jaca1 napisał(a):
czesc. pozwole sobie. tak naprawde te opony niczym sie nie roznia....aaale. kazdy serwis zwlaszcza twoj porsche powie ci ze to sa opony stworzone specjalnie do obciazen jakie generuje twoja tylna os. itd.. itd.. tak naprawde chodzi o kase niestety.. no i najwazniejsza sprawa jesli masz auto na gwarancji lub aproved w razie uszkodzenia czekokolwiek bedzie haczyk do odmowienia ci naprawy w ramach gw. tak samo ubezpiczalnie w razie wypadku. w niemczech jest tobardzo restrykcyjnie przestrzegane homolohacja oraz wiek opony . do aut sportowych nioe starsza niz 4 lata ale moge sie ty mylic lekko. jednym slowem jesli jest tak jak pisalem wyzej to dla spokoju wiesz co robic. pozdr.
przepraszam, ale co za pierdoły!!!
Opony są tworzone pod auto, a proces trwa co najmniej 2 lata. Opona z AO bardzo się różni od opony z N0, opony z gwiazdką BMW, czy opony bez żadnego oznaczenia (np. do VW).
To że one się bardzo różnią, nie oznacza jednak, że jako kierowca amator, będziesz w stanie wyczuć różnicę. Kierowca testowy lub test profesjonalny te różnice wyłapie...