Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 24.01.2011, 9:15 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
Witajcie
Ostatnio zaczęła mi migać kontrolka temperatury. A dokładnie to czerwone pole na wskaźniku. Temperatura była w porządku. Poziom płynu również. Dodam, że zdarzyło mi się to w trakcie dość szybkiej jazdy na autostradzie. Może mi ktoś powiedzieć jakie mogą być tego przyczyny?
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2011, 9:55 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
jakkub miałem podobną sytuację dokładnie przy b. szybkiej jaździe. U mnie taż płyn był ok.Wyłączyłem silnik na momęnt i później jak ruszyłem było już ok. U mnie jest silnik 3,4l A u Ciebie ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2011, 16:17 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
U mnie tez. 1998 rok. Czy to sie u Ciebie powtarza przy szybkiej jezdzie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2011, 22:19 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Wiesz zdarzyło mi się to kilka razy. Ale zawsze ta lampka zapalała się gdy jechałem ok. 250km/h. Później gasła. Wymieniłem płyn przed zimą i dolałem jakiegos specyfiku do uszczelnień układu. W sumie to nie wiem od czego to może być. Może ktoś na forum da znać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2011, 23:21 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
Dobrze by było - bo pomijając pytanie co jest tego przyczyną (pytałem już kilku mechaników - nie wiedzą) to zastanawiam się czy mozna z tym jechać. Czy za każdym razem trzeba się zatrzymać. Czy może nie jechać powyżej 250 km/h... co byłoby dość smutne raczej...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2011, 14:56 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
Doszedłem juz do tego, że ta lampka wskazuje właczenie się chłodzenia komory silnika. Nie wiem nadal czy fakt, że miga świadczy, że jest ok - czy na przykład, że miało się włączyć a tego nie zrobiło...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2011, 16:06 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Chłopaki zajrzyjcie do Instrukcji i będziecie wiedzieli co jest...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2011, 17:17 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Ja chciałem właśnie kupić sobie instrukcję do 996 ale kosztuje ok. 450zł. - 500zł. Także odpuściłem. I z tego co wiem to taniej nie będzie. jakkkub a jak doszedłeś do tego od czego jest to pulsowania kontrolki przez mechanika ? czy przez instrukcję ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2011, 20:17 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 34
Przez znajomego. Nawet w serwisie nie wiedzieli dlaczego miga. Kazali po prostu przyjechac "to siezobaczy".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.01.2011, 22:55 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
http://pdftown.com/PDF-Porsche-911-Carr ... anual.html




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2011, 1:40 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Wrzuciłem ten link tutaj, ale zaraz skasowałem.
Do archiw jest potrzebne hasło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2011, 13:34 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Matschke ta stronka jest odnośnie usterek w 996 ? czy jest to instrukcja obsługi ? mam jakieś problemy z odwarciem pdf i muszę chyba coś zainstalować. Z góry dziękuję i Pozdrawiam. jakkkub odnośnie tej usterki jak będziesz miał to już zrobione albo dowiesz się coś więcej to daj znać też gnębi mnie ten temat, bo może nie dzieje się to często to jednak pojawia się. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2011, 14:06 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Kontrolka czerwona na wskaźniku temperatury płynu chlodzacego wskazuje:
- ciągłe światło od około 120 st.C.
- mruga światło:
- wskazania temperatury są podawane, poziom płynu chłodzacego do sprawdzenia
- problem z wentylatorem przewietrzania komory silnika


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2011, 18:34 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
W sprawie układu chłodzenia w 9x6.

Bezwzględnie należy sprawdzić czy wentylatory chłodnic pracują oba na pierwszym i drugim biegu! Inaczej same problemy z przegrzewaniem się auta.
Druga sprawa to ze względu na umiejscowienie chłodnic wody i klimatyzacji należy wyczyścić chłodnice - na 99,9% są pozapychane. A przez czyszczenie rozumiem zdemontowanie nakładki, rozłączenie chłodnic od siebie i wyczyszczenie -> temperatura latem bedzie optymalna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.01.2011, 19:57 

Dołączył: 19.10.2007
Posty: 406
Wielkie dzięki za pomoc :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum