Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 2.03.2009, 19:42 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
Dzien dobry!jestem nowym czlonkiem klubu.Mabyłem 928 strosec rok 1977 .Jestem w fazie totalnego odnawiania.Może jakaś podpowiedz co z nim począć? trzymac sie oryginału -kolor srebny ...Czy może żólty, czerwony? gdzie kupić opony 265/50r16?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2009, 20:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Witam!

Ja radzę trzymać się jak najbardziej oryginału, bo to się potem ceni,
każda przeróbka której nie można cofnąć obniża wartość auta.

Co z nim począć? Odnowić :D
Napisz w jakim jest stanie, może jakieś fotki wrzuć :)
Jak piszesz, że jesteś w fazie totalnego odnawiania, to chyba
wszystko wymieniasz. Możesz też zacząć od wymieniania rzeczy
tylko zepsutych/zużytych. Wszystko zależy od budżetu :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2009, 21:12 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto.
Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny.....
928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz.. :wink:




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2009, 21:51 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 256
Najlepiej trzymac sie oryginalu :idea:
lacznie z kolorem.
Pozdrawiam.
Szerokiej drogi :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.03.2009, 21:57 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Cześć!
Rzucaj fotki! :D
Pozdrawiam i powodzenia w renowacji ślicznotki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 0:05 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
jurek968 napisał(a):
Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto.
Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny.....
928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz.. :wink:


Witajcie, nie nadwozie aluminiowe tylko niektóre poszycia: drzwi, błotniki przód, klapy. Ale i aluminium koroduje...;/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 0:05 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
fotki prawde POWIEDZĄ ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 0:28 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Długi napisał(a):
jurek968 napisał(a):
Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto.
Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny.....
928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz.. :wink:


Witajcie, nie nadwozie aluminiowe tylko niektóre poszycia: drzwi, błotniki przód, klapy. Ale i aluminium koroduje...;/


dokładnie... czesto pokazuję się tak zwany rak aluminium i potrafią się robic bomlble na drwiach błotnikach itd. ale ogólnie żadko się zdaża


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 8:31 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 285
Witam. 928 i żółte razem kojarzą mi się z oszpeconym 28 z allegro. Sam zatem rozumiesz, że mam negatywne skojarzenie z taką kombinacją. :wink: Jak dla mnie najlepiej zostać przy oryginale, to dobra inwestycja.

Powodzenia w zmaganiach!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 10:34 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
witaj,
jeśli chcesz zmieniać kolor, to najlepiej z palety oryginalnych kolorów; może jakiś oldskulowy, ale przy strosku mógłby być jakiś mocniej wyróżniający się;
czekamy na fotki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 12:13 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Hej,
Jak dla mnie, kolor TYLKO oryginalny (sprawdź czy obecny to na pewno oryginał) ;)
Raz - że w ten sposób najmniej straci na wartości, dwa - unikniesz malowania miejsc trudno dostępnych (komory silnika, podłogi, wnętrza drzwi itp..)

Ja też czekam na foty :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 13:04 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
witka :)
pokaż foty !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.03.2009, 14:06 

Dołączył: 2.03.2009
Posty: 12
Zdjecia z zakupu oraz w trakcie naprawy. Napewno bedziecie na bierząco informowani o postępie prac...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum