Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 1.04.2016, 23:03 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Witam.

Tak się zastanawiam nad zakupem 968 lub 928 .
Jakieś uwagi ,sugestie ,doświadczenia ?
Gdzie najlepiej skierować poszukiwania , bo u nas wybór marny.
A może to jest bezsensowny kaprys i szkoda na to zachodu?
Hm...

Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.04.2016, 23:18 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Żaden klasyk nie jest bezsensownym pomysłem...
Było ostatnio kilka zdań na forum o 968. Ładne auto było w Poznaniu ale chyba poszło, ładne ma też chyba cały czas na sprzedaż Sonda :-)




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2016, 10:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Idź w klasykę. Nowe po chwili jest stare, a samochody raz klasyczne juz takie pozostaną.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2016, 20:00 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Osobiście nie mam zbytnio czasu aby grzebać przy samochodach , dlatego pojawiła się w pytaniu kwestia zasadności mojego...kaprysu.
A Klasyki wymagają jednak sporego zaangażowania.
Co do pomysłu z 968 - to swoisty sentyment - pierwsze moje porsche na początku lat dziewięćdziesiątych to 944 '87 samochód który dawał dużo radości i który najdłużej u mnie zagościł -do '98 .
968 jest nowoczesniejsze a zarazem praktycznie tożsame z 944 i trochę nawiązujące przodem do 993 - taki mix .
Z kolei 928 - to czysta fascynacja z dzieciństwa.
Ale też po głowie hula 993 oraz 991 . Rozrzut mam konkretny. I jak tu żyć ... :|


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2016, 21:19 

Dołączył: 26.12.2009
Posty: 203
Przyznam ze klasyk taki jak 928 daje radość. Tylko szukaj dobrej sztuki. Ja niedawo sprzedałem i już żałuję. Ale został w klubie i zawsze będę mógł popatrzeć i mocno swej decyzji pożałować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.04.2016, 21:27 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Coś w tym jest.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2016, 0:22 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 292
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
928 to pierwsze auto skonstruowane od podstaw przez Porsche, wyprzedziło zdecydowanie epokę a może dwie. Mało kto wie że w latach 70tych była to karoseria aluminiowa, pierwsze zderzaki w linii karoserii. To bardzo niedoceniony dziś model ale i również bardzo kapryśny i bardzo trudny, drogi w ewentualnej odbudowie. Typowy szybki wygodny inny od 911. 968 to już inna nowocześniejsza konstrukcja jeszcze z wnętrzem od 944 dająca bardzo duży komfort z jazdy. Ma połowę silnika z 928 ( najmocniejsza jednostka czterocylindrowa w produkcji seryjnej). Technologicznie wyprzedzająca konstrukcję 993, przodem prekursor tego modelu, droższa w tamtych latach ale nie przebiła się na rynku do dziś w porównani do 911.
Bardzo dobrze że takie modele były w historii Porsche i czekają może na docenienie i modę jaka obecnie panuje na 911. Ciekawe modele 928, 968 są w Polsce lecz niestety szybko znajdują klientów w DE jeśli mają historie przeglądów, pierwszy lakier i I właściciela. W Polsce nie doceniamy jeszcze tych wartości auta ale powoli gonimy zachodnich sąsiadów. Powodzenia w poszukiwaniach lub myślach o kupnie tych modeli.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.04.2016, 15:50 

Dołączył: 7.12.2014
Posty: 345
Dziękuję wszystkim za opinie. Azymut chyba obrany.
Temat zasadniczo jeszcze do przemyślenia - najpierw muszę znaleźć rzeczywiście godny egzemplarz, a to może być niełatwe zadanie.
Cała przyjemność to gonienie króliczka. Zobaczymy co z tego wyjdzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2016, 16:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1040
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
968 fajne ale 928 to klasa sama w sobie.

mój głos zdecydowanie na 928 - dla mnie jedyny problem z tym autem to spalanie V8 uniemożliwiające (jak dla mnie) używanie go na codzień - ale pozatym marzenie.

wczesne 928 bardziej mi się podobają (i lepiej brzmią!) ale nowsze z 32v bardziej nadają sie do jeżdżenia więc pewnie w S4/GT/GTS bym szedł teraz.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2016, 17:44 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
No to się spóźniłeś - właśnie sprzątneli ładne 928 z Gdyni




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum