Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 10.06.2012, 1:50 

Dołączył: 4.06.2012
Posty: 63
Większość z Was już widziała i słyszała o nowo powstającym modelu Porsche 918. Nie wiem czy jednak znacie dane techniczne, którymi ma się legitymować produkcyjna wersja. Oto niektóre z nich:

Silnik V8 4,6 litra Hybrydowy ( niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale na miejscu pasażera widzę kers rodem z Formuły 1 i jeśli nadal się nie mylę to jest to projekt Williamsa) 570 koni z silnika a przy kombinacji z hybrydą 770.

750 niutonometrów

9000 obrotów na minutę

7 siedmio stopniowa skrzynia biegów PDK

Waga 1700 kg

przyspieszenie:
0-100 3s.
0-200 9s.
0-300 27s.

prędkość Vmax: 325 kmh

Jestem na etapie przygotowywania serwisu tematycznego więc jeśli gdzieś nie mam racji to mnie śmiało poprawiajcie
:roll:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2012, 6:31 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
pomieszałeś trochę z silnikami - silnik benzynowy nie jest tam silnikiem hybrydowym.
Auto ma jeden silnik benzynowy, oraz 2 silniki elektryczne zamontowane po jednym przy każdym przednim kole (każdy z nich daje ok. 101KM co razem daje dodatkowe, w stosunku do silnika benzynowego, 202KM, czyli razem ok. 767KM.
Ciekawostką jest, że silniki elektryczne nie są ładowane przez baterie ale przez bezwładne koło zamachowe (tak jak piszesz podobna technologia do F1) zamontowane na miejscu pasażera.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2012, 9:47 

Dołączył: 4.06.2012
Posty: 63
Dokładnie, masz rację. Dwa silniki elektryczne plus silnik spalinowy Tworzą hybrydę. Dobrze jednak, że doprecyzowałeś temat i dziękuję za uwagę. Kombinacja dwóch silników elektrycznych plus silnik spalinowy to ma być 770 koni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2012, 9:57 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
jak zakładasz portal poświęcony 918 RSR to musisz być do bólu dokładny :) (silnik benzynowy ma 565KM).
Powodzenia !


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2012, 12:18 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
Chyba jeszcze nie wymyślili czegoś takiego jak silnik hybrydowy. Napęd to owszem jest od dawna znany. Pozostałe wymienione szczegóły o 918 tez.

Chciałoby sie w końcu zobaczyć spydera na ulicy!




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 10.06.2012, 13:54 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
Istota działania KERS w 918 na przykładzie dotychczasowego 'muła' tj. 911 gt3R Hybrid
http://www.futurecars.com/future-cars/h ... el-formula

Tutaj zaś zróżnicowanie idei działania KERS dla aut z dodatkowymi elektrycznymi napędami z przodu (918, 911 gt3r hybr)
oraz dla tradycyjnych 911 z napędem na tył (KERS montowany między silnikiem a skrzynią)
http://www.autoblog.com/2010/02/11/vide ... heel-kers/

No i dwugłos w sprawie: będzie seryjne 911 hybrid, czy nie będzie? :lol:
http://www.autoblog.com/2011/05/16/next ... del-range/
http://www.autoblog.com/2011/05/30/pors ... 1-reports/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum