|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kemot266
|
Napisane: 1.04.2016, 23:03 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Witam.
Tak się zastanawiam nad zakupem 968 lub 928 . Jakieś uwagi ,sugestie ,doświadczenia ? Gdzie najlepiej skierować poszukiwania , bo u nas wybór marny. A może to jest bezsensowny kaprys i szkoda na to zachodu? Hm...
Tomek
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 1.04.2016, 23:18 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Żaden klasyk nie jest bezsensownym pomysłem... Było ostatnio kilka zdań na forum o 968. Ładne auto było w Poznaniu ale chyba poszło, ładne ma też chyba cały czas na sprzedaż Sonda
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 2.04.2016, 10:01 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Idź w klasykę. Nowe po chwili jest stare, a samochody raz klasyczne juz takie pozostaną.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 2.04.2016, 20:00 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Osobiście nie mam zbytnio czasu aby grzebać przy samochodach , dlatego pojawiła się w pytaniu kwestia zasadności mojego...kaprysu. A Klasyki wymagają jednak sporego zaangażowania. Co do pomysłu z 968 - to swoisty sentyment - pierwsze moje porsche na początku lat dziewięćdziesiątych to 944 '87 samochód który dawał dużo radości i który najdłużej u mnie zagościł -do '98 . 968 jest nowoczesniejsze a zarazem praktycznie tożsame z 944 i trochę nawiązujące przodem do 993 - taki mix . Z kolei 928 - to czysta fascynacja z dzieciństwa. Ale też po głowie hula 993 oraz 991 . Rozrzut mam konkretny. I jak tu żyć ...
|
|
Góra |
|
Nikos
|
Napisane: 2.04.2016, 21:19 |
|
Dołączył: 26.12.2009 Posty: 203
|
Przyznam ze klasyk taki jak 928 daje radość. Tylko szukaj dobrej sztuki. Ja niedawo sprzedałem i już żałuję. Ale został w klubie i zawsze będę mógł popatrzeć i mocno swej decyzji pożałować.
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 2.04.2016, 21:27 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
|
Góra |
|
arek classic
|
Napisane: 3.04.2016, 0:22 |
|
Dołączył: 20.10.2014 Posty: 292 Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
|
928 to pierwsze auto skonstruowane od podstaw przez Porsche, wyprzedziło zdecydowanie epokę a może dwie. Mało kto wie że w latach 70tych była to karoseria aluminiowa, pierwsze zderzaki w linii karoserii. To bardzo niedoceniony dziś model ale i również bardzo kapryśny i bardzo trudny, drogi w ewentualnej odbudowie. Typowy szybki wygodny inny od 911. 968 to już inna nowocześniejsza konstrukcja jeszcze z wnętrzem od 944 dająca bardzo duży komfort z jazdy. Ma połowę silnika z 928 ( najmocniejsza jednostka czterocylindrowa w produkcji seryjnej). Technologicznie wyprzedzająca konstrukcję 993, przodem prekursor tego modelu, droższa w tamtych latach ale nie przebiła się na rynku do dziś w porównani do 911. Bardzo dobrze że takie modele były w historii Porsche i czekają może na docenienie i modę jaka obecnie panuje na 911. Ciekawe modele 928, 968 są w Polsce lecz niestety szybko znajdują klientów w DE jeśli mają historie przeglądów, pierwszy lakier i I właściciela. W Polsce nie doceniamy jeszcze tych wartości auta ale powoli gonimy zachodnich sąsiadów. Powodzenia w poszukiwaniach lub myślach o kupnie tych modeli.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
kemot266
|
Napisane: 3.04.2016, 15:50 |
|
Dołączył: 7.12.2014 Posty: 345
|
Dziękuję wszystkim za opinie. Azymut chyba obrany. Temat zasadniczo jeszcze do przemyślenia - najpierw muszę znaleźć rzeczywiście godny egzemplarz, a to może być niełatwe zadanie. Cała przyjemność to gonienie króliczka. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
|
|
Góra |
|
vip3r
|
Napisane: 4.04.2016, 16:53 |
|
Dołączył: 22.02.2012 Posty: 1040 Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
|
968 fajne ale 928 to klasa sama w sobie.
mój głos zdecydowanie na 928 - dla mnie jedyny problem z tym autem to spalanie V8 uniemożliwiające (jak dla mnie) używanie go na codzień - ale pozatym marzenie.
wczesne 928 bardziej mi się podobają (i lepiej brzmią!) ale nowsze z 32v bardziej nadają sie do jeżdżenia więc pewnie w S4/GT/GTS bym szedł teraz.
_________________
Jacek (911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 4.04.2016, 17:44 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No to się spóźniłeś - właśnie sprzątneli ładne 928 z Gdyni
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 10 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|