Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.08.2011, 8:56 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
witam.co może oznaczać żółty kożuch i oleista galareta jak smar w zbiorniczku wyrównawczym?jestem po wymianie silnika.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 10:15 

Dołączył: 11.07.2010
Posty: 220
W zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego?

Slyszalem o przypadkach pojawiania sie zoltej kozuchowatej masy w 996 ale pod korkiem wlewu oleju.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 10:18 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
tak.w zbiorniczku płynu chłodniczego.
Auto wraca do Autoduszy :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 10:44 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
To oznacza tylko jedno - uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym, a olejowym.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 11:06 

Dołączył: 20.02.2009
Posty: 140
Niestety Ciachu ma racje, wina uszczelki pod głowica.

_________________
carrera 996 c2 -byla
carrera 996 c4 cabrio -byla
carrera 997 c4S cabrio -jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 14:43 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

...lub drugie, pęknięcie między chłodnicą wodną a olejową jeśli takowa jest w tym aucie.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 17:24 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Jak rozumiem - to objaw po wymianie silnika?

Jeśli tak to jest szansa ,że to wypłukały się pozostałości po starym silniku.
Wszystkie s.. idą zawsze pod korek.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 17:52 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
tak,to objaw po wymianie silnika.Też mi sugerowano żebym przelał wodą ale to miałoby sens gdyby olej był na wierzchu a tu jest w całym zbiorniczku,na dodatek ten biały kożuch co chwile wychodzi .Komputer pokazał mi podczas jazdy stan oleju w połowie, a jeszcze wczoraj na max.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.08.2011, 17:55 

Dołączył: 11.07.2011
Posty: 1541
mój stary silnik nie podawał oleju do zbiorniczka więc co miałby płukać...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum