Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.01.2019, 17:06 

Dołączył: 27.01.2019
Posty: 7
Witam serdecznie. Jestem tu nowy. Mam pytanie do posiadaczy porsche wczoraj kupiłem cayenne turbo 2012 rok.Wczoraj nim jeździłem i co mnie zdziwiło kluczyk na stałe w stacyjce taki krótki. Osobna do auta są 2 oryginalne klucze . Czy to tak ma być? . Sprzedawca mi powiedział że tak jest. Nie mam zdjęcia bo auto dostarcza w środę.
Pozdrawiam Grzegorz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2019, 17:46 

Dołączył: 4.09.2015
Posty: 626
Witam. Tak ma być - system Porsche Entry & Drive. Proponuję tobie przestudiować instrukcję obsługi.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2019, 17:55 

Dołączył: 27.01.2019
Posty: 7
Ok. Dzięki wielkie już wiem o co chodzi. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.01.2019, 23:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1582
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
A ja proponuję to dość szybko wykodować i używać kluczyka "normalnie". Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego...




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.01.2019, 9:57 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
A czy uważacie, ze cayenne kradną?
W Niemczech podobno wersje turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2019, 0:56 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Wszystko kradną czy to Panama, czy to Macan, czy to Cayenne, czy to BMW - nie ma różnicy.
Przychodzą, przez wzmacniacz dostają sygnał klucza, otwierają samochód i odjeżdżają. Zajmuję się elektroniką bmw/porsche, również dorabiam piloty

ObrazekObrazek

i mogę powiedzieć , że nie ma szans zabrać auto 2010-2018 poprzez złącze diagnostyczne, ponieważ procesory w immo mają status secured (bmw: cas/fem/bdc) , porsche (bcm). Odczytać procesor można tylko programatorem na stole , który kasuje security procesora, co daje prawo na odczyt, w końcu ten sam programator ustawia security z powrotem.
Piloty zawsze lepiej nosić w specjalnej etui, która tłumi sygnał pilota.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.01.2019, 17:21 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 684
Jak nie ma dostępu bezkluczykowego (czyli normalny pilot) to też ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2019, 9:30 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Z zwykłym kluczem to tak nie działa, ponieważ informacja z niego odczytywana bezpośrednio przez cewkę, która jest wbudowana w stacyjce. Tu inne metody - mogą po prostu odczytać immo wszędzie tam , gdzie jest zostawione auto - warsztaty , myjni i tak dalej - to jest 30min czasu zeby odczytac zawartość procesora. W większym stopniu ten schemat działa dla pojazdów , które są importowane do Polski z innych państw. Po prostu gdzieś w innym kraju wcześniej robią klucz, a potem już po pewnym czasie ten samochód kradną w innym państwie. Schematów jest wiele )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2019, 12:50 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
A wykodowanie dostępu bezkluczykowego coś pomoże?
Można otwierać z pilota przecież.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2019, 14:01 

Dołączył: 4.05.2017
Posty: 175
Nr klubowicza: 619
Ten kikut z entry & drive to zagrożenie od strony wykwalifikowanych złodziei ale wydaje mi się, że też i tych najgłupszych, którzy mogą pomyśleć, że jest zostawiony klucz w stacyjce i wystarczy zbić szybkę. Nie czułbym się komfortowo zostawiając go włożonego.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.02.2019, 22:53 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
Eclipser napisał(a):
A wykodowanie dostępu bezkluczykowego coś pomoże?
Można otwierać z pilota przecież.

Tak, można wyłączyć funkcję entry and drive - usunąć z wyposażenia, wtedy klucz będzie działać jak zwykły. Można również wyłączyć start-stop, aby nie pier...lilo rozrusznik i turbo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.02.2019, 0:10 

Dołączył: 18.02.2017
Posty: 218
GermanCars napisał(a):
Eclipser napisał(a):
A wykodowanie dostępu bezkluczykowego coś pomoże?
Można otwierać z pilota przecież.

Tak, można wyłączyć funkcję entry and drive - usunąć z wyposażenia, wtedy klucz będzie działać jak zwykły. Można również wyłączyć start-stop, aby nie pier...lilo rozrusznik i turbo.

Po roku jazdy MacanemSd, już :) się nauczyłem pamiętać po ruszeniu wyłączać start-stop, ale gdybym mógł to kurestwo wyłączyć na stałe to byłbym happy . Kto to wymyslił ?? Wiem wiem eco, sreco. Właśnie adblue mi się zaświecił, następny wynalazek ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 2.02.2019, 13:34 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
jackdent napisał(a):
ale gdybym mógł to kurestwo wyłączyć na stałe to byłbym happy . Kto to wymyslił ?? Wiem wiem eco, sreco. Właśnie adblue mi się zaświecił, następny wynalazek ;)

Problem z adblue musisz rozwiązać, ponieważ szanse są wysokie w jeden dzień nie odpalić silnik !! Startstop można wyłączyć całkowicie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.06.2023, 10:06 

Dołączył: 28.05.2023
Posty: 9
A Jak w ogóle wyjąć ten kluczyk? Próbowałem standardowo go wycofać ze stacyjki, ale trzyma się mocno a nie chce nic uszkodzić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum