcej* - aczkolwiek są wyjątki od tej reguły. Wczoraj np. czytałem ze gracze w polskich klubach piłkarskich zarabiają znacznie więcej niz gracze w klubach amerykańskich ( aczkolwiek chodzi o piłke nożna a nie o narodowy sport amerykanów :) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 21:04 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
a jak ustosunkujecie się biorąc pod uwagę wiek aut, pytanie kieruję do osób posiadających egzemplarze z lat 80-90 i starsze, czy wiek aż tak wpływa na te auta jak na inne czy też starzeją się wolniej? i nie tyle chodzi mi o sylwetkę co o sprawy techniczne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 21:58 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
promo napisał(a):
a jak ustosunkujecie się biorąc pod uwagę wiek aut, pytanie kieruję do osób posiadających egzemplarze z lat 80-90 i starsze, czy wiek aż tak wpływa na te auta jak na inne czy też starzeją się wolniej? i nie tyle chodzi mi o sylwetkę co o sprawy techniczne


Chyba napisałem dość jasno wyżej:D Zajrzyj w moja stopkę:) Owszem - starsze modele wymagają dbałości i serca ale odwdzięczają się wcale nie mniejszą przyjemnością z jazdy. Może nieco wolniejszej, ale uwierz - nie mniej przyjemnej:) A dodatkową frajdę (przynajmniej mnie) sprawia fakt, że coś co często na początku było kupą złomu ( w moim przypadku dosłownie - 944 wyciągnąłem ze złomowiska) zaczyna gadać i jeździć...Cudo. Uwierz mi, że dawno nic nie sprawiło mi tyle przyjemności ile poczułem jak pierwszy raz usłyszałem silnik "czwóreczek" (Piterson wie coś o tym;) usłyszał moją ślicznotkę chwilę później przez telefon:) ) Oczywiście musisz być przygotowany na koszty - zarówno kupując nowszy model jeśli chcesz go utrzymać w przyzwoitym stanie, jak i kupując starszy model, żeby go przywrócić do świetności.
A popatrz na cacka Marka :) To dopiero są ślicznotki:) Popatrz na replikę RSR-a Piotra, na jego złote 930...na śliczne białe 930 ze zdjęć z Wyrazowa...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 22:15 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
wiesz nie chodzi mi o tak przyziemne rzeczy jak stan tapicerki, lakieru itp lecz raczej o zużywanie się poważniejszych elementów, glównie silnika, bo trochę się obawiam dostępności części a co gorsza ich ceny:) z resztą się zgodzę, wszystko można odbudować samemu:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 22:29 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
promo napisał(a):
wiesz nie chodzi mi o tak przyziemne rzeczy jak stan tapicerki, lakieru itp lecz raczej o zużywanie się poważniejszych elementów, glównie silnika, bo trochę się obawiam dostępności części a co gorsza ich ceny:) z resztą się zgodzę, wszystko można odbudować samemu:)


Nie ręczę za ceny części do 356 czy 914 ale 924/944 są stosunkowo tanie, zwłaszcza w starszych wersjach. Ostatnio robiłem niemal kompletny remont silnika 924 - koszt zamknął mi się w mniej więcej 6k złotych. Generalnie szacuję, że zrobienie 924 na igiełkę ze stanu kiepskiego oceniam na ok. 10k zależnie od zakresu prac (chociaż można i więcej;) ) Wbrew pozorom części, zwłaszcza do 924 są stosunkowo tanie. Zawsze możesz też oszczędzić na robotach kupując ładny stan wyjściowy:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 22:43 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
no akurat obecnie 6tys zł nie jest dla mnie kwotą którą od tak mogę sobie wydać:)
tak czy inaczej dzięki za info, teraz pozostaje mi tylko czekać na swoje 944... ;/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 22:51 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 479
Pierwsze Porsche (944T) kupiłem sobie w 1993r i mialem do 2007r
Pózniej było 914-6, 964 C4, 996T i kolejne 996T......wiele ludzi myszła ze Porsche to spanerstwo i brak męskiej potencji :D

Mialem wiele innych samochodów i były dobre i złe. Nie mówie ze Porsche jest najlepsze.....ale dla mnie jest to najlepsze i następny samochód ktory kupie dla siebie równiesz będzie Porsche. Niech to nawet będzie terenowy diesel.....ale Porsche


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 22:56 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
promo napisał(a):
no akurat obecnie 6tys zł nie jest dla mnie kwotą którą od tak mogę sobie wydać:)
tak czy inaczej dzięki za info, teraz pozostaje mi tylko czekać na swoje 944... ;/


6k dla większości nie jest kwotą którą można wydać ot tak. Ja planowałem ten remont od początku, więc...;)
Poza tym - wcale nie jest powiedziane, że Twój będzie tego wymagał.
Generalnie polecam 924/944 - naprawdę fajne i wdzięczne zabawki. A im lepszy stan kupisz (kupuj z kimś kto się zna na porszakach - myślę, że nikt z klubu ani z sąsiedniego 924.pl nie odmówi Ci pomocy w obejrzeniu autka i ocenie) tym mniej będzie do poprawek. Mój pewnie jeszcze by na tym silniku pochodził tak jak było, ale jak już zacząłem...
A czwórki...Uwierz, że aż mi się oczy śmieją jak widzę czarnulkę wracającą powoli do życia:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 23:07 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
promo napisał(a):
Czy kupiłbyś ponownie porsche?... jesli możecie to proszę o ZA oraz PRZECIW

promo napisał(a):
...same "ogólne" stwierdzenia, nic w stylu, niezapomniane wrażenia z jazdy, dobre przyspieszenie, spojrzenia przechodniów itp:)

promo napisał(a):
a jak ustosunkujecie się biorąc pod uwagę wiek aut, pytanie kieruję do osób posiadających egzemplarze z lat 80-90 i starsze, czy wiek aż tak wpływa na te auta jak na inne czy też starzeją się wolniej? i nie tyle chodzi mi o sylwetkę co o sprawy techniczne

promo napisał(a):
...chodzi mi ... raczej o zużywanie się poważniejszych elementów, glównie silnika, bo trochę się obawiam dostępności części a co gorsza ich ceny:)


promo o co Ci chodzi? Nie jesteś zdecydowany i chcesz aby ktoś Cię przekonał? Pytasz fascynatów i rzetelnej odpowiedzi (mimo wszystko! :wink:) się nie spodziewaj ... aby być przekonanym trzeba "Poczuć Porsche!"
http://www.youtube.com/watch?v=QddXu078 ... dded#at=16

Tak, to prawda (i/lub) są ciasne, niewygodne, trzęsą, dużo palą, trochę rdzewieją, psują się trochę... ale czy zapraszając dziewczynę na randkę pytasz ile się maluje i ile wydaje na kosmetyki? Pytasz znajomych jak z NIĄ wyglądasz, czy się "prezentujesz", a jak się zestarzeje to będzie "mogła" i czy nadal będzie ładnie wyglądać oraz wreszcie czy się zużyje... kiedyś?
Jak "wpadłeś" to działaj, poparz się, zawiedź , rozczaruj, zachwyć, zafascynuj, pokochaj do końca.... ale nie pytaj o efekt - doświadczysz go jedynie jako owner! ... a wtedy będziesz kupował kolejne (Porsche) lub zamienisz na.... mazdę rx8. :crazy:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 23:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
no i to by było na tyle w tym temacie...nic dodać nic ująć... :lol: :lol:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.10.2009, 23:48 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
pytam raczej z ciekawości, na co ewentualnie mam się przygotować po zakupie:)
Co do samego zakupu to raczej kwestia czasu, czekam tylko na pogodę aby porsz mógł uszykować mi auto:P
A co do magii - zgadzam się, oglądałem, siedziałem więc wiem o czym mowa, żadne foto nie odda tych wrażeń, teraz zawsze jak tamtędy przejeżdżam to się zatrzymuję i oglądam ciągle to samo auto:P

nie szukam też auta do katowania, po prostu zawsze marzył mi się jakiś klasyk którego mógłbym dopieszczać, jednak przyznam że może trochę obawiam się wieku stąd te moje pytania:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2009, 0:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
no ale pytasz nie tych ludzi co trzeba...każda odpowiedż to odczucia subiektywne będą...- przynajmniej na tym forum :swiety:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2009, 0:08 

Dołączył: 29.09.2009
Posty: 100
no domyślam się:P jednak kto inny zna je tak dobrze jak wy:P

tak czy inaczej decyzja już raczej zapadła, no chyba że porsz nie sprzeda:P heh


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2009, 8:50 

Dołączył: 19.03.2009
Posty: 213
Daryon944 napisał(a):
Tak, to prawda (i/lub) są ciasne, niewygodne, trzęsą, dużo palą, trochę rdzewieją, psują się trochę...

Z jednym wyjątkiem: 928
- na dwie osoby bardzo wygodny (fotele perfect)
- nie trzęsie (to przecież GT)
- pali strada 11/12 l, góry 14 l, miasto 16l (S4'87 - V8-5 lit, manual)
- nie rdzewieje (częściowo alu, bardzo wysoki standard wykończenia)
- nic się nie psuje (od 2006, 20 tys. km)
- i póki co dostępne praktycznie wszystkie części (nowe, GENUINE PORSCHE)
POZDRO!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2009, 10:03 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
SIMO napisał(a):
Daryon944 napisał(a):
Tak, to prawda (i/lub) są ciasne, niewygodne, trzęsą, dużo palą, trochę rdzewieją, psują się trochę...

Z jednym wyjątkiem: 928
- na dwie osoby bardzo wygodny (fotele perfect)
- nie trzęsie (to przecież GT)
- pali strada 11/12 l, góry 14 l, miasto 16l (S4'87 - V8-5 lit, manual)
- nie rdzewieje (częściowo alu, bardzo wysoki standard wykończenia)
- nic się nie psuje (od 2006, 20 tys. km)
- i póki co dostępne praktycznie wszystkie części (nowe, GENUINE PORSCHE)
POZDRO!



Eeeeetam...jesteś stronniczy :D Jak każdy z nas :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.10.2009, 10:16 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1109
SIMO napisał(a):
Daryon944 napisał(a):
Tak, to prawda (i/lub) są ciasne, niewygodne, trzęsą, dużo palą, trochę rdzewieją, psują się trochę...

Z jednym wyjątkiem: 928....
POZDRO!


Oczywiście! no i poza: 911 we wszystkich seriach (legendarny model), 944/924 które są kwintesencją sportowej sylwetki (a płynne linie 924 wielu doprowadzają do szału), że nie wspomnę o klasykach 356,914 -perełki! A nowsze maszyny Boxster, Cayman, Panamera - absolutny szczyt osiągi/komfort/design :thumbup: Tak więc wybór jest prosty :banghead:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron