Autor |
Wiadomość |
Elberoth
|
Napisane: 30.03.2019, 20:53 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.
Rdza taka, jakby auto przez 6 miesięcy było utopione w morzu. A auto ma dopiero 4000km, kupione jako nowe w polskim salonie w zeszłym roku.
Dla porównania, na kolejnym zdjęciu piasta mojego Cayenne z ... 2011 z przebiegiem 130.000km.
Nawet nie wiem jak to skomentować. Gdy przy przebiegu 1000km auto okazało się stać po nocy w kałuży oleju i konieczna okazała się wymiana obu głowic (co trwało 5 tygodni) pomyślałem że to nowy silnik i choroba wieku dziecięcego. Ale taka rdza po kilku miesiącach ? To się po prostu w pale nie mieści.
Czy Porsche z jakością zeszło już zupełnie na psy ?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Haki1972
|
Napisane: 30.03.2019, 21:23 |
|
Dołączył: 6.12.2018 Posty: 30
|
Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę.
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 30.03.2019, 21:25 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...
Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Haki1972
|
Napisane: 30.03.2019, 21:28 |
|
Dołączył: 6.12.2018 Posty: 30
|
Niestety te śruby nie są niczym pokryte czysta stal. Ja u siebie wysmarowalem pasta miedziana i mam spokój
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 30.03.2019, 22:02 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
Masakra....
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 30.03.2019, 22:12 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Haki1972 napisał(a): Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę. Całą zimę auto jeździło na swoich fabrycznych 19". A mój 8 letni 958 własnie przejeździł 8 zimę na replikach. W moim piasty są jak nowe, a Cayenne III wygląda jak wyciągnięty z oceanu. Nie ma wytłumaczenia na taką korozję ! Nie po 3000km!
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 30.03.2019, 22:30 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Elberoth napisał(a): Haki1972 napisał(a): Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę. Całą zimę auto jeździło na swoich fabrycznych 19". A mój 8 letni 958 własnie przejeździł 8 zimę na replikach. W moim piasty są jak nowe, a Cayenne III wygląda jak wyciągnięty z oceanu. Nie ma wytłumaczenia na taką korozję ! Nie po 3000km! No a co powiesz na uwagę Qbaka o śrubach,które nie są ori? W nowym aucie takie śruby?
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 30.03.2019, 22:38 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Własnie założyłem repliki na lato. Mają inne śruby. Zauważyłem to własnie ściągając oryginalne felgi (z oryginalnymi śrubami) na których przejeździł całą zimę. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.
|
|
Góra |
|
Grzegorz 66
|
Napisane: 30.03.2019, 23:18 |
|
Dołączył: 4.09.2016 Posty: 287
|
Elberoth napisał(a): Własnie założyłem repliki na lato. Mają inne śruby. Zauważyłem to własnie ściągając oryginalne felgi (z oryginalnymi śrubami) na których przejeździł całą zimę. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. Nie przesadzaj z tym szukaniem dziury,przecież to Ty wystawiasz ocenę całej marce,zresztą z trzema wykrzyknikami,na podstawie jednej zardzewiełej piasty.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 30.03.2019, 23:26 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Nie jednej, tylko wszystkich.
I chyba nie jest to odosobniona sytuacja, bo w grupie Cayenne na FB własnie mi odpisał człowiek z Azji:
i just open my 19 cayenne , it is exactly like that. mine is 1,600 miles only ,i washed about 4 times
Najwyraźniej Porsche bardzo obniżyło standardy jakości. I wnioskuję nie tylko na przykładzie tych piast, ale także konieczności wymiany głowic w silniku po 1000km ...
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 31.03.2019, 0:08 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
No niestety. Ale przy masówie jaka teraz robią , to jakość produktu spada. A i klienta tez maja gdzieś
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 31.03.2019, 9:59 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
Qbak napisał(a): Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...
Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe? Może dlatego nie zardzewiały
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 31.03.2019, 19:10 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
chris napisał(a): Qbak napisał(a): Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...
Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe? Może dlatego nie zardzewiały Ha ha - so true !
|
|
Góra |
|
BAWARIA M 5
|
Napisane: 31.03.2019, 19:42 |
|
Dołączył: 23.04.2017 Posty: 683
|
@kamot266 już nie długo będą mieli lornetki na wyposażeniu i nie dotyczy to tylko Porsche.
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 31.03.2019, 19:58 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
BAWARIA M 5 napisał(a): @kamot266 już nie długo będą mieli lornetki na wyposażeniu i nie dotyczy to tylko Porsche. Sam jestem ciekaw jak się to wszystko rozwinie. Ale 3mam Ciebie za słowo
|
|
Góra |
|
Haki1972
|
Napisane: 2.04.2019, 1:06 |
|
Dołączył: 6.12.2018 Posty: 30
|
Elberoth napisał(a): Nie jednej, tylko wszystkich.
I chyba nie jest to odosobniona sytuacja, bo w grupie Cayenne na FB własnie mi odpisał człowiek z Azji:
i just open my 19 cayenne , it is exactly like that. mine is 1,600 miles only ,i washed about 4 times
Najwyraźniej Porsche bardzo obniżyło standardy jakości. I wnioskuję nie tylko na przykładzie tych piast, ale także konieczności wymiany głowic w silniku po 1000km ... Głowice to wina wadliwej partii tego elementu. Tak czasami się zdarza. W RS5 ten problem nie występuje. Ja ze swojego doświadczenia mogę dodać, że jakość wykonania Porsche mimo wszystko bardzo przewyższa standardy innych marek premium jak np obecne modele Audi a MB to nawet się nie zbliża z jakością.
|
|
Góra |
|
jackdent
|
Napisane: 11.05.2019, 22:04 |
|
Dołączył: 18.02.2017 Posty: 218
|
Elberoth napisał(a): Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.
Elberoth, czy dawałeś komuś samochód do czyszczenia ? Może ktoś zastosował środki kwasowe do czyszczenia felg lub sam je stosowałeś ? Niestety przy braku dobrego płukania takie mogą być efekty. Preparat zostaje w piaście i sobie powolnie działa.........
|
|
Góra |
|
Pablo
|
Napisane: 12.05.2019, 1:21 |
|
Dołączył: 29.07.2012 Posty: 21
|
Ja pracuję ogólnie przy "budowie maszyn" dla m.in.branży automotive. Mam styczność z elementami do przedprodukcyjnych testów, nieraz w przypadku elementów z tworzywa, są to jeszcze wydruki 3D i powiem tak, wymagania jakościowe producentów, w przeciągu 5 lat, zmieniły się diametralnie, niestety na Naszą niekorzyść. Bez względu na markę, czy jest to GM, czy Porsche, czy grupa VW z Bentleyem na czele ;-( Jeśli u Ciebie zdzewieje, to niestety tak to producent przewidział, co niestety, świadczy o samym producencie
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 12.05.2019, 8:36 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
jackdent napisał(a): Elberoth napisał(a): Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.
Elberoth, czy dawałeś komuś samochód do czyszczenia ? Może ktoś zastosował środki kwasowe do czyszczenia felg lub sam je stosowałeś ? Niestety przy braku dobrego płukania takie mogą być efekty. Preparat zostaje w piaście i sobie powolnie działa......... Nie stosowałem.
|
|
Góra |
|
Elberoth
|
Napisane: 15.05.2019, 14:54 |
|
Dołączył: 5.03.2018 Posty: 684
|
Odświeżę temat, bo jestem właśnie po rozmowie w PCW.
Long story short, powiedzieli mi, abym się bujał. Znają problem i dotyczy wszystkich Cayenne III. Wszędzie piasty rdzewieją na potęgę i po kilku miesiącach wyglądają jakby leżały razem z Titanikiem na dnie oceanu.
Jak chcę, to mogę sobie napisać maila do importera (w domyśle: i tak Pan nic nie wskóra).
Tak więc to tyle jeżeli chodzi o jakość auta za 400-800 tys zł.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|