Autor |
Wiadomość |
kl
|
Napisane: 27.05.2014, 22:34 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
BT napisał(a): Moze coś go ukasilo..?
Ale stolik na pokrywie silnika wygląda na bardzo praktyczny
|
|
Góra |
|
krC2S
|
Napisane: 28.05.2014, 5:43 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 12
|
Marion napisał(a): Teraz pytania:
- czy 993 czy 964? - gdzie ją kupić? - ile powinna kosztować?
Kilka lat temu miałem podobny dylemat. Zawsze chciałem mieć auto bez dachu i coraz częściej myślałem o zamianie swojego 964 C2 na 993 cabrio lub Targe.
Tak się (nie)szęśliwie złożyło, że gdy zostawiłem auto u mechanika na okresową regulacje zaworów ten zamiast mi je tylko ustawić, totalnie wszystko rozregulował (łomot z głowic taki że zęby bolały).
Chcąc nie chcąc, musiał mi dać jakieś auto na czas naprawy. Gość specjalizuje sie w naprawie wiatrakow no i zawsze ma na placu kilka na sprzedaż.
Był sierpień, piekna pogoda więc nie zastanawiając sie długo poprosiłem o białe 964 cabrio jako "loaner". Jeżdziłem tym przez prawie 3 tygodnie.
Już po pierwszym tygodniu moje zauroczenie kabrioletem zaczeło sie zmieniać się we frustracje.
Po dwóch tygodniach miałem juz trochę dość wiatru we włosach, zaś na koniec już wcale dachu nie otwierałem.
Tak oto mój 964 otrzymał nowy rozrząd na koszt warsztatu, a ja zostałem całkowicie wyleczony z miłości do kabrioletów.
Dzis z perspektywy czasu twierdze, że jazda cabrio to super spawa ale w tylko małych ilościach i tylko przy idealnej pogodzie.
964 wrótce zmieniłem na obecne 993 C2S .
Powiem tylko tyle, oba samochody (964 C2 i 993 C2S) są bardzo podobne pod względem prowadzenia ale ze wskazaniem na 964,
i to mimo przestarzałego tylnego zawieszenia i wąskich opon 16-tek.
Różnica w mocy silnika (250 vs 282 KM) wygląda na sporą na papierze ale przy normalnej jeżdzie jest praktycznie nie zauważalna.
Szeroki tył w 993 prezentuje sie jednak troche lepiej...
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 28.05.2014, 9:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
potwierdzam kabrioletem rzadko się jeżdzi z odkrytym dachem...ale sama możliwość - tej możliwości jest fajna i fajnie ją mieć
- polecałbym 964 w turboluku - przepiękny ,,tyłeczek" i klasyczny przód
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 28.05.2014, 11:26 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5053 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości
Ale piękny jest, to też moje marzenie na przesiadkę z 944 Cabrio
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 28.05.2014, 13:09 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
Mata napisał(a): Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości Ale piękny jest, .... Mata
...no i cena raczej będzie rosnąc co zakup czyni bardzo dobra lokatą w przeciwieństwie do utraty wartości nowych samochodów
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 28.05.2014, 15:20 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5053 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Rychu
100% racja, zapomniałem dodać tej uwagi w swoim poście
Jak z każdym klasycznym, im mniejsza liczba egzemplarzy tym lepsza prognoza cenowa tylko czasem pojawia się już cenowa bariera wejścia
Na 964 turbolooka cabrio w dobrym stanie poniżej 50k € nie ma już dziś raczej żadnych szans...
Pozdrawiam serdecznie
Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
krC2S
|
Napisane: 28.05.2014, 18:37 |
|
Dołączył: 12.05.2014 Posty: 12
|
Mata napisał(a): Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości
700 sztuk to nie taki znów unikat
964 Turbolook Speedster zostało wyprodukowane w ilości 15 egzemplarzy.
Obecna cena to (grubo) ponad € 150 tys.
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 28.05.2014, 19:55 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 28.05.2014, 19:56 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Sporo Speedsterów to przeróbki cabrio - te 15, oryginalnych sztuk, są raczej grubo poza zasięgiem...
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 28.05.2014, 20:54 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 28.05.2014, 22:27 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Jeżeli nie przeraża Cię kompletacja nieco inna od europejskiej - spróbuj poszukać w USA - tam jest tego najwięcej, w dobrych cenach i co ważne z przejrzystą historią.
Np. tutaj
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 30.05.2014, 10:25 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Cabrio fajne na bzykanie sie po mieście i okolicach ale na dłuższe trasy jak dla mnie za głośne.
Osobiście juz bym cabrio nie kupił.
Poza tym przy upałach bez dachu jest gorąco jak cholera. To było dla mnie duze zaskoczenie
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.05.2014, 10:30 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
I dlatego klima w kabriolecie jest NIEZBĘDNA
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
KoKoS
|
Napisane: 30.05.2014, 10:56 |
|
Dołączył: 11.12.2011 Posty: 764
|
Cabriolet jest super, tylko trzeba wiedzieć że nie każda temperatura jest idealna W duże upały wogóle nie zrzucam dachu, za to wieczorem w te upalne dni... bajka
Klima to podstawa, a oprócz tego wentylowane fotele jak się da to również super sprawa. Niestety dostępne dopiero od 997.2
|
|
Góra |
|
TomRS
|
Napisane: 30.05.2014, 11:52 |
|
Dołączył: 16.12.2011 Posty: 825
|
Ja od czasu zakupu Boxika też stałem się fanem aut bez dachu Ale ja mam długoletnie tradycje motocyklowe ...
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 30.05.2014, 17:59 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Klasyki nas zasypują -wg moich info przybyły w klubie 2szt 964
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
raf86
|
Napisane: 30.05.2014, 18:07 |
|
Dołączył: 12.08.2012 Posty: 560
|
1 to jeszcze oficjalnie nie przybyła:) Jak przybędzie i koła dotkną polskiej ziemi to i na forum się pojawi:)
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 30.05.2014, 18:39 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
2 już jest ale czeka go metamorfoza
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
964coupe
|
Napisane: 20.04.2015, 18:31 |
|
Dołączył: 2.08.2014 Posty: 99
|
Nie ma już takich aut (jak w pierwszym poscie) w codziennie niskich cenach.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|