|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Ejzo
|
Napisane: 10.12.2016, 16:53 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
Witam! Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z utrzymaniem i jazdą takim samochodem na co dzień? Myślę nad kupnem jakiegoś 911 993.
|
|
Góra |
|
PawSto1
|
Napisane: 10.12.2016, 17:09 |
|
Dołączył: 23.11.2014 Posty: 27
|
Na pewno wiele zależy od stanu auta, ale jedyne co mogę powiedzieć na temat jazdy klasykami to tyle, że trzeba być cierpliwym i od razu przygotować się na ewentualne usterki - ale tu już wiele zależy od traktowania tego auta przez poprzednich właścicieli. Z drugiej strony 911 993 to jeszcze nie klasyk, a według mnie dość młode auto:)
|
|
Góra |
|
Ejzo
|
Napisane: 10.12.2016, 17:35 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
Miałem na myśli coś starszego Chodzi mi o to ile by mnie wynosiły naprawy eksploatacja i ewentualnie rzeczy które się sypią w tym modelu. Nie liczę się z każdym groszem ale miliarderem też nie jestem i nie chce się wpakować w coś na co mnie nie stać. Jeszcze rozważam Jaguara E Type. I jak to jest z częściami do tych samochodów.
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 10.12.2016, 18:06 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Skoro 996 to powoli klasyk to 993 nim nie jest? Bo co...? Bo nie ma żółtych tablic... Chyba nie tędy droga w rozumowaniu... 300zx, MR2 - I i II, E30, E36, E38, 205 GTi, 405 Mi16 - uważasz , że to nie klasyka motoryzacji...?
|
|
Góra |
|
Stanger
|
Napisane: 10.12.2016, 23:09 |
|
Dołączył: 17.09.2016 Posty: 42
|
a kto mówi ze 996 to powoli klasyk ? każda 911 to klasyka motoryzacji ale to jeszcze nie oznacza że każdy jest klasykiem, chociaż nie ma prostej i klarownej definicji tego pojęcia. Klasyk, youngtimer... jasnych kryteriów nie ma chociaz te narzucone przez ustawodawcę mogą być jakimś odniesieniem. W odniesieniu jednak do pytania z pierwszego postu myśle ze 993 to auto ktore znacząco nie odbiega kosztami utrzymania od 996 czy 997 ale tu powinni sie wypowiedzieć użytkownicy tych aut.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.12.2016, 13:50 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Załóż, że zakup 993 i doprowadzenie go do stanu tobie odpowiadającego, przyjmując, że im taniej kupisz tym więcej włożysz, to powiedzmy 300-350 tyś., wtedy koszty codziennej eksploatacji będą na poziomie normalnego samochodu wyższej klasy. Ejzo napisał(a): Miałem na myśli coś starszego .... Jeszcze rozważam Jaguara E Type. I jak to jest z częściami do tych samochodów. Obawam się, że to przyrównanie, rozłożyło temat na łopatki.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Stanger
|
Napisane: 11.12.2016, 16:29 |
|
Dołączył: 17.09.2016 Posty: 42
|
pdmobil napisał(a): Załóż, że zakup 993 i doprowadzenie go do stanu tobie odpowiadającego, przyjmując, że im taniej kupisz tym więcej włożysz, to powiedzmy 300-350 tyś., wtedy koszty codziennej eksploatacji będą na poziomie normalnego samochodu wyższej klasy. ( aż tak źle jest ? 993 można kupić za ok 200-230 tys. PLN. Naprawdę trzeba włożyć kolejne 100k żeby auto było "jak należy"?
|
|
Góra |
|
Ejzo
|
Napisane: 11.12.2016, 17:52 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
Mi się wydawało że za te 210k to już jest ogarnięte i nic nie można mu zarzucić.
|
|
Góra |
|
Raihkim
|
Napisane: 11.12.2016, 19:31 |
|
Dołączył: 6.03.2011 Posty: 110
|
Ja po 100k przestałem liczyć Fakt ,że starsze niż 993 i turbo. Obecnie stan auta oceniam na 90% tego co chce uzyskać.
|
|
Góra |
|
Stanger
|
Napisane: 11.12.2016, 21:19 |
|
Dołączył: 17.09.2016 Posty: 42
|
Ejzo napisał(a): Mi się wydawało że za te 210k to już jest ogarnięte i nic nie można mu zarzucić. miałem podobne wyobrażenie, no może extra 20-30k na 'drobiazgi'
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 11.12.2016, 23:16 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
No dobrze, spróbujcie za 250tyś....a jak w tym kontekście, codziennej jazdy, mieści się E-type ???
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Ejzo
|
Napisane: 12.12.2016, 18:59 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
Po prostu mi się podoba i w tym wypadku E type by był tylko na wyjazdy co jakiś czas a do jazdy na co dzień bym kupił jakieś BMW E46 Coupe czy dozbierał do BMW F10 530. Jak oglądałem oferty to myślałem ze da się kupić E-type w tej cenie.
|
|
Góra |
|
Ejzo
|
Napisane: 12.12.2016, 19:08 |
|
Dołączył: 27.10.2016 Posty: 17
|
To ile tak realnie musiałbym wsadzić w te 993?
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 12.12.2016, 21:20 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Bardziej by pasowało.....wsadzać. A ile - tyle ile będzie niezbędne , a może być sporo.
|
|
Góra |
|
MJ
|
Napisane: 13.12.2016, 22:58 |
|
Dołączył: 24.01.2015 Posty: 107 Lokalizacja: 3miasto
Nr klubowicza: 414
|
Ejzo napisał(a): To ile tak realnie musiałbym wsadzić w te 993? Wg mnie jesteś w stanie znaleźć 993 w cenie ok 200-220 tys już "bez niespodzianek". Wiem bo mam
_________________
MJ
911 cabrio 911 GT3 Turas
Zapraszam klubowiczów na http://www.dobrykantor.pl
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 14.12.2016, 9:40 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2284 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
A może 964 -przypłynęło właśnie ładne do Kacpra i po dużym przeglądzie będzie do sprzedania .Mieści sie w budżecie ze sporym zapasem
_________________
-http://classic911.pl
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 16 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|