Zott1 napisał(a):
Co na to marka Porsche?Czy w nowym modelu zgłaszano takie przypadki?To raczej podlega gwarancji.
Gdyby jednak łatwo było rozerwać kielichy to amerykanie na yt wstawialiby juz masowo filmiki z przejazdów po torze z urwanymi kielichami.Coś mi tu nie gra.
Na YouTube są cztery GT4, w których wystąpił problem pękajacych kielichów. Ciężko powiedzieć czy to dużo, ale jak na auto stworzone do ostrej jazdy - chyba dość sporo.
Porsche nigdy nie uznało takiego problemu jak „strut tower failure”, wiec wszystkie naprawy były dokonywane z kieszeni nabywców / ew. ubezpieczalni. Nie jest to taka zmora jak padająca „trójka” w skrzyni, gdzie Porsche oficjalnie zarządziło wymianę na nową, ale jednak skala problemu na pewno przekracza 1% egzemplarzy.
U mnie na szczęście nie widać żadnych uszkodzeń kielichów, ale myślałem by na przyszłość zamontować rozpórkę lub inny element w celu zwiększenia sztywności i rozładowania napreżeń, które działają na poszczególne kielichy.