Stań autem na suchym betonie, dolej płyn do max, odpal auto i bez ruszania nim (przód-tył) kręć kierownicą maksymalnie w lewo i w prawo - tak kilka razy. Później zgaś auto i za kilka minut zerknij pod auto lub odejdź nim i wtedy może jakieś plamy zobaczysz.
Tak w ogóle to ten płyn może się pienić jeśli było go wcześniej mało i teraz układ się odpowietrza - ja tak właśnie miałem jak spuscil mi mechanik go z układu by wymienić na świeży. Musiałem co jakiś czas dolewać fo max (tak przez kilka dni), aż przestało go ubywać i już nie było burzyn po odkręceniu zbiorniczka od PDCC.
Względnie możesz mieć wyciek z takiego elastycznego przewodu w oplocie stalowym - od spodu jest widoczny. Po wymianie czegoś tam w aucie, mechanik nie zamocował go w jakimś uchwycie i tarł o jakąś blachę, aż się przetarł. Miałem wyciek i tłusty tył auta po jeździe
zauważyłem że strasznie mi zbiera tylnia wycieraczka - wciąż były smugi i zmazy...