Cayman S to było również moje pierwsze Porsche i byłem z auta bardzo zadowolony.
Co do skrzyni to manual na codzień był jednak mocno uciążliwy w szczególności w ruchu miejskim.
Zawieszenie PASM bardzo sobie chwaliłem bo w trybie komfort jest miększe niż standardowe a w sport twardsze.
Jeśli możesz to jak piszesz szukaj wersji po liftingu bo raz będziesz mieć PDK a dwa (to ważniejsze) silniki z wersji 987.2 nie mają już problemu z wycieraniem gładzi cylindrów co w 987.1 S jest niestety powszechne.
Auta które przesłałeś nie znam ale wyglada fajnie. Do sprawdzenia na pewno : - czy nie było przekroczeń obrotów - stan gładzi cylindrów - zawieszenie (niektóre elementy są drogie) - czy nie ma wycieków pomiędzy skrzyni i silnika (powszechne i w naprawie upierdliwe bo trzeba wymontować skrzynie) - czy biegi dobrze wchodzą w szczególności 2ka (czasem konieczność dużej naprawy a czasem wystarczy wymienić cięgna, które się rozciągają)
To główne potencjalne bolączki 987.1S w manualu jakie mi przychodzą do głowy (wiadomo poza rzeczami użytkowymi - tarcze, drążki kierownicze, sprzęgło)
Dzięki za rady. Wyniuchałem Boxstera 987 3.4 tiptronic. Robię mu wizytę w serwisie i jak będzie oki, to biorę. Wersji po lifcie w zasadzie nie ma, czyli o PDK nie mam co marzyć.
Dzięki za rady. Wyniuchałem Boxstera 987 3.4 tiptronic. Robię mu wizytę w serwisie i jak będzie oki, to biorę. Wersji po lifcie w zasadzie nie ma, czyli o PDK nie mam co marzyć.
Wygląda że jest w mega stanie, daj znać jak sprawdzisz Ja się bardziej na czarnego patrzyłem, ale budżet narazie był na 986S / 987, więc będzie bez "S"
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników