Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 0:46 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Ja miałem 1:56:36 ale to moja pierwsza wizyta na torze i pierwszy raz RWD więc jak widać po czasie który podałeś sporo nauki i pokory potrzeba :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 9:41 

Dołączył: 3.08.2014
Posty: 82
944 s2 cup czyli wydmuchy :) tylko 211koni castrol 1.57.525 , marlboro 157.544 ,gulf 157.951 czyli jest potencjał i jest walka ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 10:26 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
kuba37 napisał(a):
944 s2 cup czyli wydmuchy :) tylko 211koni castrol 1.57.525 , marlboro 157.544 ,gulf 157.951 czyli jest potencjał i jest walka ;)


:) trening, trening i w nowym sezonie trzeba pomyśleć nad zmianą opon bo te fabryczne Pirelli słabo trzymają. Na GTSie miałem również drogowe opony Michelin PILOT SPORT 2 i znacznie lepiej trzymały. Na przyszły sezon pomyślę o wersji Cup 2 tylko nie wiem czy da się na tym jeździć na co dzień i w deszczu raczej słabo no i konieczne oklejenie przodu folią bo straty zawsze są :)

Jarecki ten czas to Twój ? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 12:49 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
vako napisał(a):
Jarecki ten czas to Twój ? :)


Czas mój własnoręczny :)

z tym P Zero byłem nawet trochę zdziwiony - piszczały niemiłosiernie, woziły ale realnie czas całkiem spoko. I nie mają śladów zużycia po całym TD. Reasumując: jak na takie kartoflaki codzienne to całkiem dają radę. Też myślę o komplecie Sport Cup2 na takie okazje, a nawet Trofeo R mnie nęci :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 14:42 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jarecki napisał(a):
vako napisał(a):
Jarecki ten czas to Twój ? :)


Czas mój własnoręczny :)

z tym P Zero byłem nawet trochę zdziwiony - piszczały niemiłosiernie, woziły ale realnie czas całkiem spoko. I nie mają śladów zużycia po całym TD. Reasumując: jak na takie kartoflaki codzienne to całkiem dają radę. Też myślę o komplecie Sport Cup2 na takie okazje, a nawet Trofeo R mnie nęci :)


Podobne odczucia co do opon :) Z tego co pamiętam to kolega ma boxa Techart czyli trochę mocy przybyło i Gt3 robi się ;) Ciekawy jestem jaka różnica była w prędkości na końcu długich prostych bo jak oglądałem filmik GT3 RS to różnica w prędkości spora i odnoszę wrażenie że na tym torze słabsze auta dużo tracą na prostych a później nie są w stanie tego odrobić na zakrętach. Ja najwięcej traciłem w zakrętach ale to nie wina sprzętu ale braku doświadczenia kierowcy więc dopiero pod koniec przekonałem się, że spokojna jazda bez spiny w moim przypadku daje lepsze efekty niż max atak i brak właściwego toru jazdy :) Ciekawe jak długo czas GT3 Rs będzie na 1 pozycji.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 16:23 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty.
Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie :)




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.11.2016, 23:53 

Dołączył: 8.10.2013
Posty: 264
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 352
Jarecki napisał(a):
Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty.
Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie :)


Coraz szybszy jesteś Jarku :lol:




_________________

Wiesław

992 Turbo S
______________________
991 Turbo S, 997 Turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2016, 15:03 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 870
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
taka moja analiza
991.2S Techart VS 991 GT3
moc 480 ps vs 475 ps
masa 1460kg- 50kg fotele=1410kg vs 1430 kg
moment 560 NM vs 440 NM
oś skrętna tak vs tak
skrzynia biegów PDK vs PDK
na korzyść S moment i podtrzymanie turbo moc dostępna w dolnym zakresie
na korzyść GT3 zawieszenie
w/g mnie na silesi bardzo podobne czasy, wolne zakręty i długie proste
na innych torach przy szybkich zakrętach GT3




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2016, 13:09 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Jarecki napisał(a):
Samochód jest szybki i zwinny, robi niezłe czasy i moim zdaniem na oponach typu Cup jest w stanie złamać 1:50. Powiem Ci Vako, że czuć pomoc skrętnej osi ewidentnie - jak dla mnie w kilku miejscach na torze czuję jak się wcina w szykany i zakręty.
Nie przesadzajmy również - GT3 to nie jest i nigdy nie będzie. Sztywność, zawieszenie i trakcja - królowie to seria GT i tak pozostanie :)


Fajnie że napisałeś o tej skrętne osi bo ja niestety tego nie mam u siebie i zastanawiałem się czy to rozwiązanie naprawdę działa przy jeździe po torze i kierowca to czuje. Rozumiem, że auto bardziej wkręca się w zakręt i nie ma efektu zamiatania dupą ? Ten system działa tylko do 80km ? Ciekawe czy można go dołożyć do auta czy tylko podczas pierwszej konfiguracji nowego jest taka opcja.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2016, 17:18 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
System działa cały czas bez względu na prędkość. Tylko w zależności od prędkości skręt jest zgodny lub przeciwny do przednich kół.
Nie czujesz tego, że działa (w sensie, nie pojawia się światełko kontrolki) ale jak działa - auto jest bardziej stabilne w zakrętach, przy mniejszych prędkościach lepiej wkręca się w zakręt (mniejszy promień skrętu - tak jak by miał mniejszy rozstaw osi) a powyżej chyba 80 km/h bardziej się 'przesuwa' w zakręcie.
Efekt to dużo łatwiejsze prowadzenie od 997 i nieco lepsze od 991 bez skrętnej osi.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2016, 17:41 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 869
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Jerzy napisał(a):
System działa cały czas bez względu na prędkość. Tylko w zależności od prędkości skręt jest zgodny lub przeciwny do przednich kół.
Nie czujesz tego, że działa (w sensie, nie pojawia się światełko kontrolki) ale jak działa - auto jest bardziej stabilne w zakrętach, przy mniejszych prędkościach lepiej wkręca się w zakręt (mniejszy promień skrętu - tak jak by miał mniejszy rozstaw osi) a powyżej chyba 80 km/h bardziej się 'przesuwa' w zakręcie.
Efekt to dużo łatwiejsze prowadzenie od 997 i nieco lepsze od 991 bez skrętnej osi.


Idealnie to Jurek opisałeś. Na Twoje pytanie Vako: nie sądzę żeby istniał ekonomiczny sens próby dołożenia tego i zintegrowania z autem. I w tym sensie jak dla mnie to jedne z lepiej wydanych tysiaków na fabryczne opcje do 991.2
Nie mogę się doczekać już nowego sezonu... Pojeździmy, pościgamy i zobaczymy.
Sonda, porównanie obiektywne jeżeli chodzi o dane ale GT3 to auto z motosportu (części z kodem 8 ) i myślę że wp...li wszędzie zwykłej CarrerzeS. Wszędzie.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 11:46 

Dołączył: 26.09.2012
Posty: 210
Dzięki Panowie za informację i do zobaczenia na torze :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2016, 14:25 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Jarecki napisał(a):
Sonda, porównanie obiektywne jeżeli chodzi o dane ale GT3 to auto z motosportu (części z kodem 8 ) i myślę że wp...li wszędzie zwykłej CarrerzeS. Wszędzie.


Racja ale pod dyskoteką masz jednak nieco więcej szans... chociaż też nie :-)

A na poważnie, nikomu nie ujmując, na naszym poziomie kierowca ma jeszcze większe znaczenie niż set up. A Twoje auto jest nieźle przygotowane do walki. Więc dasz radę powalczyć ale Tomek to trudny przeciwnik a w kombinacji z jego RS - bardzo trudny.




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum