Zapalenie się kontrolki w zegarach podczas jazdy oznacza iż spoiler nie osiągnął wartości zadanych (czujnik krańcowy w silniku). Rozebrać przeczyścić, jeździć - obserwować

Co do sprawdzenia to kamera go-pro na przyssawce i można testować.
PS.
Ja osobiście zainstalowałem na desce włącznik spoilera z czerwoną diodą.
(trzeba wyprowadzić z zegarów 3 przewody i 4 do włącznika koło tablicy bezpieczników).
Teraz mogę sam decydować kiedy otworzyć czy zamknąć spoiler (nie trzeba grzebać koło nogi, a dodatkowo dioda wskazuje czy spoiler się wysunął do końca (świeci ciągłym światłem), schował (nie świeci) i pracuje (dioda miga).
[youtube]https://www.youtube.com/shorts/_gLvBXMNRLk[/youtube]
_________________

Porsche 911 SC M Targa `79 Turbo look
Porsche 911 996.2 3.6 Coupe Aero kit
Porsche 986 Boxster 2.7 `00
Corrado VR6 3.0 Turbo `92
i pare innych
