Autor |
Wiadomość |
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 13:09 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2054 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
tona napisał(a): MM-Racing napisał(a): Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania  Teraz Ty uprosciles. awaria "zabezpieczenia" skutkuje zwiekszeniem populacji- utrata trakcji zmniejszeniem 
Nic nie uproscilem, sam Tomek widzisz, ze zarowno w jednym jak i w drugim przypadku kosztem zwiekszenia doznan wystepuje duze ryzyko.
Otwarty football charakteryzuje sie radiscia z gry ale zarazem duza podatnoscia na szybka kontre dlatego bardziej niz w anty-footballu trzeba pilowac "tylu" 
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.02.2008, 13:54 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3939 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Czy zakup 911S z 1970r. - czyli 100% Porsche w Porsche, to byłby dla Ciebie lans, czy wyraz ortodoksyjnej miłości do Marki ? Zakładam, że jest to jedyne lub co najwyżej drugie Porsche, a nie kolejne w kolekcji....  gdy czasem otwieram naszą stronę, chwilami czuję się jakbym chwycił za lekturę Galli, Twojego Stylu czy Claudii /ops...żebym się miłemu Klubowiczowi nie naraził.../, która zachęca tytułem "gorący temat - czy do seksu potrzebna jest miłość". Porsche jest na tyle ważną marką, że musi trafić w szerokie gusta i jak widać to robi. I dobrze, że można na ulicach zobaczyć turbo cabrio z dziewczyną za kierownicą, ale i jasne męskie czoło przyciąga uwagę chyba bardziej niż zakamuflowane pod dachem "coupe" .To zaś co się mieści w głowie oglądającej, a oglądanej to zazwyczaj dzieli.... worek kasy ! I niech tak zostanie, że jest i turbo cabrio i białe i czerwone......ale i tak najładnejsze jest białe /  / RS'73, lub inne.....nawet trochę po 50-tce ! 911 -tki NIE KUPUJE osoba obojetna i całkiem przy zdrowych zmysłach.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 14:53 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2054 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
I dlatego, ze kazdy ma swoje zdanie jest tyle odmian 911 co przytlacza J. Clarcksona nie wspominajac juz o przecietnym smiertelniku.
Zwykly lanser z pieniedzmi nie kupi samochodu z lat 70,80,90 bo czesto po nich nie widac blichtru i szpanu. Aby docenic ich wartosc trzeba miec wiedze i doswiadczenie a to nie jest dzis w modzie.
Lanser nie wsiadzie 924 nie mowiac juz o ich nabyciu. A jak mu cos zacznie klekotac to da radio na fula
Nie wiem jak wy ale ja sie przylapalem na czym takim, ze jak wsiadalem i ruszalem czy to 968 i 911 to czesto nawet nie zauwazalem, ze nie mam wlaczonego radia. Dopiero po kilkudziesieci kilometrach trasy orientowalem sie ze radio nie gra. Zawsze ruszam samochodem bez radia dopiero jak silnik nabierze tem to waczam radio. Moze to zle ale ma taki nawyk.
Rs i gt to sport i one wytyczaly sciezke po ktorej podaza Porsche. Dla ciekawostki tych oczywiscie co uzytkuja 911,a nie wiedza to 911 RS (Pdmobilowy  ) pierwszy wyszedl na roznych szerokosciach opon/ felg.
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 18.02.2008, 16:50 |
|
Członek Honorowy |
 |
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3939 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Dlatego chciałem je poznać./ Twoje zdanie/. Myślę, że mając nowe 997 szybciutko sprzedałbym Boxstera i kupił właśnie 100% klasyka. Absolutnie nie dlatego, abym miał złe zdanie o Boxsterze !!! /pomijając wariant "zostawiłbym dziewczynie(żonie)/. Więc jak ?
Nie jestem pewien czy "lans" to to samo co "szpan", czy te określenia dzieli coś więcej niż dekada lub dwie  Zapomniany już dziś snobizm, ale w rozsądnym rozmiarze, był traktowany jako ważny czynnik na drodze rozwoju....Dlatego z szacunkiem podchodzę do wszystkich /no prawie../ posiadaczy Porsche, łacząc się z nimi w tej chorobie 
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 18.02.2008, 17:56 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1090 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
TT mało ekscytujące ???
Wyjdżcie z pierwszego lewego na torze poznań na max otwartej przepustnicy autem które ma taki moment obrotowy ....
Zapominacie że silnik w TT oferuje mega moment obrotowy, to naprawdę czuć na plecach , szczególnie w manualu po każdym wysprzęgleniu i wbibciu kolejnego biegu mamy niezapomnianego kopa w plecy
W wolnossącym 6 cylindrowym boxerze raczej nigdy tego nie poczujemy.
Wystarczy nacisnąć PSM off - by poczuć jak się jeżdzi brutalnym autem bez elektroniki - a przy tym zrobić lepszy czas (PSM spowalnia auto)
W TT nie ma klasycznego 4x4 - przód dołącza sie bardzo póżno , autem jeżdzi się tak jak tylnonapędowym , zamiata pięknie tyłem na każde nasze zawołanie  - Evo któe posiadam ma ze swoimi 4x4 prowadzi sie zupełnie inaczej.
Nowa Carrera GT ma też mieć taki napęd ...
Natomiast wg mnie automat który obecnie jest w prosiakach to porażka (sam miałem carrere 4s na automacie) - jak dla mnie zabija dynamikę jazdy i przyjemność prowadzenia  być może wprowadzenie tej nowej skrzyni sekwency PDK w 2009 albo '10 to zmieni - nawet GT3 będzie ją miało.
Turbo do lansu ? nie , to już nie jest trendy za dużo ich jeżdzi i takie dla "ciaptaków" któzy chyba nie umieją jeżdzić
GT3 to prawdziwa lanserka - nie dość że prawie ich nie ma to jeszcze mamy image prawdziwego twardziela 
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
jerzy_dabrowski
|
Napisane: 18.02.2008, 21:47 |
|
Dołączył: 28.06.2007 Posty: 155
|
Wiecie jest lans i lans. Nie ma IMO nic złego w lansowaniu się Porsche Turbo, CGT czy Boxsterze.  Sam chce kupić Porsche do lansu  Taką już marke wybraliście, nie ma przebacz, obojętnie co kupicie czy Boxstera czy CGT lansować się siłą rzeczy będziecie
Ktoś tu pisze coś o CGT nowej, czyli MK2. Wiadomo coś więcej na jej temat ?
Mówiąc CGT mam na myśli Carrera GT (a nie GT2, czy GT3)
|
|
Góra |
|
eeremiee
|
Napisane: 18.02.2008, 22:22 |
|
Dołączył: 6.12.2007 Posty: 35
|
Ja probowalem pare aut-bmw m3,audi rs,jaguar xkr,mercedes amg,ceny przblizone,jednak porsche na ktore sie zdecydowalem ma najmniej blichtru i podiol bym to samo decyzje jeszcze raz bez wachania-to samochod naprawde outsiderski. 
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 23:09 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2054 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
wszyscy macie racje
Swiat stana na glowie. Mariusz mowi, ze nie jest lancerem chociaz wypisz wymaluj ma takie auto  , ja za to twrdzielem chociaz nosa z domu nie wystawilem zeby na tor sie udac. Dzis juz nic nie jest pewne  .
Musze przyznac, ze auto Mariusz ma kopa i nikt tego nie neguje poniewaz fakty mowia same za siebie. Tez trzeba wiedziec ze w wolnossacym przyspieszenie nie jest tak odczuwalne jak w turbo. Posluze sie przykladem z mojej rozmowy z Dominikiem (kierowca lotusa). On takze stwierdzil, ze u niego nie czuc tak tego przyrostu mocy, a na swiatlach do 200 km/h motory nie maja szans.
Tak czy inaczej 4x4 i turbiny maja swoje walory i moim skromnym zdaniem sezon 2008 bedzie do nich nalezal. Ja ze swej stron bede czynil wszystko zeby im zycie utrudnic ale na ile skutecznie to zobaczymy. 
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 18.02.2008, 23:28 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2796
|
ja tu jestem prawdziwy twardziel  jeżdżę 924S a i tak wszyscy mnie wyścigają... za to mam ekstra sadomaso rękawiczki do jazdy  dziewczyna mi kupiła
ogólnej reguły chyba nie ma, ale 911ki raczej kupuje się z miłości i sentymentu do marki...
|
|
Góra |
|
mb_911
|
Napisane: 18.02.2008, 23:32 |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 1090 Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
|
_________________
jest: 991 GT3, 718 T
było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo ------------------------------------------------------- Puchar PCP 2013 (997 turbo) mariusz
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 23:39 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2054 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
tu opis procesu podejmowania decyzji zakupu 997 911tt
"Interesującym przykładem zastosowania narzędzi marketingu bezpośredniego jest kampania wprowadzająca na rynek nowy model Porsche 911 Turbo, stworzona przez agencję MSBK Proximity z Hamburga, która wygrała w kategorii „Handel” w tegorocznej, siedemnastej edycji konkursu Niemieckiego Związku Marketingu Bezpośredniego — Deutsche Direktmarketing Verband e.V.
Kampania opierała się na wielopłaszczyznowym dialogu z potencjalnymi klientami. Dialogu, który był prowadzony za pomocą wielostopniowej akcji mailingowej i eventowej. Celem kampanii było wsparcie salonów samochodowych przy sprzedaży nowego modelu — Porsche 911 Turbo, a konkretnie — zdobycie klientów. Kampania obejmowała dwie fazy: akwizycyjną i posprzedażową. Obie realizowane były w kilku precyzyjnie zaplanowanych etapach.
Pierwszy etap — mailing z zaproszeniem na premierę nowego modelu Porsche
Salony samochodowe zaprosiły swoich klientów i potencjalnych zainteresowanych na prezentację nowego modelu Porsche 911 Turbo z możliwością kupna samochodu. Imienny mailing został wysłany do 8 tys. klientów posiadających Porsche 993 i 996 oraz do 12 tys. potencjalnych kupców, jeżdżących samochodami konkurencji i odznaczających się ponadprzeciętną siłą nabywczą. Mailing miał za zadanie zaintrygować, nie zawierał żadnych informacji dotyczących eventu. Oprócz imiennego listu zawierał folder z informacjami o nowym modelu z dużymi zdjęciami, kartę z możliwością odpowiedzi oraz zaproszenie na prezentację.
Projekt materiałów uwzględniał nie tylko zasady systemu identyfikacji wizualnej, odzwierciedlał w pełni corporate identity firmy. Już sam list podkreślał wyjątkowość nowego modelu - ekskluzywność to sztandarowa cecha Porsche. Również treść broszury odzwierciedlała przewodnie zasady: samochody Porsche i ich właściciele odznaczają się wyjątkową filozofią życiową, są suwerenni, kreatywni, zrównoważeni, Porsche to wyjątkowe auto, jego użytkownik zna to wyjątkowe uczucie wolności i niezależności.
Drugi etap - prezentacja nowego Porsche 911 Turbo
Event nie ograniczył się naturalnie do pokazania samochodu, program prezentacji był bardzo bogaty i dostosowany do możliwości lokalowych danego salonu samochodowego. Tak jak nowy model Porsche - każdy punkt programu był spektakularny i bardzo ekskluzywny, począwszy od menu, a skończywszy na Turbo Pop Show.
Właśnie „turbo” było hasłem spinającym wszystkie wydarzenia na imprezie. Wybrani goście, potencjalni nowi klienci w czasie eventu otrzymali serce sześciocylindrowego silnika bokser - oryginalną turbinę silnikową Porsche 911 Turbo. Ten szczególny rodzaj animacji mający zachęcić do kupna samochodu sprawdził się. W czasie trwania kampanii co druga decyzja o kupnie wywołana była właśnie przez nią. Wynik ten nie byłby możliwy bez dogłębnej wiedzy i precyzyjnego określenia wąskiej i bardzo wymagającej grupy docelowej.
Trzeci etap — mailing po prezentacji
Po imprezie prezentacyjnej wszyscy goście otrzymali list z podziękowaniem za zainteresowanie, a ci, którzy byli zaproszeni i nie wzięli udziału w evencie, dostali informacje o możliwości wzięcia udziału w następnym pokazie.
Faza posprzedażowa
Osoby, które zdecydowały się na kupno nowego modelu Porsche 911 Turbo i podpisały umowę, otrzymały pismo potwierdzające z niespodzianką: Porsche — Pylon z wygrawerowanym nazwiskiem i numerem seryjnym zamówionego samochodu. Po odbiorze auta klienci otrzymali mailing o dużym ładunku emocji, uwzględniający również fakt, czy adresat jest stałym klientem, czy też stał się szczęśliwym posiadaczem tego niezwykłego auta po raz pierwszy.
Porsche dzięki tej kampanii osiągnęło niezwykle wyniki. Na zaproszenie zareagowało 44 procent stałych klientów i 9,8 procent potencjalnych, co w warunkach niemieckiego rynku jest absolutnym sukcesem. Ale zainteresowanie nie przekładające się na wyniki sprzedażowe jest połowicznym sukcesem, w tym przypadku wyniki te były bardzo dobre i przekraczały znacznie założenia wyjściowe. Kampania miała też znakomity współczynnik efektywności, wartość cost-per-order (poniesionych kosztów w stosunku do liczby kupionych aut) była 40 procent niższa niż planowano.
Dzisiaj nie wystarczy mieć znakomity produkt, trzeba umieć do niego przekonać, a Porsche potrafi jedno i drugie. Potwierdzają to wyniki osiągane przez firmę w bardzo ciężkich czasach dla branży samochodowej. Natomiast przekonać się do konieczności zmian w komunikacji z rynkiem musi dzisiaj jeszcze wielu specjalistów"
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
MM-Racing
|
Napisane: 18.02.2008, 23:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2054 Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
|
I jeszcze warto dodac
"Według badań przeprowadzonych przez niemiecki magazyn Manager-Magazin, Porsche już od ośmiu lat jest najlepiej postrzeganą marką na rynku niemieckim. W badaniu brano pod uwagę 152 firmy z dziesięciu różnych sektorów rynku, a o wyrażenie opinii na ich temat poproszono 2 500 osób zajmujących stanowiska prezesów i dyrektorów firm. Porsche zdobyło tę prestiżową nagrodę, przyznawaną raz na dwa lata, piąty raz z rzędu."
_________________ in: Rally,Mezgers Nobody is born a legende, you race to become one. Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r. Carting Cup PCP 2015r. ---------------------------------------------------- Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla. https://futureoze.pl/
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum klubowego
Przyklejone
English information
Ostatnie posty forum PCP
|