|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
dc10
|
Napisane: 17.02.2017, 23:55 |
|
Dołączył: 16.02.2017 Posty: 97
|
Czy mógłby ktoś podać jakie grubości tarcz są/powinny być w Boxterach 986? Chodzi mi o nominał i o minimalną grubość.
Dzięki M.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 18.02.2017, 9:01 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Przod 24 a minimum 22 Tyl 20 a minimum 18
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 18.02.2017, 10:52 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Lub: przód nominał 28mm, minimum 26mm tył nominał 24mm, minimum 22mm jeżeli masz silnik 3,2l.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
dc10
|
Napisane: 18.02.2017, 14:43 |
|
Dołączył: 16.02.2017 Posty: 97
|
Dziękuję koledzy, chodzilo mi o obie wersje. Mam "zwykłego" ale niewykluczone, że jak uda się w niedużych pieniądzach zrobić upgrade to pójdę w tą stronę;) Moje tarcze z przodu są prawie nówka, za to z tyłu mam już tylko 20mm...
M.
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 18.02.2017, 16:51 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
No to masz z tylu tez nowe tarcze..
|
|
Góra |
|
dc10
|
Napisane: 18.02.2017, 19:35 |
|
Dołączył: 16.02.2017 Posty: 97
|
W sumie tak, może pół milimetra im brakuje do 20, ale zmyliły mnie zużyte klocki.....
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 18.02.2017, 20:50 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5187 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Przejście na Skowe hamulce nie jest niestety takie proste jak wymiana samych tarcz. Ktoś wymyślił żeby szczęki hamulcowe były inne w 986 2,5 i 2,7 niż w całej reszcie Porsche i trzeba wymieniać całe zwrotnice z piastami.
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.02.2017, 22:42 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
A...z jakiego powodu chciałbyś przerabiać hamulce ? Czy obecne są za słabe ?
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
dc10
|
Napisane: 19.02.2017, 1:34 |
|
Dołączył: 16.02.2017 Posty: 97
|
Jak do tej pory nie miałem okazji sprawdzić czy są za słabe czy dostateczne, ale jak wiadomo za dobrych hamulców nie ma i zawsze warto hamować lepiej.... Pomysł (teoretyczny i w planach jak na razie) jest taki, żeby zmienić na S-owe o ile zmiana polegać będzie jedynie na wymianie zacisków wraz z kompletem tarcz i klocków. Jeśli zmiana jest "grubsza" i dodatkowo wymieniać należy piasty to nie porwę się na taka operację - jednak chęć jest i będę zgłębiał temat od strony technicznej na pewno:)
M.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|