arek classic napisał(a):
Wizualnie jedynie znaczek z tyłu na klapie, we wczesnych 912 trzy zegary zamiast pięciu. To jedyna różnica wizualna.
Na zdjęciu 911 i 912 (przednie kły występowały w obu modelach).
Kly były opcją. Kupowalo sie je dodatkowo. Kosztowaly okolo 40 marek.
Czesto niektorzy mysla ze to wersja USA bo ma kly. To jest blad.
Tylko najwczesniejsze 912 mialy 3 zegary a od połowy 66 roku juz wszystkie mialy 5.
Nspisy na 912 byly srebrne a na 911 złote.
Tak samo w środku
Bardzo rzadko 912 mialo drewniana deskę bo to kosztowalo sporo a w 911 byla standardowo.
911 ma ssanie w tunelu a 912 ma automat.
Jak auta stoja tylem to 911 ma kompletnie inny wydech i caly tlumik. W 912 widac miske olejową a w 911 zasłania ja tlumik.
aaa.. i jeszcze jedno
912 wczesne kosztuje min 60 tys eur a 911 tylko 100 tys eur więcej ..
ale to juz nikomu nie robi różnicy..
;D