Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 2:38 

Dołączył: 15.11.2007
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
Cześć

Panowie nie mam 51 lat ani nie mam kryzystu wieku sredniego, kupuje to auto ponieważ kocham samochody :)
Więc chyba jestem w błedzie staystycznym :)


Paweł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 12:54 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 285
Ale z drugiej strony podobno statystyka jest największym klamstwem.... Wychodzi na to, ze jedyną prawdą o właścicielach 911 jest błąd statystyczny :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 13:07 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2796
Zibi napisał(a):
Masz racje Dyryon. Zbroje sie,
Moja Lalunia zasługuje na inne traktowanie niż tor.
Dlatego wziąłem 951s
A prezes? ma 928s4


kolego.... mam prośbę - rozwiń tą wypowiedź.... 951s? 928S4? :roll: :twisted: :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 13:11 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Kupiłem od Komancza turbo s


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 13:20 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2796
ten jego realizowany projekt? fajna wiadomość :)
a komancz to w manualu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 13:24 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3239
komancz kupił kiedys moje uszkodzone nie pamietam za ile ,a teraz 928 s4 ten manual co nie odpala jego sprawa za ile :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 13:25 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
a tubina nozmalnie zamiata, na 4 biegu mieli kołami, tylko troche kasyi pracy jeszcze trzeba włożyć, wywiozę go do Dawida to go postroi i wyreguluje,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 14:52 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Daryon944 napisał(a):
WOW! Zibi! zbroisz się :)
Kiedy zobaczymy Cię w akcji...
P.S.
Czyżby Prezes Porsche Club Polska został bez "PORSCHE" ? ;)
Dawid, czy o to chodziło Ci w tekscie o zmianę podpisu ? :):):)


U mnie porsche po dodstatkiem

u mnie stoi juz 968 cabrio 93 rok pierwszy własciciel z przebiegiem 65 tys. !!! załoze się ze nie widzieliscie czegos takiego <szok> te czysciutkie zbiorniczki z płynami itd. poprostu salon, 968 coupe 92 rok i 944 turbo 86 98 tys. przebiegu jada juz ze Szwajcarii wczoraj dojechał 928 a w garazu stoi 996 2004r :) tylko narazie aura nie najlepsza do jazdy :) a konkretnie dla siebie che zrobić 928 a zbieram na 964 lub 993 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 15:43 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
Jak by Komancz wpisał wszystkie które miał chodziaż dzien to pewnie już by był guiness. :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 16:36 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
to tylko wpisane auta ktróe uwazałem za swoje ;) ale już się nie mieszczą muszę liste zlikwidować :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 17:00 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2796
Cytuj:
JAREK GULDYNOWICZ
PREZES ZARZĄDU / PRESIDENT
tel. 502-111-991 , tel./fax(081) 527-72-73
944 2,5 88r | 944 S2 90r | 944 Turbo 86r | 944 2.5 88r | 928 S4 87 | 944 S2 Cab 90 | 911 TARGA 85 | 944 T 89'' 306 PS
co teraz ?czas pokaże


i co? nie mieści się? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 20:42 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2066
A czy można prosić o jakieś info dot. tych samochodów(Komancza) na sprzedaż, jak to było z 944S2, choćby ceny. Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 20:53 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Jeśli 911 kupuje się w wieku 51 lat, to kiedy statystyczny klient kupuje CGT ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 21:02 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2066
http://www.gloria.wroc.pl/zakladpogrzeb ... rumna2.jpg
Wtedy :lol: Bo się klient na zakręcie nie wyrobił :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2008, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2060
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
mysle, ze Ci kupuja 911 ktorych na nie stac.
A tak na powaznie ostatnio czytalem, ze sporo klientow 911 GT3 to przedzial miedzy 50-60 lat. Jednym z powodow jest to, ze z sentymantem odnosza sie do surowych aut z lat 70 tych i 80 tych przez to kupuja GT3, ktore jest kwintesencja odczuc sportowej jazdy bez elektroniki.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 2:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
mam przykrą wiadomość! większość kupuje ten samochód dla lanserki!!! to smutne!!! ale prawdziwe
mało kto widzi różnice między modelami i typami..........a różnica dzieli się na turbo i cabriolety!!! przykre no coż....... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 10:32 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Pozwolę się nie zgodzić z częścia Twojego wpisu...
1. Dlaczego napęd 4 ma być lanserski? jezeli uzywa się auta na co dzień a nie od święta ( ładna pogoda, do kościoła w niedzelę... niech wszyscy widzą...itd) to 4 jest wygodniejszy, w deszczu bezpieczniejszyitp. Ja od lat miałem auta na 4 i po prostu je lubię. Nie kazdy jest Kubica...
Gdzie tu lanserka?
2. Choć wole manualna skrz. to do jazdy na co dzień, tiptronik w korkach jest wygodniejszy...
3. Turbo lanserskie bo ma napęd 4..., zart:) zrobiono chyba dla bezpieczeństwa..., bo zawodowcy nim raczej nie jeźdżą tylko ci których na to stać...
Zawodowcy jeżdzą GT2, GT3;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2060
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Opinia, ze 4X4 jest lanserski to zbyt duze uproszczenie i na pewno nie jest to prawda.
Samo turbo to dobry samochod, szybki i pewnie sie prowadzacy. Na testach nowe 997 TT i GT3 robia zblizone czasy na torach.

Jednak to oczym mowi to zespol przymiotow jakimi charakteryzuje sie Porsche lans. Na pewno najwiekszy wplyw na odbior samego samochodu ma zachowanie wlasciciela.
Wazne tez jest z czy co porownujemy. Wiadomo TT vs 3, kazdy powie , ze TT to lans ale zestawiajac TT z czyms innym to juz moga sie pojawic opinie za to kultowe mocne auto.
Porsche z serii GT to tradycja i filozofia marki. Malo kto sie na nie decyduje. Daja niesamowita radosc z jazdy ale i oczykuje poswiecenia. Sam fakt, ze w dosc bogatym trojmiescie moja GT jest pierwsza i na razie jedyna.
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:

To tak jakby porownac dwia zespoly pilki noznej Niemcy i Brazylia. Oba wygrywaja. Pierwszy to taktyka, konsekwencja i dazenie do celu a drugi to radosc z gry, lekkosc, finezja i technika.. :)




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3239
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:

:D :D :D rewelacyjne opisanie tematu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:31 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
MM-Racing napisał(a):
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:
Teraz Ty uprosciles. awaria "zabezpieczenia" skutkuje zwiekszeniem populacji- utrata trakcji zmniejszeniem :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum klubowego








Przyklejone




English information
Ostatnie posty forum PCP