Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 28.07.2013, 21:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Znalazlem ciekawy watek na Rennlist, dotyczacy zakupu 964 uzywanego tylko po drogach. Ponizej dolaczam wybrany cytat z wolnym tlumaczeniem. Nabywca, ktory po zakupie zrobil generalny nieplanowany remont auta zauwaza, ze kupowanie klasyka uzywanego bardzo spokojnie po publicznych drogach nie gwarantuje dobrej jakosci auta, gdyz wiele elementow moze trzymac sie "na slowo honoru", natomiast intensywna jazda wymusza naprawy najslabszych elementow na biezaco.

http://forums.rennlist.com/rennforums/9 ... arned.html

"Road and Track use are world's apart re stress on cars. This car was gently driven on the road for many years and I believe poorly maintained. The minute it was under pressure things started to show up."

"Jazda po torze diametralnie rozni sie od jazdy ulicznej. Ten samochod byl delikatnie uzytkowany po drogach przez wiele lat i prawdopodobnie zaniedbany. Problemy pojawily sie natychmiast podczas bardziej intensywnej jazdy."




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.07.2013, 23:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Coś w tym musi być :drive: no bo przynajmniej Porsche było do tego stworzone, a nie tylko do lansu po ulicach :twisted:
Ale dałeś mi do myślenia, no bo mój z USA a tam wiadomo w jakim tempie można jeździć, a nie mam informacji aby tam ganiało po torze, za to już w PL od czasu do czasu przegonię go po "Poznaniu" :D
Ale na razie poza eksploatacyjnymi sprawami odpukać nic się nie dzieje.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: de
PostNapisane: 28.07.2013, 23:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
Darku,
nie tylko po Poznaniu...
:)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.07.2013, 23:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Nie ma sie czego wstydzic. Te auta sa stworzone tak, zeby mozna nimi bylo przejechac na kolach pol Europy, potem bawic sie na torze i spokojnie wrocic na kolach do domu. I tak przez kilkadziesiat lat...




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.07.2013, 23:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1583
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Podpisuję się pod tym zdecydowanie!

U mnie w wydmuszce zostało już wymienione prawie wszystko zgodnie z zasadą, że wymiana jednego elementu na nowy + ostra jazda powoduje natychmiastowe "posypanie się" kolejnego najsłabszego elementu.

Myślę że gdyby to auto było użytkowane cywilnie to sporo fabrycznych elementów posłużyłoby jeszcze przez jakiś czas...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: de
PostNapisane: 28.07.2013, 23:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1897
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
Duc748 napisał(a):
Darku,
nie tylko po Poznaniu...
:)

Z tego co pamiętam, to w paru miejscach jeszcze byłeś...:)




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: pit
PostNapisane: 29.07.2013, 6:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
piterson napisał(a):
Podpisuję się pod tym zdecydowanie!

U mnie w wydmuszce zostało już wymienione prawie wszystko zgodnie z zasadą, że wymiana jednego elementu na nowy + ostra jazda powoduje natychmiastowe "posypanie się" kolejnego najsłabszego elementu.

Myślę że gdyby to auto było użytkowane cywilnie to sporo fabrycznych elementów posłużyłoby jeszcze przez jakiś czas...



Doktorowa by jeździła po bułki
:)




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 16:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Ciii.. bo się wyda ... i powiedzą, że zarzynam brykę :wink:




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 17:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
DK napisał(a):
Ciii.. bo się wyda ... i powiedzą, że zarzynam brykę :wink:


Po prostu aktywnie kontrolujesz stan jego najslabszych elementow 8)




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum