Autor |
Wiadomość |
vako
|
Napisane: 10.11.2016, 0:46 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Ja miałem 1:56:36 ale to moja pierwsza wizyta na torze i pierwszy raz RWD więc jak widać po czasie który podałeś sporo nauki i pokory potrzeba
|
|
Góra |
|
kuba37
|
Napisane: 10.11.2016, 9:41 |
|
Dołączył: 3.08.2014 Posty: 82
|
944 s2 cup czyli wydmuchy tylko 211koni castrol 1.57.525 , marlboro 157.544 ,gulf 157.951 czyli jest potencjał i jest walka
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 10.11.2016, 10:26 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
kuba37 napisał(a): 944 s2 cup czyli wydmuchy tylko 211koni castrol 1.57.525 , marlboro 157.544 ,gulf 157.951 czyli jest potencjał i jest walka trening, trening i w nowym sezonie trzeba pomyśleć nad zmianą opon bo te fabryczne Pirelli słabo trzymają. Na GTSie miałem również drogowe opony Michelin PILOT SPORT 2 i znacznie lepiej trzymały. Na przyszły sezon pomyślę o wersji Cup 2 tylko nie wiem czy da się na tym jeździć na co dzień i w deszczu raczej słabo no i konieczne oklejenie przodu folią bo straty zawsze są Jarecki ten czas to Twój ?
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 10.11.2016, 12:49 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
vako napisał(a): Jarecki ten czas to Twój ? Czas mój własnoręczny z tym P Zero byłem nawet trochę zdziwiony - piszczały niemiłosiernie, woziły ale realnie czas całkiem spoko. I nie mają śladów zużycia po całym TD. Reasumując: jak na takie kartoflaki codzienne to całkiem dają radę. Też myślę o komplecie Sport Cup2 na takie okazje, a nawet Trofeo R mnie nęci
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 10.11.2016, 14:42 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Jarecki napisał(a): vako napisał(a): Jarecki ten czas to Twój ? Czas mój własnoręczny z tym P Zero byłem nawet trochę zdziwiony - piszczały niemiłosiernie, woziły ale realnie czas całkiem spoko. I nie mają śladów zużycia po całym TD. Reasumując: jak na takie kartoflaki codzienne to całkiem dają radę. Też myślę o komplecie Sport Cup2 na takie okazje, a nawet Trofeo R mnie nęci Podobne odczucia co do opon Z tego co pamiętam to kolega ma boxa Techart czyli trochę mocy przybyło i Gt3 robi się Ciekawy jestem jaka różnica była w prędkości na końcu długich prostych bo jak oglądałem filmik GT3 RS to różnica w prędkości spora i odnoszę wrażenie że na tym torze słabsze auta dużo tracą na prostych a później nie są w stanie tego odrobić na zakrętach. Ja najwięcej traciłem w zakrętach ale to nie wina sprzętu ale braku doświadczenia kierowcy więc dopiero pod koniec przekonałem się, że spokojna jazda bez spiny w moim przypadku daje lepsze efekty niż max atak i brak właściwego toru jazdy Ciekawe jak długo czas GT3 Rs będzie na 1 pozycji.
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 10.11.2016, 16:23 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty. Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
wieslaw
|
Napisane: 10.11.2016, 23:53 |
|
Dołączył: 8.10.2013 Posty: 264 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
|
Jarecki napisał(a): Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty. Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie Coraz szybszy jesteś Jarku
_________________
Wiesław
992 Turbo S ______________________ 991 Turbo S, 997 Turbo
|
|
Góra |
|
sonda
|
Napisane: 11.11.2016, 15:03 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 870 Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
|
taka moja analiza 991.2S Techart VS 991 GT3 moc 480 ps vs 475 ps masa 1460kg- 50kg fotele=1410kg vs 1430 kg moment 560 NM vs 440 NM oś skrętna tak vs tak skrzynia biegów PDK vs PDK na korzyść S moment i podtrzymanie turbo moc dostępna w dolnym zakresie na korzyść GT3 zawieszenie w/g mnie na silesi bardzo podobne czasy, wolne zakręty i długie proste na innych torach przy szybkich zakrętach GT3
_________________
997.2 GT3 RS TP:1,41,5 944 S2 CUP JPS TP:1,44,7 Puchar PCP 2015
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 12.11.2016, 13:09 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Jarecki napisał(a): Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty. Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie Fajnie że napisałeś o tej skrętne osi bo ja niestety tego nie mam u siebie i zastanawiałem się czy to rozwiązanie naprawdę działa przy jeździe po torze i kierowca to czuje. Rozumiem, że auto bardziej wkręca się w zakręt i nie ma efektu zamiatania dupą ? Ten system działa tylko do 80km ? Ciekawe czy można go dołożyć do auta czy tylko podczas pierwszej konfiguracji nowego jest taka opcja.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 12.11.2016, 17:18 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
System działa cały czas bez względu na prędkość. Tylko w zależności od prędkości skręt jest zgodny lub przeciwny do przednich kół. Nie czujesz tego, że działa (w sensie, nie pojawia się światełko kontrolki) ale jak działa - auto jest bardziej stabilne w zakrętach, przy mniejszych prędkościach lepiej wkręca się w zakręt (mniejszy promień skrętu - tak jak by miał mniejszy rozstaw osi) a powyżej chyba 80 km/h bardziej się 'przesuwa' w zakręcie. Efekt to dużo łatwiejsze prowadzenie od 997 i nieco lepsze od 991 bez skrętnej osi.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Jarecki
|
Napisane: 12.11.2016, 17:41 |
|
Dołączył: 29.12.2013 Posty: 869 Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
|
Jerzy napisał(a): System działa cały czas bez względu na prędkość. Tylko w zależności od prędkości skręt jest zgodny lub przeciwny do przednich kół. Nie czujesz tego, że działa (w sensie, nie pojawia się światełko kontrolki) ale jak działa - auto jest bardziej stabilne w zakrętach, przy mniejszych prędkościach lepiej wkręca się w zakręt (mniejszy promień skrętu - tak jak by miał mniejszy rozstaw osi) a powyżej chyba 80 km/h bardziej się 'przesuwa' w zakręcie. Efekt to dużo łatwiejsze prowadzenie od 997 i nieco lepsze od 991 bez skrętnej osi. Idealnie to Jurek opisałeś. Na Twoje pytanie Vako: nie sądzę żeby istniał ekonomiczny sens próby dołożenia tego i zintegrowania z autem. I w tym sensie jak dla mnie to jedne z lepiej wydanych tysiaków na fabryczne opcje do 991.2 Nie mogę się doczekać już nowego sezonu... Pojeździmy, pościgamy i zobaczymy. Sonda, porównanie obiektywne jeżeli chodzi o dane ale GT3 to auto z motosportu (części z kodem 8 ) i myślę że wp...li wszędzie zwykłej CarrerzeS. Wszędzie.
_________________
*Porsche 911
|
|
Góra |
|
vako
|
Napisane: 13.11.2016, 11:46 |
|
Dołączył: 26.09.2012 Posty: 210
|
Dzięki Panowie za informację i do zobaczenia na torze
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 13.11.2016, 14:25 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
Jarecki napisał(a): Sonda, porównanie obiektywne jeżeli chodzi o dane ale GT3 to auto z motosportu (części z kodem 8 ) i myślę że wp...li wszędzie zwykłej CarrerzeS. Wszędzie. Racja ale pod dyskoteką masz jednak nieco więcej szans... chociaż też nie A na poważnie, nikomu nie ujmując, na naszym poziomie kierowca ma jeszcze większe znaczenie niż set up. A Twoje auto jest nieźle przygotowane do walki. Więc dasz radę powalczyć ale Tomek to trudny przeciwnik a w kombinacji z jego RS - bardzo trudny.
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|