|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
jakkkub
|
Napisane: 24.01.2011, 9:15 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
Witajcie
Ostatnio zaczęła mi migać kontrolka temperatury. A dokładnie to czerwone pole na wskaźniku. Temperatura była w porządku. Poziom płynu również. Dodam, że zdarzyło mi się to w trakcie dość szybkiej jazdy na autostradzie. Może mi ktoś powiedzieć jakie mogą być tego przyczyny?
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 24.01.2011, 9:55 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
jakkub miałem podobną sytuację dokładnie przy b. szybkiej jaździe. U mnie taż płyn był ok.Wyłączyłem silnik na momęnt i później jak ruszyłem było już ok. U mnie jest silnik 3,4l A u Ciebie ?
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 24.01.2011, 16:17 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
U mnie tez. 1998 rok. Czy to sie u Ciebie powtarza przy szybkiej jezdzie?
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 24.01.2011, 22:19 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Wiesz zdarzyło mi się to kilka razy. Ale zawsze ta lampka zapalała się gdy jechałem ok. 250km/h. Później gasła. Wymieniłem płyn przed zimą i dolałem jakiegos specyfiku do uszczelnień układu. W sumie to nie wiem od czego to może być. Może ktoś na forum da znać.
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 24.01.2011, 23:21 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
Dobrze by było - bo pomijając pytanie co jest tego przyczyną (pytałem już kilku mechaników - nie wiedzą) to zastanawiam się czy mozna z tym jechać. Czy za każdym razem trzeba się zatrzymać. Czy może nie jechać powyżej 250 km/h... co byłoby dość smutne raczej...
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 28.01.2011, 14:56 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
Doszedłem juz do tego, że ta lampka wskazuje właczenie się chłodzenia komory silnika. Nie wiem nadal czy fakt, że miga świadczy, że jest ok - czy na przykład, że miało się włączyć a tego nie zrobiło...
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 28.01.2011, 16:06 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
Chłopaki zajrzyjcie do Instrukcji i będziecie wiedzieli co jest...
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 28.01.2011, 17:17 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Ja chciałem właśnie kupić sobie instrukcję do 996 ale kosztuje ok. 450zł. - 500zł. Także odpuściłem. I z tego co wiem to taniej nie będzie. jakkkub a jak doszedłeś do tego od czego jest to pulsowania kontrolki przez mechanika ? czy przez instrukcję ?
|
|
Góra |
|
jakkkub
|
Napisane: 28.01.2011, 20:17 |
|
Dołączył: 16.12.2010 Posty: 34
|
Przez znajomego. Nawet w serwisie nie wiedzieli dlaczego miga. Kazali po prostu przyjechac "to siezobaczy".
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 28.01.2011, 22:55 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 29.01.2011, 1:40 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Wrzuciłem ten link tutaj, ale zaraz skasowałem.
Do archiw jest potrzebne hasło.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 29.01.2011, 13:34 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Matschke ta stronka jest odnośnie usterek w 996 ? czy jest to instrukcja obsługi ? mam jakieś problemy z odwarciem pdf i muszę chyba coś zainstalować. Z góry dziękuję i Pozdrawiam. jakkkub odnośnie tej usterki jak będziesz miał to już zrobione albo dowiesz się coś więcej to daj znać też gnębi mnie ten temat, bo może nie dzieje się to często to jednak pojawia się. Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 29.01.2011, 14:06 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
Kontrolka czerwona na wskaźniku temperatury płynu chlodzacego wskazuje:
- ciągłe światło od około 120 st.C.
- mruga światło:
- wskazania temperatury są podawane, poziom płynu chłodzacego do sprawdzenia
- problem z wentylatorem przewietrzania komory silnika
|
|
Góra |
|
browar
|
Napisane: 29.01.2011, 18:34 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 58
|
W sprawie układu chłodzenia w 9x6.
Bezwzględnie należy sprawdzić czy wentylatory chłodnic pracują oba na pierwszym i drugim biegu! Inaczej same problemy z przegrzewaniem się auta.
Druga sprawa to ze względu na umiejscowienie chłodnic wody i klimatyzacji należy wyczyścić chłodnice - na 99,9% są pozapychane. A przez czyszczenie rozumiem zdemontowanie nakładki, rozłączenie chłodnic od siebie i wyczyszczenie -> temperatura latem bedzie optymalna.
|
|
Góra |
|
porka 1
|
Napisane: 29.01.2011, 19:57 |
|
Dołączył: 19.10.2007 Posty: 406
|
Wielkie dzięki za pomoc
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 15 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|