Autor |
Wiadomość |
kg
|
Napisane: 6.01.2015, 0:51 |
|
Dołączył: 6.04.2012 Posty: 44
|
porscheee napisał(a): TAK jest do WZIĘCIA chetnie do tego czasu odpowiem na wszelkie pytania w moim temacie sprzedaży aby potem nie tracic cennego mi czasu lub priv (najlepiej massenger) Podkreslam tez ze nie jestem elastyczny
Jasne. Zacznijmy wobec tego od jakiejś specyfikacji i zdjęć - linki do otomoto.pl są już jak pisałeś nieaktywne.
W Trójmieście jestem raz w miesiącu biznesowo z pewną elastycznością co terminu, więc może się uda zgrać. Kiedy teraz planujesz wizytę?
|
|
Góra |
|
kg
|
Napisane: 6.01.2015, 1:02 |
|
Dołączył: 6.04.2012 Posty: 44
|
Jeszcze jedno pytanie: czy amerykańskie 993 / 964 różni się od Europy jakoś zasadniczo? Słyszałem, że ma inne zawieszenie (993). I czy należy się bać Ameryki?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.01.2015, 1:10 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
kg napisał(a): porscheee napisał(a): TAK jest do WZIĘCIA chetnie do tego czasu odpowiem na wszelkie pytania w moim temacie sprzedaży aby potem nie tracic cennego mi czasu lub priv (najlepiej massenger) Podkreslam tez ze nie jestem elastyczny Jasne. Zacznijmy wobec tego od jakiejś specyfikacji i zdjęć - linki do otomoto.pl są już jak pisałeś nieaktywne. W Trójmieście jestem raz w miesiącu biznesowo z pewną elastycznością co terminu, więc może się uda zgrać. Kiedy teraz planujesz wizytę?
Aktualna specyfikacja do sprzedaży w tym temacie 1 post - proponuje tam przenieść rozmowe odnośnie 996tt (aby nie zasmiecac tego watku )może się komus innemu tez przyda :
http://porscheclub.home.pl/forum/viewto ... 991#130991
co do terminu nie jestem w stanie nic powiedzieć (może poczatek lutego), tez przylatuje typowo biznesowo , na ta chwile nie ma takiej potrzeby , dam wyprzedzenie jakies 7-10 dni ... foty to raczej na priv - daj meil bo na forum samo nie zmniejsza a nie mam czasu obrabiac zdjęć ...
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 6.01.2015, 1:14 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
jak ognia
i stonki
i Motronica 5.2, 4 sond lamba, wyzszego zawieszenia, zderzakow z bumpersmi przod i tyl
inne tylnej belki wzmocnienia zderzaka z hakiem po srodku
licznika w milach
czerwonych lamp tylnych
braku przeciwmgielnych w blendzie
postojowych z przodu
obrysowek z boku
innej podzialki w oryginalnym radiu
czasem wycieraczki w tylnej szybie
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 6.01.2015, 1:53 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
Duc748 napisał(a): jak ognia i stonki i Motronica 5.2, 4 sond lamba, wyzszego zawieszenia, zderzakow z bumpersmi przod i tyl Europejskie zderzaki po 300 zł od szt a zawieszenie można przy okazji wymiany amorków obniżyć choć na polskie drogi to chyba zaleta nie wada wyższe zawieszenie Duc748 napisał(a): inne tylnej belki wzmocnienia zderzaka z hakiem po środku Wzmocnienia minimalnie podnoszą wagę za to do 5 km/h przy uderzeniu nie ma prawa się nic uszkodzić w aucie, hak no cóż otwór w rejestracji Duc748 napisał(a): licznika w milach w ostateczności można tylko tarczkę wymienić jak kogoś to bardzo razi Duc748 napisał(a): czerwonych lamp tylnych tu polecam żółte ledy przebijają się na pomarańczowo i po problemie za parę złotych za to cały pas czerwony lepiej wygląda Duc748 napisał(a): braku przeciwmgielnych w blendzie przeciwmgielne sa nie ma jedynie trzymania żarówki i instalacji ale to mi zrobili za 100 zł Duc748 napisał(a): postojowych z przodu to chyba jest ale mogę się mylić bo mi instalacje przepinali i nie ma z tym najmniejszego kłopotu dla ogarniętego elektryka Duc748 napisał(a): obrysowek z boku chyba chodziło o kierunkowskazy o jedną dziurę mniej w błotniku do rdzewienia Duc748 napisał(a): innej podziałki w oryginalnym radiu a kto słucha radia w 993? silnik jest najlepszą i jedynie słyszalną stacją
Mity i tyle pod warunkiem, że auto ma czysta kartotekę wypadkową.
