|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Tomistronf11
|
Napisane: 21.03.2019, 0:46 |
|
Dołączył: 16.03.2019 Posty: 15
|
Witam czy jest ktoś z warmińsko-mazurskiego co zrobi dokładną diagnostykę komputerową Porsche Cayenne pod względem pneumatyki?
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 9:49 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Każdy warsztat, który ma uniwersalną, profesjonalną diagnostykę np. Bosch, Gutmann, Wurth - Ci to zrobi. Te narzędzia ma nawet wielu Panów Mietków, a Cayenne to nie prom kosmiczny.
|
|
Góra |
|
szwagierek
|
Napisane: 21.03.2019, 13:41 |
|
Dołączył: 4.09.2015 Posty: 626
|
Pan Jasiek napisał(a): Każdy warsztat, który ma uniwersalną, profesjonalną diagnostykę np. Bosch, Gutmann, Wurth - Ci to zrobi. Te narzędzia ma nawet wielu Panów Mietków, a Cayenne to nie prom kosmiczny. A ja się nie zgodzę z tą tezą, potwierdzę pogląd Panów GermanCars i Maddob tylko PIWIS. Na Mazurach i Podlasiu zdaje się nie ma speca z komputerem dedykowanym do Porsche. BTW może uszkodził się tobie bezpiecznik lub przekaźnik kompresora zawieszenia pneumatycznego.
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 14:05 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Ja się z Tobą zgodzę i nie zgodzę. Jeśli chodzi o programowanie to PIWIS (choć nie wiem, czy CDP tego nie pociągnie). Ale diagnozuje się te auta normalnie i uniwersalnymi narzędziami.
|
|
Góra |
|
Arekk
|
Napisane: 21.03.2019, 14:23 |
|
Dołączył: 11.07.2011 Posty: 1541
|
Tak,ale na uniwersalnym kablu wyskoczy kilka a czasami kilkanaście nawet błędów i szukaj wiatru w polu.
Moim zdaniem warto albo mieć swój kabel i jeźdzć z nim do warsztatu albo jeździć do aso.
Dawid obecnie sprowadza kilka sztuk .Taka wtyczka powinna być na wyposażeniu każdego auta myślę;)
|
|
Góra |
|
moon48
|
Napisane: 21.03.2019, 15:19 |
|
Dołączył: 28.05.2015 Posty: 684 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
|
Pan Jasiek napisał(a): Cayenne to nie prom kosmiczny.
_________________
996 C4S
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 21.03.2019, 16:04 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Ale zasadniczo elektronikę ma bardziej skomplikowaną od pierwszego promu...
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 21.03.2019, 16:28 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Arekk napisał(a): Tak,ale na uniwersalnym kablu wyskoczy kilka a czasami kilkanaście nawet błędów i szukaj wiatru w polu.
Moim zdaniem warto albo mieć swój kabel i jeźdzć z nim do warsztatu albo jeździć do aso.
Dawid obecnie sprowadza kilka sztuk .Taka wtyczka powinna być na wyposażeniu każdego auta myślę;) Na dobrym oryginalnym kablu nie jakies Chińczyku wychodzi dokładnie co ma wyjść nigdy mnie nie zawiodł , kable będą dostępne zarówno na zlotach do odbioru osobistego jak i wysyłka z pl , jak tylko paczka dojdzie pojawi się ogłoszenie w dziale sprzedam ale na priv możecie już rezerwować . Do diagnostyki nie ma nic lepszego jeśli chodzi o znalzezienie błędu usterki i co ważne śpisz spokojniej czekając na naprawę
|
|
Góra |
|
Tomistronf11
|
Napisane: 21.03.2019, 22:07 |
|
Dołączył: 16.03.2019 Posty: 15
|
Panowie a gdzie jest ten bezpiecznik i przekaźnik zawieszenia??? Mój Cayenne S jest 2005r 4.5 benzyna. Pomóżcie bo nie mam już sił na to ani nikt nie potrafi mi pomoc z tym. Liczę tylko ja was , jeszcze raz wielkie dzieki
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 22.03.2019, 9:51 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
Odczyt i kasowanie błędów - to nie diagnoza. Jedno niewłaściwe tłumaczenie ze strony multi skanera - i jesteś na złej drodze poszukiwań. I jak pokazuje praktyka - interpretacja błędów multi markowymi skanerami pozostawia wiele do życzenia. Każdy szanujący sobie człowiek , który choć trochę ma wspólnego z naprawami porsche , nie będzie używać i podłączać "niewiadomosc". Chińskie gówno typu "czytanie błędów po OBD2" - wystarczy , aby przynajmniej zrozumieć o co chodzi, ale nie zawsze dokładnie !
|
|
Góra |
|
Pan Jasiek
|
Napisane: 22.03.2019, 10:32 |
|
Dołączył: 28.11.2016 Posty: 264
|
Gutmann, Bosch i Wurth nie są gównami. I na pewno nie chińskimi.
No i robią znacznie więcej niż odczyt błędów. Masz normalnie odczyty parametrów z czujników. Rozumiem, że jesteś wyznawcą Porsche, ale to nie znaczy, że Cayenne nie da się poprawnie zdiagnozować uniwersalną (markową i profesjonalną) diagnostyką.
Tym bardziej, jak nie ma w okolicy serwisu z dedykowanym narzędziem, rozsądniejsze jest zdiagnozowanie auta Gutmannem niż wycieczka ileśset kilometrów na lawecie (lub tym bardziej na kołach, niesprawnym autem).
|
|
Góra |
|
GermanCars
|
Napisane: 23.03.2019, 1:29 |
|
Dołączył: 23.09.2018 Posty: 413
|
Pan Jasiek napisał(a): Gutmann, Bosch i Wurth nie są gównami. I na pewno nie chińskimi.
Tak, tylko to jest multibrand - wszystko nie zrobisz, wiele nie zobaczysz - prawda jak ona jest. Doposażenie zrobisz ? Kod wyposazenia da sie zmienic ? Wiele parametrow możesz zobaczyć ? I td, i tp. Z porsche tylko porsche soft, z bmw - tylko bmw soft, z mercedes - tylko xentry, z range rover - tylko SDD , i tak dalej.
|
|
Góra |
|
maks.witczak@wp.pl
|
Napisane: 25.03.2019, 20:31 |
|
Dołączył: 25.12.2018 Posty: 34
|
A ja polecam Pana Edmunda ze Starych Jabłonekfirma - Pormund
|
|
Góra |
|
Piotr_Pompa_Musiał
|
Napisane: 11.10.2020, 15:55 |
|
Dołączył: 31.03.2018 Posty: 106
|
Wracając do tematu bo w sumie według mnie nie został wyczerpany. Sumując rozmowę . Multi nie do końca polecacie . A piwi drogi dla domowego użytkownika. A rzeczy typu Foxwell dla Porsche albo AutoXscan dla Porsche ???? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
bikej78
|
Napisane: 11.10.2020, 21:04 |
|
Dołączył: 26.09.2020 Posty: 10
|
Są dobre uniwersalne sprzęty i potrafią też dobrze zdiagnozować usterkę. Jestem Elektronikiem samochodowym, posiadam większość serwisówek z uwagi na potrzebę programowania i kodowania ale mam tez sprzęty uniwersalne, które niekiedy działają na poziomie serwisówek .
Dla warsztatu, który robi ogólną diagnostykę i naprawę jak w przypadku zawieszenia pneumatycznego spokojnie gutmann, kts, czy Launch online sobie poradzą ale jak w każdym przypadku trzeba też kogoś myslącego do obsługi jak i analizy błędu.
Dodam,że niekiedy sprzęt uniwersalny potrafi zadziwić i jednym "kliknieciem" zrobi robotę.
W tej chwili czym nowsze oprogramowanie w testerach oryginalnych tym bardziej okrojone funkcje. Wszystko sprowadza się do łączenia online.
Podsumowując: nie zawachał bym się użyć markowego, nie chińskiego, testera uniwersalnego do diagnostyki pneumatycznego zawieszenia jak i innych podzespołów.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|