Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 12:30 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
z prawej strony chłodzi z lewej grzeje. Jeśli znacie problem to proszę o poradę co z tym zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 13:01 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
W 964/993 za takie sprawy odpowiadają silniki sterujące klapami nawiewu, pewnie u Ciebie jest taki sam problem. Pytanie jak jest to rozwiązane w Cayenne, ale wygląda że podobnie.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.09.2015, 16:36 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5282
Trzeba rozebrać kawałek deski i dostać się do silniczków które
sterują klapami. Podpięcie pod komputer też może pomóc w szybkim
zdiagnozowaniu problemu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2015, 12:25 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
jednym słowem sporo z tym roboty i sam tego nie ogarnę :/
a wiecie w którym dokładnie miejscu pod deską rozdzielczą są te silniki?
dzięki za wskazówki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.09.2015, 14:27 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5282
Generalnie są w środkowej części. Dostać się trzeba od dołu.
Kilka jest po jednej stronie i kilka po drugiej konsoli centralnej.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2015, 10:56 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
Dziękuje serdecznie!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.09.2015, 22:08 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
i z tego co wiem to tych silniczków jest z 8 sztuk a każdy nowy kosztuje +- 100 euro..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.09.2015, 14:38 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 16
ok, ale chyba nie wszystkie musiały się popsuć ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 0:25 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
pytanie czy nie szkoda kilka razy rozbierać.. ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 8:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9171
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Te silniki chyba nie są znowu aż tak awaryjne. Chyba że... są?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.09.2015, 9:56 

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5282
Są, niestety. Zwykle dopiero jak kilka padnie to są odczuwalne
skutki, chyba że ktoś jest bardzo wyczulony na nawiew, czy
raczej jego brak.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP