michal928 napisał(a):
Rowniez jestem za przelotowymi przy takiej grubosci dystansu.
10mm gwintu to za malo... 17 rowniez.
Pomijajac ilosc trzymajacego gwintu dystans 10mm jest po prostu za cienki i za miekki - bedzie sie w sobie odksztalcal i popeka - zmeczenie materialu - efektem bedzie urwane kolo.
Ale ja tam tez sie nie znam, technikiem nie jestem wiec wole przewymiarowane i mocniejsze rozwiazania a za takie uwazam dystanse przelotowe bo jest mniejsza ilosc punktow mogących zawieść - wada to trudnosci przy zakladaniu kola ale nie robimy tego chyba codziennie...
pomyliłeś się w każdym aspekcie swojej wypowiedzi
GT3 na przedniej osi ma w standardzie 5mm przelotowe (ale tylko dla tego ze wymusza to kołnierz pisty który umożliwia stosowanie systemów od o ile dobrze pamietam od 15mm) i nic nie pęka i się nie odkształca
:) a zmęczyć to moge tylko się Ja tłumacząc opornym na wiedze
nie bede pisał wam tu wypracowań bo widze że i tak macie swoje teorie !
Koła podczas ruchu nie trzymają szpilki czy nakrętki tylko dwie powierzchnie przylegajace do siebie a ów (nakretki i szpilki są tylko siłą zpinajacą) na podobnej zasadzie działa sprzegło
żaden renomowany tuner nie uzywa w porsche na tylenej osi przelotowych i ciekawe czemu ???????? (ciekaw jestem waszej teorii )
(Nie zabierał bym głosu nie majac pojecia o czym pisze)