Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 3.07.2016, 11:58 

Dołączył: 27.03.2015
Posty: 42
Też miałem ten problem co wlać w bosch serwis wlali febi zielony mineralny, i faktycznie na zbiorniczku pisze coś o mineralnym, ale nie wiem czy zalać mineralny czy nie wlewać mineralnego , po przeczytaniu forum i radach wymieniłem cały olej na CHF 11S pełny syntetik i chodzi narazi ideał .. mam nadzieje że za chwile się mi pompa nie skończy ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.10.2016, 23:26 

Dołączył: 29.05.2016
Posty: 77
Cayman S 987 FL. Czy wystarczy 1l, aby przelać cały układ wspomagania? Czy kupić więcej? Niby na stronie Motula podają równo 1l, ale nie chcę mieć na minimum w razie czego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2016, 11:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie jestem pewien czy Motul produkuje płyn do wspomagania zgodny ze
specyfikacją. Porsche zaleca Pentosin CHF11S, na korku też powinno być
tak napisane. Litr powinien wystarczyć. Jak wyciągamy silnik i opróżniamy
układ (plus opróżnienie zbiorniczka, którego pewnie nie będziesz robił),
to litr wystarcza.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.10.2016, 12:53 

Dołączył: 29.05.2016
Posty: 77
Qbak napisał(a):
Nie jestem pewien czy Motul produkuje płyn do wspomagania zgodny ze
specyfikacją. Porsche zaleca Pentosin CHF11S, na korku też powinno być
tak napisane. Litr powinien wystarczyć. Jak wyciągamy silnik i opróżniamy
układ (plus opróżnienie zbiorniczka, którego pewnie nie będziesz robił),
to litr wystarcza.


wiem, wiem. Sugeruję się zazwyczaj stroną Motula tylko po to by wiedzieć co ma jaką pojemność. Nie miałem na myśli zalewania Prosiaka Motulem. Chcę kupić Pentosin taki jak piszesz tylko nie wiem czy litr starczy. Jak jesteś pewny to OK. Silnika nie wyciągam. Po prostu wymieniam wszystkie płyny i nic więcej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2017, 15:01 

Dołączył: 8.11.2015
Posty: 40
na panelu zaświecił mi się check power steering oil level"
gdzie w Panamerze Turbo 2011r znajduje się zbiornik tego oleju?

W książce mamy info aby podjechać do serwisu ale to chyba lekka przesada...

problem rozwiązany...allegro pomogło...w środku mamy zielony płyn, znak ktoś specyfikacje?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2017, 21:17 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pentosin CHF11S, mam na stanie jeżeli potrzebujesz.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.12.2017, 21:39 

Dołączył: 24.10.2014
Posty: 124
hughes napisał(a):
na panelu zaświecił mi się check power steering oil level"
gdzie w Panamerze Turbo 2011r znajduje się zbiornik tego oleju?

W książce mamy info aby podjechać do serwisu ale to chyba lekka przesada...

problem rozwiązany...allegro pomogło...w środku mamy zielony płyn, znak ktoś specyfikacje?

Z tymze poziom tego płynu się nie zmienia (poza róznicami temperatury), wiec spadek ponizej minimum oznacza że gdzieś jest wyciek.........


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2017, 14:33 

Dołączył: 8.11.2015
Posty: 40
dzięki za info, zdarzyłem już zamówić przez alleg..przed Twoim postem.
zdziwiłem się że w zwykłych sklepach w ogóle nie występuje.

dziś pojawił się stały dźwięk jak by chodzącego odkurzacza, lekkie piszczenie...podejrzewam że to z uwagi na poziom płynu.

Pod samochodem żadnej plamy nie zauważyłem, doleje i zobaczę czy rzeczywiście ubywa.
Jakieś sugestie gdzie szukać wycieku?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.12.2017, 21:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Osłona w Panamerze jest spora, a może masz PDCC i zbiorniczek na płyn
jest ten sam (nie tak jak w Cayenne) i w tym układzie jest jakiś wyciek?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2017, 8:48 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
A może tarcze i klocki na wykończeniu? Tłoczki wysunięte i pojemność układu się zwiększyła...? Jeśli dolejesz płynu, a później założysz nowe tarcze i klocki to możesz mieć stan płynu ponad max. Sprawdź to po wymianie hamulców :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.12.2017, 14:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Chyba jednak chodzi o płyn do układu wspomagania kierownicy a nie hamulca :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2017, 2:09 

Dołączył: 8.11.2015
Posty: 40
Problem tyczy się płynu wspomagania

Płyn doszedł kurierem w piątek zalałem do maxa ok 0.5l ale zaledwie po 40 km przy moim zdziwieniu znowu check. Płyn mocno napowietrzony i spadł do minimum. Resztę trasy przejechałem z świstem pompy a w poniedziałek trasa powrotna ok.300km.
Mam PDCC w opcji. Nie widzę żadnych wycieków.
Ile wchodzi w cały układ oleju? Dawać samochód do warsztatu specjalizującego się w regeneracjach maglownic czy jakaś inna sugestia?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.12.2017, 9:58 

Dołączył: 11.08.2013
Posty: 160
Stań autem na suchym betonie, dolej płyn do max, odpal auto i bez ruszania nim (przód-tył) kręć kierownicą maksymalnie w lewo i w prawo - tak kilka razy. Później zgaś auto i za kilka minut zerknij pod auto lub odejdź nim i wtedy może jakieś plamy zobaczysz.
Tak w ogóle to ten płyn może się pienić jeśli było go wcześniej mało i teraz układ się odpowietrza - ja tak właśnie miałem jak spuscil mi mechanik go z układu by wymienić na świeży. Musiałem co jakiś czas dolewać fo max (tak przez kilka dni), aż przestało go ubywać i już nie było burzyn po odkręceniu zbiorniczka od PDCC.

Względnie możesz mieć wyciek z takiego elastycznego przewodu w oplocie stalowym - od spodu jest widoczny. Po wymianie czegoś tam w aucie, mechanik nie zamocował go w jakimś uchwycie i tarł o jakąś blachę, aż się przetarł. Miałem wyciek i tłusty tył auta po jeździe :) zauważyłem że strasznie mi zbiera tylnia wycieraczka - wciąż były smugi i zmazy...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum