Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 17.11.2017, 19:53 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1378
Myłem dziś rano samochód, myjnia ręczna, suszenie... itd. Wsiadam, przekręcam kluczyk i ... nic.
Zapalają się wszystkie kontrolki, żadnych błędów. Kilkukrotnie zamykam i otwieram z pilota... nic. Kontrolki nie przygasają pod obciążeniem, jakby rozrusznik w ogóle nie pobierał prądu.
No cóż wypychają mnie z myjni na parking - obciach...
Próbuję jeszcze raz... po wypchnięciu z myjni odpalaodstrzała, wszystko w najlepszym porządku, bez zająknięcia...
Po pracy i kilka razy w ciągu dnie żadnych problemów...

Myjkowy mógł coś zalać wodą ? Ale dlaczego 20 sekund później odpalił bez problemu ?

911 997S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2017, 22:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 781
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
To jakaś plaga ostatnio. Wygląda na zmasowany atak :D , bo niedawno ktoś miał podobną sytuację z Boxsterem




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2017, 22:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
kabel rozrusznik / bateria
"wada" 997
czas na zmianę
zmierz napięcie na aku i rozruszniku




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2017, 22:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
U mnie ostatnio podobna sytuacja w GT3.

Poluzowana klema :oops:




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.11.2017, 0:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli nie przygasają kontrolki to rozrusznik nie dostawał sygnału
żeby startować - czyli przewód sygnałowy lub immobiliser (czyli stacyjkę
trzeba zobaczyć). Niekoniecznie jest to problem związany z myciem auta.

Tak jak pisze Marcin, warto zobaczyć przy okazji jak wygląda plus główny
do rozrusznika, często upalony, ale zwykle jest to "ospałe kręcenie", a nie
zanik w ogóle.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum