Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.04.2010, 18:30 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
Mam pytanie, czy przyczyną falowania obrotów na biegu jałowym w 986 może być nieszczelny kolektor ssący? Jeśli tak to jak go się naprawia? Można wymienić gumowe elementy (węże) czy cały kolektor z przepustnicą? Można te gumy ewentualnie jakoś skutecznie uszczelnić?

W aucie wymieniłem przepływomierz, sondy lambda, świece i usunięto jakieś zwarcie na przepływomierzu. Przed tą wymianą tych elementów obroty na jałowym stały na 900, teraz falują pomiędzy 900 a 1100, czasem 1200. Do tego włącza się kontrolka check. Po skasowaniu błędu i przejechaniu ok. 100-150 km znów się włącza. Jest podejrzenie o kolektor, stąd moje pytanie.

A może macie inne pomysły?

Pozdr.,
Szary


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2010, 20:11 

Dołączył: 14.06.2009
Posty: 216
Moze sprawdź na początku silnik krokowy. Wyjmij go i przeczyść preparatem do mycia silników krokowych i gaźników. Jest on przymocowany do przepustnicy po lewej stronie. Jest do niego łatwy dostęp. Jeżeli to nie pomorze, to poproś jakiegoś właściciela boxa by dał Ci swój do sprawdzenia, może całkiem padł. W moim pojeździe silnik był przyczyna trzymania obrotów przez silnik na poziomie 1400obr, a w astrze walnięty silniczek powodował właśnie falowanie obrotów na jałowym.
Jakby co to jadę na dniach do wawy to możemy sie ustawić i wezmę ze sobą swój silniczek i zobaczymy czy zamiana coś da


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2010, 21:21 

Dołączył: 19.02.2008
Posty: 143
A tak konkretnie co za babola wyrzuca?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.04.2010, 8:09 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
maciejek napisał(a):
A tak konkretnie co za babola wyrzuca?


Nie wiem, bo mi nie powiedziano :cry:

Silniczek sprawdzę na krótko, ale zdaje się, że był już sprawdzany i raczej to nie on. Może przy montażu przepływomierza powstała jakaś nieszczelność.

Wnerwia mnie to okropnie, gdyż auto było już 3 razy u pewnego specjalisty i nadal nic, teraz walczy z nim ktoś inny. :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.04.2010, 20:41 

Dołączył: 19.12.2009
Posty: 367
:thumbup: No i po dłuuuugich bojach i zmianie warsztatu auto naprawione!!!!! Okazało się, że wężyk podciśnieniowy był źle założony (luźna obejma). :D :D :D A już traciłem wiarę po tylu m-cach :cry:

Przy okazji elektryk znalazł pod kolumną kierownicy guzik, którym można odciąć zasilanie na długie światła :shock: :shock: :shock:
Ma ktoś może pojęcie co to za ustrojstwo jest? :? :dontknow:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum