Cześć, mam do Was pytanie odnośnie dostosowywania reflektorów z rynku amerykańskiego na europejski. Znam różnice między rodzajami oświetlenia (a raczej tym czym się różnią strefy oswietlane) i wiem też, że zwykle bez ingerencji fizycznej nie da się tego zrobić ale wolę dopytać.
Dla lamp halogenowych czy ksenonowych to dla mnie oczywiste, że trzeba ruszyć (zmienić) przesłonę żeby zapewnić odpowiednią linię odcięcia ale jak jest z LED?
Jak duża jest to ingerencja w przypadku trgo źródła światła? I ogólnie jakie funkcje lamp PDLS działają w reflektorach z USA? Sterowniki są niby identyczne ale nie wiem jak z kodowaniami czy raczej wsadem kalibracyjnym.
Nie chcę tego robić sam i wiem też że na forum takie jak to większości użytkowników raczej nie obchodzi co i jak ale może znajdzie się ktoś to będzie chętny to wytłumaczyć. Zwyczajnie chce uniknąć ewentualnych problemów po potencjalnym zakupie takiego pojazdu, bo na forum informacje są skąpe a grupy FB to zwykle same oferty.
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników