Mam na sprzedaż skrzynię AGP, jest ona znacznie mocniejsza od 5Y do tego stopnia że wytrzymuje wyższe momenty niż te z S2 i Turbo(jak będzie trzeba, to znajdę źródło), więc jakby co do S2 też się nada.
Pasuje do każdego 944 1985.5+, jeździłem z nią w zwykłym 944 i nie odczuwa się szczególnie różnic w przełożeniach, bo są one niewielkie.
Przełożenia:
10:35 (3.500)
17:35 (2.059)
25:35 (1.400)
29:30 (1.034)
35:29 (0.829)
12:42 (3.500)
9:35 (3.889)
Źródło:
https://www.clarks-garage.com/shop-manual/trans-04.htmStan skrzyni(bez kitu): Nie jest to kot w worku. Skrzyni używałem podczas remontu mojej skrzyni. Skrzynia zalana Pentosinem, przejechałem na niej 5-6 tys. km. Co bardzo ważne i świadczy o jej stanie, łożyska po rozgrzaniu są ciche, czyli będzie służyć latami. Ma jedną wadę, synchronizator biegu drugiego wymaga wymiany. Jeździłem na niej miesiącami bez zgrzytania, nawet w próbach sportowych, bo zawsze pamiętałem by dwójkę wrzucać powoli, ale zaskoczyło mnie to pierwszego dnia.
Synchronizatory są dostępne bez problemu, koszt 50-60euro(kupowałem w 2017), synchronizator od biegu 2. do 4. to taka sama część, robocina nie wiem, strzelam że tysiak, a może mniej.
EDIT: Tu synchronziator z DE za 35Euro:
https://www.fvd.net/de-en/016311295/syn ... speed.htmlOdbiór w PorschePana.
Cena: 3000zł
kontakt: 504-439-444
PS: Wszelkie "zregenerowane" skrzynie na OLX za kilka tysięcy to pic na wodę fotomontaż regeneracja tych skrzyń to 8 - 12 tys. zlotych.