_________________
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.01.2015, 2:25 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3170
|
Duc znając jego napisał to w innym znaczeniu , ale kolega pisał ze nie chce nic robic (czas warsztaty mechanicy kombinacje itd.), a to wszystko co wymieniłeś trzeba zrobić ... a i przy późniejszej odsprzedazy każdy wytkinie ze to usa ... bo to prawda
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 6.01.2015, 8:20 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 6.01.2015, 9:04 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
porscheee napisał(a): ... a i przy późniejszej odsprzedazy każdy wytkinie ze to usa ... bo to prawda
A bo to taki nasz naród że ciągle by tylko wytykał...
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 6.01.2015, 13:34 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Duc748 napisał(a): postojowych z przodu
Postojowe są - obok halogenów - chyba identycznie jak w EU? (Ostatnio tam grzebałem przy okazji instalacji wlotów Turbo-eSowych).
Zapomniałeś napisać o upierdliwej pompie powietrza dodatkowego, która jest chyba największą, realną wadą - bo prowadzi do zapalania się Checka i robienia brzydkiego syfu w głowicach. Na szczęście można się jej pozbyć bez szkody.
Brakuje jeszcze pokrętła do regulacji wysokości świateł - obok stacyjki i włącznika świateł.
Sprytni Niemcy - importerzy z USA, ogarniają już większość cech zewnętrznych - m.in. dlatego ceny europejskich prędkościomierzy poszybowały z 250E na 600E. Kierunkowskazy w błotnikach i zderzaki - wszystko jest jak w EU ale o tym pokrętle najczęściej zapominają - a w EU nie występowało tylko w zestawie z Litronikiem.
|
|
Góra |
|
kacper
|
Napisane: 6.01.2015, 13:45 |
|
Dołączył: 19.03.2007 Posty: 1122
|
A jakie to ma wszystko znaczenie ??
Ważne ze jest 993 lub 964.
Reszta to nie istotne.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 6.01.2015, 15:39 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
Dokladnie, z EU czy USA bedzie cieszyc tak samo mocno
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.01.2015, 20:23 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
kacper napisał(a): A jakie to ma wszystko znaczenie ??
Ważne ze jest 993 lub 964.
Reszta to nie istotne.
Potwierdzam. Mialem wersje US i EU. Obydwie fantastyczne.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kg
|
Napisane: 7.01.2015, 19:01 |
|
Dołączył: 6.04.2012 Posty: 44
|
kacper napisał(a): A jakie to ma wszystko znaczenie ??
Ważne ze jest 993 lub 964.
Reszta to nie istotne.
Koledzy, bardzo dziękuję wszystkie komentarze i podpowiedzi. Mam dużo więcej wiedzy praktycznej, ale w dalszym ciągu nie wiem na co się zdecyduję. Na szczęście wygląda na to, że każdy wybór będzie dobry
Na teraz wydaje mi się najprawdopodobniej pójdę w jednym z 2 kierunków:
- wersja budżetowa - czyli w praktyce 964 C2 w tiptronicu
- wersja wypas - 993 C2 manual w super stanie
A jak się skończy - będzie zależało od konkretnego egzemplarza jaki napotkam...
Na pewno dam znać.
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 7.01.2015, 19:57 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
Ponoć pieniądze szczęścia nie dają ale 993 lub/i 964 (celowo w tej kolejności) TAK. Cokolwiek wybierzesz jeśli tylko będzie w b.dobrym stanie będziesz bardzo szczęśliwym człowiekiem .
Trzymam kciuki i pochwal się jak kupisz.
ps. po przeczytaniu wątku zacząłem się zastanawiać czy może nie sprzedać swojej 993 ale poszedłem do garażu pogadać z nią i nie mam mowy,zostanie do końca mojego albo jej
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 7.01.2015, 21:16 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Adi_rallye napisał(a): Ponoć pieniądze szczęścia nie dają ale 993 lub/i 964 (celowo w tej kolejności) TAK. Cokolwiek wybierzesz jeśli tylko będzie w b.dobrym stanie będziesz bardzo szczęśliwym człowiekiem . Trzymam kciuki i pochwal się jak kupisz. ps. po przeczytaniu wątku zacząłem się zastanawiać czy może nie sprzedać swojej 993 ale poszedłem do garażu pogadać z nią i nie mam mowy,zostanie do końca mojego albo jej
Sprzedaj... staroć taki
Jakby co, daj znac.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
Adi_rallye
|
Napisane: 7.01.2015, 23:01 |
|
Dołączył: 11.06.2011 Posty: 859
|
BT napisał(a): Adi_rallye napisał(a): Ponoć pieniądze szczęścia nie dają ale 993 lub/i 964 (celowo w tej kolejności) TAK. Cokolwiek wybierzesz jeśli tylko będzie w b.dobrym stanie będziesz bardzo szczęśliwym człowiekiem . Trzymam kciuki i pochwal się jak kupisz. ps. po przeczytaniu wątku zacząłem się zastanawiać czy może nie sprzedać swojej 993 ale poszedłem do garażu pogadać z nią i nie mam mowy,zostanie do końca mojego albo jej Sprzedaj... staroć taki Jakby co, daj znac.
Miałem napisać że chętnie Twoje 964 przejmę bo pewnie Ci sie znudziło
Żona już też zainfekowana suwem
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 8.01.2015, 0:09 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Taa, dostawczak do wozenia dzieci. To moje pierwsze Porsche kupowane bez wiekszych emocji. Jak tu sie emocjonowac czyms, co przejedzie pol Europy na jednym baku..?
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kg
|
Napisane: 8.02.2015, 15:54 |
|
Dołączył: 6.04.2012 Posty: 44
|
No więc wygląda na to, że być może znalazłem autko, które mocno rozważam: 964, manual, C4 (niestety), Japonia. Co tu dużo mówić: piękny!
Na oko ignoranta (czyli moje) wygląda super.
Oczywiście wybieram się z nim jeszcze do ASO Porsche na PPI przegląd.
I tu potrzebuję Waszej opinii: czy Waszym zdaniem powinien obejrzeć go jeszcze ktoś z doświadczeniem z young timerami (964/993), czy też opinia "ekspertów" z ASO wystarczy aby być jako tako spokojnym?
|
|
Góra |
|
kl
|
Napisane: 8.02.2015, 17:52 |
|
Dołączył: 30.10.2008 Posty: 1066
|
Zależy jakie ASO - z mojego doświadczenia, niestety nie pracuje tam "kwiat" mechaników.
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 8.02.2015, 20:18 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
kg napisał(a): No więc wygląda na to, że być może znalazłem autko, które mocno rozważam: 964, manual, C4 (niestety), Japonia. Co tu dużo mówić: piękny! Na oko ignoranta (czyli moje) wygląda super. Oczywiście wybieram się z nim jeszcze do ASO Porsche na PPI przegląd.
I tu potrzebuję Waszej opinii: czy Waszym zdaniem powinien obejrzeć go jeszcze ktoś z doświadczeniem z young timerami (964/993), czy też opinia "ekspertów" z ASO wystarczy aby być jako tako spokojnym?
W ASO w Warszawie (Polczynska) znaja sie na 964. Byłem tam kilka razy i nie narzekam. Uniknąłem dzieki nim jednej miny. Z tego, co słyszałem, w ASO w Poznaniu rownież jest mechanik swietnie znający klasyki. Jak jest w innych ASO - nie wiem. Poza tym na forum jest przynajmniej kilka osob swietnie znających sie na 964/993 - zainteresowani pewnie odezwa sie do Ciebie bezpośrednio.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|