Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 20:53 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.

Rdza taka, jakby auto przez 6 miesięcy było utopione w morzu. A auto ma dopiero 4000km, kupione jako nowe w polskim salonie w zeszłym roku.

Dla porównania, na kolejnym zdjęciu piasta mojego Cayenne z ... 2011 z przebiegiem 130.000km.

Nawet nie wiem jak to skomentować. Gdy przy przebiegu 1000km auto okazało się stać po nocy w kałuży oleju i konieczna okazała się wymiana obu głowic (co trwało 5 tygodni) pomyślałem że to nowy silnik i choroba wieku dziecięcego. Ale taka rdza po kilku miesiącach ? To się po prostu w pale nie mieści.

Czy Porsche z jakością zeszło już zupełnie na psy ?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 21:23 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 21:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...

Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe?




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 21:28 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
Niestety te śruby nie są niczym pokryte czysta stal. Ja u siebie wysmarowalem pasta miedziana i mam spokój :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 22:02 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 442
Masakra.... :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 22:12 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Haki1972 napisał(a):
Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę.


Całą zimę auto jeździło na swoich fabrycznych 19". A mój 8 letni 958 własnie przejeździł 8 zimę na replikach.

W moim piasty są jak nowe, a Cayenne III wygląda jak wyciągnięty z oceanu.

Nie ma wytłumaczenia na taką korozję ! Nie po 3000km!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 22:30 

Dołączył: 4.09.2016
Posty: 287
Elberoth napisał(a):
Haki1972 napisał(a):
Polskie drogi, zima i różne felgi. Twoje muszą szczelnie zamykać piastę.


Całą zimę auto jeździło na swoich fabrycznych 19". A mój 8 letni 958 własnie przejeździł 8 zimę na replikach.

W moim piasty są jak nowe, a Cayenne III wygląda jak wyciągnięty z oceanu.

Nie ma wytłumaczenia na taką korozję ! Nie po 3000km!

No a co powiesz na uwagę Qbaka o śrubach,które nie są ori? W nowym aucie takie śruby?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 22:38 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Własnie założyłem repliki na lato. Mają inne śruby. Zauważyłem to własnie ściągając oryginalne felgi (z oryginalnymi śrubami) na których przejeździł całą zimę. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 23:18 

Dołączył: 4.09.2016
Posty: 287
Elberoth napisał(a):
Własnie założyłem repliki na lato. Mają inne śruby. Zauważyłem to własnie ściągając oryginalne felgi (z oryginalnymi śrubami) na których przejeździł całą zimę. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma.

Nie przesadzaj z tym szukaniem dziury,przecież to Ty wystawiasz ocenę całej marce,zresztą z trzema wykrzyknikami,na podstawie jednej zardzewiełej piasty.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 23:26 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Nie jednej, tylko wszystkich.

I chyba nie jest to odosobniona sytuacja, bo w grupie Cayenne na FB własnie mi odpisał człowiek z Azji:

i just open my 19 cayenne , it is exactly like that. mine is 1,600 miles only ,i washed about 4 times

Najwyraźniej Porsche bardzo obniżyło standardy jakości. I wnioskuję nie tylko na przykładzie tych piast, ale także konieczności wymiany głowic w silniku po 1000km ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 0:08 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
No niestety. Ale przy masówie jaka teraz robią , to jakość produktu spada. A i klienta tez maja
gdzieś :(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 9:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Qbak napisał(a):
Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...

Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe?


Może dlatego nie zardzewiały :D :D :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 19:10 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
chris napisał(a):
Qbak napisał(a):
Wygląda jakby ktoś tam łyżką sól całą zimę podawał...

Swoją drogą śruby jakieś aftermarketowe?


Może dlatego nie zardzewiały :D :D :wink:


Ha ha - so true !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 19:42 

Dołączył: 23.04.2017
Posty: 683
@kamot266 już nie długo będą mieli lornetki na wyposażeniu i nie dotyczy to tylko Porsche.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 19:58 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
BAWARIA M 5 napisał(a):
@kamot266 już nie długo będą mieli lornetki na wyposażeniu i nie dotyczy to tylko Porsche.



Sam jestem ciekaw jak się to wszystko rozwinie. Ale 3mam Ciebie za słowo :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2019, 1:06 

Dołączył: 6.12.2018
Posty: 30
Elberoth napisał(a):
Nie jednej, tylko wszystkich.

I chyba nie jest to odosobniona sytuacja, bo w grupie Cayenne na FB własnie mi odpisał człowiek z Azji:

i just open my 19 cayenne , it is exactly like that. mine is 1,600 miles only ,i washed about 4 times

Najwyraźniej Porsche bardzo obniżyło standardy jakości. I wnioskuję nie tylko na przykładzie tych piast, ale także konieczności wymiany głowic w silniku po 1000km ...


Głowice to wina wadliwej partii tego elementu. Tak czasami się zdarza. W RS5 ten problem nie występuje. Ja ze swojego doświadczenia mogę dodać, że jakość wykonania Porsche mimo wszystko bardzo przewyższa standardy innych marek premium jak np obecne modele Audi a MB to nawet się nie zbliża z jakością.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.05.2019, 22:04 

Dołączył: 18.02.2017
Posty: 218
Elberoth napisał(a):
Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.

Elberoth, czy dawałeś komuś samochód do czyszczenia ?
Może ktoś zastosował środki kwasowe do czyszczenia felg lub sam je stosowałeś ?
Niestety przy braku dobrego płukania takie mogą być efekty. Preparat zostaje w piaście i sobie powolnie działa.........


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2019, 1:21 

Dołączył: 29.07.2012
Posty: 21
Ja pracuję ogólnie przy "budowie maszyn" dla m.in.branży automotive.
Mam styczność z elementami do przedprodukcyjnych testów, nieraz w przypadku elementów z tworzywa, są to jeszcze wydruki 3D i powiem tak, wymagania jakościowe producentów, w przeciągu 5 lat, zmieniły się diametralnie, niestety na Naszą niekorzyść.
Bez względu na markę, czy jest to GM, czy Porsche, czy grupa VW z Bentleyem na czele ;-(
Jeśli u Ciebie zdzewieje, to niestety tak to producent przewidział, co niestety, świadczy o samym producencie :-(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.05.2019, 8:36 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
jackdent napisał(a):
Elberoth napisał(a):
Dzisiaj zdejmując koła w Cayenne III mojej teściowej moim oczom ukazał się widok jak na pierwszym zdjęciu.

Elberoth, czy dawałeś komuś samochód do czyszczenia ?
Może ktoś zastosował środki kwasowe do czyszczenia felg lub sam je stosowałeś ?
Niestety przy braku dobrego płukania takie mogą być efekty. Preparat zostaje w piaście i sobie powolnie działa.........


Nie stosowałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.05.2019, 14:54 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Odświeżę temat, bo jestem właśnie po rozmowie w PCW.

Long story short, powiedzieli mi, abym się bujał. Znają problem i dotyczy wszystkich Cayenne III. Wszędzie piasty rdzewieją na potęgę i po kilku miesiącach wyglądają jakby leżały razem z Titanikiem na dnie oceanu.

Jak chcę, to mogę sobie napisać maila do importera (w domyśle: i tak Pan nic nie wskóra).

Tak więc to tyle jeżeli chodzi o jakość auta za 400-800 tys zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron