Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 11:30 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Zastanawiam się nad zakupem prostownika z funkcją podtrzymania, bo auto stoi jednak dłużej niż zakładałem. Na prostownikach znam się jak na macaniu kur :/

Może ktoś z Kolegów polecić jakiś konkretny model ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 11:47 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Myślę że większość poleci CTEKa. Ja też ;) Model MXS 5.0 chyba jest optymalny. Porsche też sprzedaje CTEKi ze swoim logo.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 15:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 347
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
Dokladenie CTEK
MXS 7.0 nawet lepszy bo mozna go uzywac dodatkowo jako zasilacz na 12 VDC w razie potrzeby.
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/MXS%207.0
Konieczny dodatek to koncowka do ladowania przez wtyczke zapalniczki
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/Comf ... Cig%20Plug




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: E3 Cayenne II [9YAAI1]
Out: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 15:26 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
explosiv napisał(a):
Dokladenie CTEK
MXS 7.0 nawet lepszy bo mozna go uzywac dodatkowo jako zasilacz na 12 VDC w razie potrzeby.
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/MXS%207.0
Konieczny dodatek to koncowka do ladowania przez wtyczke zapalniczki
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/Comf ... Cig%20Plug


Tak po prostu podłączam do gniazda w zapalniczce i ładuje ? Czego to ludzie nie wymyślą :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 16:45 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
A co sądzicie o takim prostszym Bosch C3 ?

http://www.strefakierowcy.pl/23919,bosc ... tomat.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 17:53 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
mam, używam b. często. jeszcze działa. słabe kable (złamały się przy krokodylkach) ale to nie duży problem. ładuje też 6V więc można sobie do kompletu machnąć 356 :D . jakby coś można przyjechać i pomacać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 22:32 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 302
b0g0b0jny napisał(a):
explosiv napisał(a):
Dokladenie CTEK
MXS 7.0 nawet lepszy bo mozna go uzywac dodatkowo jako zasilacz na 12 VDC w razie potrzeby.
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/MXS%207.0
Konieczny dodatek to koncowka do ladowania przez wtyczke zapalniczki
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/Comf ... Cig%20Plug


Tak po prostu podłączam do gniazda w zapalniczce i ładuje ? Czego to ludzie nie wymyślą :)


Tak, to takie proste :D
Od trzech lat używam CTEK'a - polecam.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 22:41 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Żeby było jasne - gniazdo zapalniczki służy do podładowywania akumulatora i utrzymywania go w dobrej kondycji, padniętego w ten sposób nie naładujesz.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.01.2017, 22:54 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Bezapelacyjnie CTEK.
Zarówno Porsche jak Bentley, Mercedes czy BMW korzystają z CTEK-a jako oryginalnych ładowarek.
Używam MXS 5.0 od kilku lat i jestem mega zadowolony. :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.01.2017, 1:32 

Dołączył: 7.07.2015
Posty: 67
explosiv napisał(a):
Dokladenie CTEK
MXS 7.0 nawet lepszy bo mozna go uzywac dodatkowo jako zasilacz na 12 VDC w razie potrzeby.
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/MXS%207.0
Konieczny dodatek to koncowka do ladowania przez wtyczke zapalniczki
http://www.ctek.com/pl/en/chargers/Comf ... Cig%20Plug




Mam CTEK-a MXS 5.0 od kilkunastu lat i ładuję nim parę aut bez problemów. Teraz są nowe wersje MXS 5.0 jakieś snow i ze sprawdzanie napięcia itd., porównaj ceny i sprawdź czy potrzebujesz dodatkowe funkcje.

W każdym aucie mam złączkę comfort connect by szybko podłączać CTEK-a.

Radzę nie używać opcji ładowania przez zapalniczkę. Ładujemy zawsze do źródła czyli akumulatora, tak aby nie powodować w razie (jakiegoś pecha) dodatkowych strat.

Nie muszę chyba obrazować jak wygląda kabelek od gniazda ładowarki, którym chcemy ładować np. kilka dni auto stałym napięciem.

To, że w ASO tak ładują i nic tam nie ogarniają nie zważając na różne konsekwencje to żadna nowość.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.01.2017, 8:32 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Dziekuje wszystkim. CTEK MXS 5.0 zamówiony:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.01.2017, 9:51 

Dołączył: 1.11.2015
Posty: 217
A ja mam ten z lidla i ma również opcje podtrzymania i elegancko działa... do tego na prawdę bardzo porządnie jest wykonany a najlepszą jego zaletą jest cena... całe 59zł !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.01.2017, 0:09 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
A ja w ogóle się nie zastanawiam nad żadnym prostownikiem. Po 3-4 dniach odłączają się automatycznie w samochodzie różne podtrzymania centralnego, czy inne pobory prądu. Otwarcie po tym czasie jest mechaniczne. Samochód nie stał bez ruchu więcej jak 3 tygodnie, bo ja nie wytrzymuję.....nie mam najmniejszych problemów z rozruchem. Wycieczki 50-100km. Na kawę tu czy tam, jakże przyjemne :)




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.01.2017, 9:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
niestety 993 na małym używanym akumulatorze po miesiącu ma dość
więc.. pyrka sobie


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.01.2017, 9:52 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
pdmobil napisał(a):
A ja w ogóle się nie zastanawiam nad żadnym prostownikiem. Po 3-4 dniach odłączają się automatycznie w samochodzie różne podtrzymania centralnego, czy inne pobory prądu. Otwarcie po tym czasie jest mechaniczne. Samochód nie stał bez ruchu więcej jak 3 tygodnie, bo ja nie wytrzymuję.....nie mam najmniejszych problemów z rozruchem. Wycieczki 50-100km. Na kawę tu czy tam, jakże przyjemne :)


Piotr dzięki za informację.

To tłumaczy dlaczego teraz za każdym razem (bo jeżdżę raz na 1-2 tygodnie) muszę otwierać z kluczyka - > myślałem, że pada akumulator, a on tylko przechodzi w tryb "oszczędzania". Całe życie człowiek się uczy.

Prostownik jednak i tak kupię bo tegoroczna zima dała mi w kość (w zasadzie w palce i w nos 8) bo mam tylko 1 miejsce garażowe, które zajmuje Krokodyl, więc mam codzienną zabawę ze skrobaniem drugiego auta. W przyszłym roku na 2-3 miesiące wyekspediuje go do rodziców, a przez ten okres ładowanie się przyda.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.01.2017, 18:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Wydaje mi się, że zamek się deaktywuje po tygodniu. Ale to w sumie detal




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2017, 17:43 

Dołączył: 29.03.2016
Posty: 138
A jakiś prostownik do kontaktu 220V z opcją wyjęcia aku z samochodu?

Nie mam gniazdka w garażu więc nie ma jak podpiąć :<


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.01.2017, 18:10 

Dołączył: 2.05.2016
Posty: 240
J/W każdy prostownik może ładować aku w aucie jak i same aku


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2017, 9:34 

Dołączył: 3.08.2015
Posty: 734
Skoro Rosjanie stosują Keepower to ja też :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 17.01.2017, 12:27 
Miałem prostownik, ale kiepsko sobie radził. Coś tam ładował, ale pełne naładowanie zajmowało mu ze 20h. Poza tym miał ten problem, że nie był w stanie naładować aku rozładowanego do zera.


Góra
   
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum