|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
artur sakowski
|
Napisane: 2.03.2009, 19:42 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
Dzien dobry!jestem nowym czlonkiem klubu.Mabyłem 928 strosec rok 1977 .Jestem w fazie totalnego odnawiania.Może jakaś podpowiedz co z nim począć? trzymac sie oryginału -kolor srebny ...Czy może żólty, czerwony? gdzie kupić opony 265/50r16?
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 2.03.2009, 20:00 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5198 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Witam!
Ja radzę trzymać się jak najbardziej oryginału, bo to się potem ceni,
każda przeróbka której nie można cofnąć obniża wartość auta.
Co z nim począć? Odnowić
Napisz w jakim jest stanie, może jakieś fotki wrzuć
Jak piszesz, że jesteś w fazie totalnego odnawiania, to chyba
wszystko wymieniasz. Możesz też zacząć od wymieniania rzeczy
tylko zepsutych/zużytych. Wszystko zależy od budżetu
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 2.03.2009, 21:12 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto.
Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny.....
928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz..
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
928alpi
|
Napisane: 2.03.2009, 21:51 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 256
|
Najlepiej trzymac sie oryginalu
lacznie z kolorem.
Pozdrawiam.
Szerokiej drogi
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 2.03.2009, 21:57 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2932
|
Cześć!
Rzucaj fotki!
Pozdrawiam i powodzenia w renowacji ślicznotki!
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 3.03.2009, 0:05 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
jurek968 napisał(a): Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto. Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny..... 928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz..
Witajcie, nie nadwozie aluminiowe tylko niektóre poszycia: drzwi, błotniki przód, klapy. Ale i aluminium koroduje...;/
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 3.03.2009, 0:05 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
fotki prawde POWIEDZĄ
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 3.03.2009, 0:28 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
Długi napisał(a): jurek968 napisał(a): Jeśłi auto byłoby rozbierana w 100 % to ja bym spróbował na żółto. Ale jeśli bez wycigania silnika etc . to kolor jedynie oryginalny..... 928 to naprawdę ciekawa opcja, nadwozie z aluminium ,silnik (blok) ze stopu aluminium w sumie wspaniała baza na wieki w odróżnieniu od starych Ferrari,Lambo czy też innych De Tomaso ,które potrafią zardzewieć jak się na chwilę odwrócisz.. Witajcie, nie nadwozie aluminiowe tylko niektóre poszycia: drzwi, błotniki przód, klapy. Ale i aluminium koroduje...;/
dokładnie... czesto pokazuję się tak zwany rak aluminium i potrafią się robic bomlble na drwiach błotnikach itd. ale ogólnie żadko się zdaża
|
|
Góra |
|
szeryf
|
Napisane: 3.03.2009, 8:31 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 285
|
Witam. 928 i żółte razem kojarzą mi się z oszpeconym 28 z allegro. Sam zatem rozumiesz, że mam negatywne skojarzenie z taką kombinacją. Jak dla mnie najlepiej zostać przy oryginale, to dobra inwestycja.
Powodzenia w zmaganiach!
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 3.03.2009, 10:34 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
witaj,
jeśli chcesz zmieniać kolor, to najlepiej z palety oryginalnych kolorów; może jakiś oldskulowy, ale przy strosku mógłby być jakiś mocniej wyróżniający się;
czekamy na fotki
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 3.03.2009, 12:13 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Hej,
Jak dla mnie, kolor TYLKO oryginalny (sprawdź czy obecny to na pewno oryginał)
Raz - że w ten sposób najmniej straci na wartości, dwa - unikniesz malowania miejsc trudno dostępnych (komory silnika, podłogi, wnętrza drzwi itp..)
Ja też czekam na foty
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 3.03.2009, 13:04 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
witka
pokaż foty !
|
|
Góra |
|
artur sakowski
|
Napisane: 3.03.2009, 14:06 |
|
Dołączył: 2.03.2009 Posty: 12
|
Zdjecia z zakupu oraz w trakcie naprawy. Napewno bedziecie na bierząco informowani o postępie prac...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 13 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|