Autor |
Wiadomość |
pawel20vt4
|
Napisane: 16.02.2008, 2:38 |
|
Dołączył: 15.11.2007 Posty: 565 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 224
|
Cześć
Panowie nie mam 51 lat ani nie mam kryzystu wieku sredniego, kupuje to auto ponieważ kocham samochody
Więc chyba jestem w błedzie staystycznym
Paweł
|
|
Góra |
|
szeryf
|
Napisane: 16.02.2008, 12:54 |
|
Dołączył: 20.03.2007 Posty: 285
|
Ale z drugiej strony podobno statystyka jest największym klamstwem.... Wychodzi na to, ze jedyną prawdą o właścicielach 911 jest błąd statystyczny 
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.02.2008, 13:07 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2796
|
Zibi napisał(a): Masz racje Dyryon. Zbroje sie, Moja Lalunia zasługuje na inne traktowanie niż tor. Dlatego wziąłem 951s A prezes? ma 928s4
kolego.... mam prośbę - rozwiń tą wypowiedź.... 951s? 928S4? 
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 16.02.2008, 13:11 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
Kupiłem od Komancza turbo s
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.02.2008, 13:20 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2796
|
ten jego realizowany projekt? fajna wiadomość
a komancz to w manualu?
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 16.02.2008, 13:24 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3239
|
komancz kupił kiedys moje uszkodzone nie pamietam za ile ,a teraz 928 s4 ten manual co nie odpala jego sprawa za ile 
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 16.02.2008, 13:25 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
a tubina nozmalnie zamiata, na 4 biegu mieli kołami, tylko troche kasyi pracy jeszcze trzeba włożyć, wywiozę go do Dawida to go postroi i wyreguluje,
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 16.02.2008, 14:52 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
Daryon944 napisał(a): WOW! Zibi! zbroisz się  Kiedy zobaczymy Cię w akcji... P.S. Czyżby Prezes Porsche Club Polska został bez "PORSCHE" ?  Dawid, czy o to chodziło Ci w tekscie o zmianę podpisu ?  :):)
U mnie porsche po dodstatkiem
u mnie stoi juz 968 cabrio 93 rok pierwszy własciciel z przebiegiem 65 tys. !!! załoze się ze nie widzieliscie czegos takiego <szok> te czysciutkie zbiorniczki z płynami itd. poprostu salon, 968 coupe 92 rok i 944 turbo 86 98 tys. przebiegu jada juz ze Szwajcarii wczoraj dojechał 928 a w garazu stoi 996 2004r  tylko narazie aura nie najlepsza do jazdy  a konkretnie dla siebie che zrobić 928 a zbieram na 964 lub 993 
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 16.02.2008, 15:43 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 16.02.2008, 16:36 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
to tylko wpisane auta ktróe uwazałem za swoje  ale już się nie mieszczą muszę liste zlikwidować 
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 16.02.2008, 17:00 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2796
|
Cytuj: JAREK GULDYNOWICZ PREZES ZARZĄDU / PRESIDENT tel. 502-111-991 , tel./fax(081) 527-72-73 944 2,5 88r | 944 S2 90r | 944 Turbo 86r | 944 2.5 88r | 928 S4 87 | 944 S2 Cab 90 | 911 TARGA 85 | 944 T 89'' 306 PS co teraz ?czas pokaże
i co? nie mieści się? 
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 16.02.2008, 20:42 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2066
|
A czy można prosić o jakieś info dot. tych samochodów(Komancza) na sprzedaż, jak to było z 944S2, choćby ceny. Z góry dzięki.
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 16.02.2008, 20:53 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
Jeśli 911 kupuje się w wieku 51 lat, to kiedy statystyczny klient kupuje CGT ?
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 16.02.2008, 21:02 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2066
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 17.02.2008, 19:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2060 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
mysle, ze Ci kupuja 911 ktorych na nie stac.
A tak na powaznie ostatnio czytalem, ze sporo klientow 911 GT3 to przedzial miedzy 50-60 lat. Jednym z powodow jest to, ze z sentymantem odnosza sie do surowych aut z lat 70 tych i 80 tych przez to kupuja GT3, ktore jest kwintesencja odczuc sportowej jazdy bez elektroniki.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
rk35
|
Napisane: 18.02.2008, 2:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 357
|
mam przykrą wiadomość! większość kupuje ten samochód dla lanserki!!! to smutne!!! ale prawdziwe
mało kto widzi różnice między modelami i typami..........a różnica dzieli się na turbo i cabriolety!!! przykre no coż....... 
|
|
Góra |
|
mn
|
Napisane: 18.02.2008, 10:32 |
|
Dołączył: 3.10.2007 Posty: 148
|
Pozwolę się nie zgodzić z częścia Twojego wpisu... 1. Dlaczego napęd 4 ma być lanserski? jezeli uzywa się auta na co dzień a nie od święta ( ładna pogoda, do kościoła w niedzelę... niech wszyscy widzą...itd) to 4 jest wygodniejszy, w deszczu bezpieczniejszyitp. Ja od lat miałem auta na 4 i po prostu je lubię. Nie kazdy jest Kubica... Gdzie tu lanserka? 2. Choć wole manualna skrz. to do jazdy na co dzień, tiptronik w korkach jest wygodniejszy... 3. Turbo lanserskie bo ma napęd 4..., zart:) zrobiono chyba dla bezpieczeństwa..., bo zawodowcy nim raczej nie jeźdżą tylko ci których na to stać... Zawodowcy jeżdzą GT2, GT3;)
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 12:01 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2060 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
Opinia, ze 4X4 jest lanserski to zbyt duze uproszczenie i na pewno nie jest to prawda. Samo turbo to dobry samochod, szybki i pewnie sie prowadzacy. Na testach nowe 997 TT i GT3 robia zblizone czasy na torach. Jednak to oczym mowi to zespol przymiotow jakimi charakteryzuje sie Porsche lans. Na pewno najwiekszy wplyw na odbior samego samochodu ma zachowanie wlasciciela. Wazne tez jest z czy co porownujemy. Wiadomo TT vs 3, kazdy powie , ze TT to lans ale zestawiajac TT z czyms innym to juz moga sie pojawic opinie za to kultowe mocne auto. Porsche z serii GT to tradycja i filozofia marki. Malo kto sie na nie decyduje. Daja niesamowita radosc z jazdy ale i oczykuje poswiecenia. Sam fakt, ze w dosc bogatym trojmiescie moja GT jest pierwsza i na razie jedyna. Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania  To tak jakby porownac dwia zespoly pilki noznej Niemcy i Brazylia. Oba wygrywaja. Pierwszy to taktyka, konsekwencja i dazenie do celu a drugi to radosc z gry, lekkosc, finezja i technika.. 
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 18.02.2008, 12:26 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3239
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 18.02.2008, 12:31 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306
|
MM-Racing napisał(a): Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania  Teraz Ty uprosciles. awaria "zabezpieczenia" skutkuje zwiekszeniem populacji- utrata trakcji zmniejszeniem 
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|