Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.03.2009, 20:58 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
witam i mam pytanko,,,,podobno model 928 ma taki przydatny wynalazek jak szpera.. moja maszyna jest z 1981 roku i faktycznie do mostu idzie jakis " dinx" , czy ktoś coś moze mi przyblizyć odnosnie uruchomienia szpery?? jesli jest to wogóle szpera! pozdrawiam i dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.03.2009, 21:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
szpera jest w aucie albo nie - nie da sie jej uruchomic ;) generalnie gdy auto stoi na podnosniku krecac jednym tylnym kolem powinno zakrecic sie takze drugie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: dzieki wielkie
PostNapisane: 13.03.2009, 21:36 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
w taki razie zrobię próby :) pozostaje mi wyjaśnić co to za " sterowanie " wchodzi do mechanizmu różnicowego....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.03.2009, 21:55 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Moze po prostu linka predkosciomierza/licznika?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: re
PostNapisane: 13.03.2009, 22:04 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
wszystkie napędy mierników są elektryczne...będę musiał prześledzić tą linkę / przewód . jak na razie tylko na szybko rzuciłem okiem. jestem bardzo ciekawy co to może być. chętnie się podzielę odkryciem, chyba że ktoś mnie wcześniej oświeci:):)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.03.2009, 0:58 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
szpera to nie linka wchodząca do mechanizmu różnicowego. To nie jest tak że pociągniesz za linkę i szpera zaskoczy.

Długi zapewne Ci to wyjaśni...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: re
PostNapisane: 14.03.2009, 19:28 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Michael_4.5L napisał(a):
wszystkie napędy mierników są elektryczne...będę musiał prześledzić tą linkę / przewód . jak na razie tylko na szybko rzuciłem okiem. jestem bardzo ciekawy co to może być. chętnie się podzielę odkryciem, chyba że ktoś mnie wcześniej oświeci:):)


Obwód czujnika prędkości obrotowej koła do prędkościomierza (impulsator magnetorezystywny). Zanim zaczniesz kombinować i coś tam podłączać odłącz wtyczkę przejedź się i popatrz na prędkościomierz.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2009, 23:28 

Dołączył: 15.11.2008
Posty: 46
dziekuję bardzo za pomoc i nowe informacje:) pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron