|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Karol987
|
Napisane: 9.07.2024, 21:51 |
|
Dołączył: 29.01.2023 Posty: 9
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 9.07.2024, 22:55 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Jak dobrze, że kupiłem smrodzącego i bardzo głośnego SRSa, wrażenia z jazdy tym autem są nie do podrobienia. Choćby nie wiem jak szybki i piękny był 718EV, brak ścieżki dźwiękowej wydechu i kolektora ssącego zabije przyjemność jazdy tym autem
|
|
Góra |
|
Jantheplum
|
Napisane: 10.07.2024, 8:29 |
|
Dołączył: 30.04.2020 Posty: 39
|
Powiem Ci ze juz 718 4.0 GTS sciezke dzwiekowa ma taka sobie . Raczej rozczarowujaca. Bede musial koniecznie cos z tym zrobic. Moze ma ktos z forumowiczow sprawdzone rozwiazanie tego problemu? na bank OPF out i przelacznik klap wydechu. polecacie kogos?
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 10.07.2024, 9:42 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
MGmotorsport - Siemianowice Śląskie:!:
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 10.07.2024, 10:02 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
kajtus napisał(a): MGmotorsport - Siemianowice Śląskie:!: zrobili mi wydech do STR -15k wyrzucone w błoto - totalnie bez pojęcia np wyjscie z puszki na końcówki -zostawiona szczelina 2mm .ocieplina porażka Problem z mocą
|
|
Góra |
|
kajtus
|
Napisane: 10.07.2024, 11:29 |
|
Dołączył: 20.07.2017 Posty: 442
|
Jestem zaskoczony gdyż u mnie same pozytywne doświadczenia. Zarówno w prywatnych samochodach jak i w kilkudziesięciu samochodach klientów dla których zleciliśmy wykonanie prac.
Może bardziej rozchodzi tu o kwestię rozwiązania mocno customowego w Twoim STR...
|
|
Góra |
|
Murphy
|
Napisane: 10.07.2024, 15:50 |
|
Dołączył: 16.11.2023 Posty: 19
|
Karol987 napisał(a): https://www.caranddriver.com/news/a61534170/porsche-718-internal-combustion-dead-for-2025/ - w końcu motoryzacja robi krok do przodu . Koniec z ryczeniem , śmierdzeniem , olejami i brudnym serwisem Chyba nie jesteś na czasie. Niemiecka motoryzacja właśnie szykuje come back do silników ICE jako że nie jest w stanie know-howem dogonić Kitajców, zatem w unii przeforsowali cła na tanie chińskie elektryki jednocześnie samemu przestawiając się z elektromobilności na ICE. Mamy popadanie ze skrajności w skrajność eurobiurokratów sterowanych z Berlina zamiast szerokiej konkurencyjności i wyboru. A Cayman/Boxter przegrały tylko dlatego że nie spełniały współczesnych norm unijnych odnośnie cyberbezpieczeństwa.
|
|
Góra |
|
Romcio
|
Napisane: 10.07.2024, 17:38 |
|
Dołączył: 10.06.2017 Posty: 1200
|
Sterowanych z Berlina = kurcze skąd znam te teksty.
|
|
Góra |
|
Murphy
|
Napisane: 10.07.2024, 18:18 |
|
Dołączył: 16.11.2023 Posty: 19
|
A skąd jest ich krajanka Ursula jak nie z "Berlina"?
|
|
Góra |
|
Murphy
|
Napisane: 10.07.2024, 19:58 |
|
Dołączył: 16.11.2023 Posty: 19
|
Zresztą to nie ma znaczenia, ważniejsze że eurobiurokraci popadają ze skrajności w skrajność nie przyzwalając na konkurencyjność różnych rozwiązań w zależności od tego co przeciętny Europejczyk wybierze lub co mu odpowiada. Tak jak wtedy chcieli zakazać ICE tak teraz to samo robią z tanimi elektrykami z Chin, bo raz że są znacznie tańsze od elektryków europejskich, dwa europejskie koncerny nie posiadają know-how BEV tak rozwiniętego jak Kitajce, stąd te nakładane cła. A jako że niemieckie koncerny nie potrafią w tanie elektryki bez konkurencyjnego know-how w stosunku do Chin, to zmuszeni byli przestawić się na ICE, a ta decyzja o cłach jakimś dziwnym trafem zbiegła się w czasie z ogłoszeniem przez VAGa strategii długofalowej i niewątpliwie na rynku unijnym im to pomoże, bo dopiero wówczas dzięki cłom cena pomiędzy chińskimi BEV a europejskimi ICE zacznie się zrównywać.
Pytanie czy przy tym zrównywaniu ceny nowych ICE pójdą w dół, czy będzie to zrównanie w górę, żeby koncerny nic nie straciły a europejscy konsumenci dostali bardziej po kieszeni.
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 10.07.2024, 22:24 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 102
|
Obstawiam to drugie + chińskie cła odwetowe na produkty z EU. Zresztą chińczycy będą obchodzić cła narzucone na ich elektryki budując ich fabryki np w Turcji o czym ostatnio informowano
|
|
Góra |
|
Murphy
|
Napisane: 10.07.2024, 23:39 |
|
Dołączył: 16.11.2023 Posty: 19
|
W każdym bądź razie w Brukseli już nie tyle chińskie elektryki są be co ogólnie branża elektromobilności, a następca spełniający wymogi cyberbezpieczeństwa który w przyszłości wypełni w lukę po Boxterze/Caymanie być może będzie tankowany z biobenzyny, benzyny syntetycznej, albo zeroemisyjnego... AMONIAKU!
|
|
Góra |
|
chris
|
Napisane: 11.07.2024, 9:33 |
|
Dołączył: 3.03.2009 Posty: 2285 Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
|
kajtus napisał(a): Może bardziej rozchodzi tu o kwestię rozwiązania mocno customowego w Twoim STR... W STR jest normalny silnik z 993 trochę zmodyfikowany -
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 11.07.2024, 9:38 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5044 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Murphy napisał(a): A skąd jest ich krajanka Ursula jak nie z "Berlina"? I tutaj Cię zaskoczę Kolego… Ursula urodziła się 8 października 1958 roku w …. Brukseli 😀
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Murphy
|
Napisane: 11.07.2024, 17:43 |
|
Dołączył: 16.11.2023 Posty: 19
|
Mata napisał(a): Murphy napisał(a): A skąd jest ich krajanka Ursula jak nie z "Berlina"? I tutaj Cię zaskoczę Kolego… Ursula urodziła się 8 października 1958 roku w …. Brukseli 😀 Jest z Brukseli ale jest z "Berlina", nazwisko pochodzenia niderlandzkiego
|
|
Góra |
|
irekwie
|
Napisane: 11.07.2024, 18:20 |
|
Dołączył: 14.07.2015 Posty: 69
|
Niestety, pseudo ekologia kończy prawdziwą motoryzację, a w Azji hulaj dusza piekła nie ma
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 11.07.2024, 22:10 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1589 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
chris napisał(a): kajtus napisał(a): MGmotorsport - Siemianowice Śląskie:!: zrobili mi wydech do STR -15k wyrzucone w błoto - totalnie bez pojęcia np wyjscie z puszki na końcówki -zostawiona szczelina 2mm .ocieplina porażka Problem z mocą Mam niestety to samo doświadczenie. Hype jest wielki a jakość jest po prostu kiepska. Od dźwięku zaczynając, na jakości kończąc. Buczenie w obu 911 jest dramatyczne a na dodatek już dwa razy odpadły mi końcówki wydechów tuż za tłumikami. Może do innych aut robią dobre wydechy, z Porsche ewidentnie im nie wychodzi
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Karol987
|
Napisane: 22.07.2024, 9:19 |
|
Dołączył: 29.01.2023 Posty: 9
|
|
Góra |
|
Wamet
|
Napisane: 23.07.2024, 12:55 |
|
Dołączył: 18.05.2022 Posty: 196 Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 804
|
Don_Tomas napisał(a): Do Porsche dotarło w końcu, że za szybko wycinają auta spalinowe z oferty: https://e.autokult.pl/porsche-przyznaje ... 136625696aNie jesteśmy absolutnie gotowi na tą "rewolucję"... Wziąłem na testy e-tron gt rs...piękny...cichutki...zrywny...Vmax zdecydowanie za mały ale do przeżycia...Przyznaję że użytkowałem jak swojego turbusia - full atack. Nie wróciliśmy z sobotniej rybki z Sopotu w jeden dzień as always, sztróm się skończył Zostaję przy spalinie jeszcze minimum paręnaście lat. Na emeryturze mogę ewentualnie pojeździć meleksem, teraz zdecydowanie odmawiam
_________________
Darek
Porsche 911 Turbo S (991.2) Porsche 911 S (997.1) BMW M6 (E63) BMW M3 (F80) BMW M3 (E46) BMW X6M (E71) BMW 550i (F10) BMW 850i (E31) SL500 (R230) Brera 3.2JTS Q4 Coupe Turbo 2.0 16V Corvette LS1 V8
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|