Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.05.2012, 19:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Może już był ten temat ,ale nie udało mi się go znaleźć i stąd to pytanie
Jakie założyć dystanse /przód ,tył/żeby nie "przedobrzyć" do felg z fabrycznymi parametrami ?:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2012, 21:40 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Przod chyba 10mm, tyl 15mm




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2012, 21:48 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
tył 17mm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2012, 21:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Dzięki 10 +17 = dłuższe śruby
W ofercie H&R mają nawet 90 na oś ale to chyba do poszerzonych błotników




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.05.2012, 22:45 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
jakie dłuższe ??????????????

broń boże !!!!!!!!!!!!!!!!!!

to musi byc system nie przelotowy tylko albo DRA H&R-a czyli dystans przykręcony do piasty a felga do dystansu srubami lub DRM dystans przykrecony do piasty a z dystansu wystaja szpilki gwintowane i felge przykręcasz nakretkami.


pisze o tyle bo przód mozesz być zmuszony zrobić przelotowo


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 5:45 

Dołączył: 9.11.2011
Posty: 24
A czy do 997tt cabrio można większe dystans na tył założyć wydaje mi sie ze cabrio jest szersza niż normalna, czy to prawda ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 7:34 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
cale szczescie ze david czuwa , bo by sie dzialo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 9:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
No nie bardzo to widzę- system HRA do 17 mm dystansu /śruba 14/ :cry: :cry: w szkole uczono mnie ,że nakrętka to minimum 1,5 średnicy śruby co by zwoje wytrzymały.ale to było baaaaardzo dawno temu :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 10:12 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
to musiało być dawno faktycznie :) :) :)

a tak na poważnie to każdy z tych systemów jest lepszy niż przelotowy

ja osobiscie posiadam DRM i taki też polecam bardzo ułatwia montaż kół .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 10:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
A przy okazji dystansów, w które nie do końca wierzę i widać to było na ostatnim wyjeździe na Nring gdzie odpadło koło, czy nie można zamiast dystansu dać inne ET ? jestem w tym temacie kompletnym laikiem ale w mojej wersji 4S i Turbo mają szerszy tył i jestem ciekawy jakim sposobem to osiągnęli? czy dystanse czy inne zawieszenie czy właśnie ET.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 13:53 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
oczywiście że mozna dając felge z innym ET

ale to są nieporównywalne koszta.

nic sie nie ma prawa oderwać jeśli dystanse sa porządnie dobrane i markowe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 14:17 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Dzwoniłem właśnie do jednej firmy która sprzedaje dystanse H&R i zostałem poinformowany, że DRA lub DRM to dla dystansów od 30mm, a poniżej to tylko przelotki :?:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 14:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Zgadzam się
Nie pojechałbym autem o takich możliwościach na śrubach które trzymają na 10 zwojach gwintu w DRA lub na 6-8 mm aluminiowego kołnierza w DRM




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 15:22 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
co wy gadacie słuchac was nie moge !!!

PORSCHE ma w swojej ofercie 17mm w takim systemie jak H&R ale co tam technicy z PORSCHE mogą wiedzieć przecież wasza wiedza jest większa...
ale wy wiecie lepiej ....

ja mam TECHART 17mm ale to pewnie China :) :)

bez sensu zadajesz pytanie na forum skoro jestes pewnien swojej wiedzy...

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 15:26 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Rowniez jestem za przelotowymi przy takiej grubosci dystansu.
10mm gwintu to za malo... 17 rowniez.
Pomijajac ilosc trzymajacego gwintu dystans 10mm jest po prostu za cienki i za miekki - bedzie sie w sobie odksztalcal i popeka - zmeczenie materialu - efektem bedzie urwane kolo.
Ale ja tam tez sie nie znam, technikiem nie jestem wiec wole przewymiarowane i mocniejsze rozwiazania a za takie uwazam dystanse przelotowe bo jest mniejsza ilosc punktow mogących zawieść - wada to trudnosci przy zakladaniu kola ale nie robimy tego chyba codziennie...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 15:29 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
joko napisał(a):
Dzwoniłem właśnie do jednej firmy która sprzedaje dystanse H&R i zostałem poinformowany, że DRA lub DRM to dla dystansów od 30mm, a poniżej to tylko przelotki :?:



pozdrów Pana

15mm DRA


http://www.ebay.de/itm/Spurverbreiterun ... 43afcd3729


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 15:32 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
18mm DRM


http://www.ebay.de/itm/SPURVERBREITERUN ... 5649cab7f2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 15:49 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
michal928 napisał(a):
Rowniez jestem za przelotowymi przy takiej grubosci dystansu.
10mm gwintu to za malo... 17 rowniez.
Pomijajac ilosc trzymajacego gwintu dystans 10mm jest po prostu za cienki i za miekki - bedzie sie w sobie odksztalcal i popeka - zmeczenie materialu - efektem bedzie urwane kolo.
Ale ja tam tez sie nie znam, technikiem nie jestem wiec wole przewymiarowane i mocniejsze rozwiazania a za takie uwazam dystanse przelotowe bo jest mniejsza ilosc punktow mogących zawieść - wada to trudnosci przy zakladaniu kola ale nie robimy tego chyba codziennie...



pomyliłeś się w każdym aspekcie swojej wypowiedzi

GT3 na przedniej osi ma w standardzie 5mm przelotowe (ale tylko dla tego ze wymusza to kołnierz pisty który umożliwia stosowanie systemów od o ile dobrze pamietam od 15mm) i nic nie pęka i się nie odkształca :):) a zmęczyć to moge tylko się Ja tłumacząc opornym na wiedze

nie bede pisał wam tu wypracowań bo widze że i tak macie swoje teorie !

Koła podczas ruchu nie trzymają szpilki czy nakrętki tylko dwie powierzchnie przylegajace do siebie a ów (nakretki i szpilki są tylko siłą zpinajacą) na podobnej zasadzie działa sprzegło

żaden renomowany tuner nie uzywa w porsche na tylenej osi przelotowych i ciekawe czemu ???????? (ciekaw jestem waszej teorii )

(Nie zabierał bym głosu nie majac pojecia o czym pisze)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 16:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
David napisał(a):
co wy gadacie słuchac was nie moge !!!

PORSCHE ma w swojej ofercie 17mm w takim systemie jak H&R ale co tam technicy z PORSCHE mogą wiedzieć przecież wasza wiedza jest większa...
ale wy wiecie lepiej ....

ja mam TECHART 17mm ale to pewnie China :) :)

bez sensu zadajesz pytanie na forum skoro jestes pewnien swojej wiedzy...

pozdrawiam


Pytałem o wymiar ,żeby nie przedobrzyć z szerokością
O systemie zadecyduję sam ponieważ mam trochę pojęcia o konstrukcji maszyn i wytrzymałości materiałów i połączeniach gwintowanych i nie chcę myśleć w czsie jazdy czy to urwie się czy nie
:cry: :cry: :wink:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 18:00 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3170
tak jak juz ktos pisał powyzej , dobrac odpowiednia felge(et) i jedziesz i spisz spokojnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum