Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.08.2011, 20:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5188
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Pojedź najpierw na geometrię i będziesz wiedział wszystko.
Dopiero potem wycieczka do ASO.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.08.2011, 8:25 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Chciałem zauważyć, że prawidłowe wykonanie geometrii w 911 mozna zrobić tylko w ASO. Koszt ok 900 zł o ile dobrze pamietam. Robiłem w Sopocie 2 lata temu. Nie wem czy warto ponieważ nie dokrecili mi sruby regulacyjnej na tylnym kole. Chociaż pewien znany na forum spec od Porsche mówił mi , ze ma warsztat w okolicach Gdanska gdzie sa w stanie prawidłowoto wykonać geometrię w 911 za rozsądne pieniadze. Przed tym nalezy zatankować auto do pełna

Pozdr
Wojtek
911 996 3,4 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2011, 1:52 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Prawidłowo ustawi Ci geometrie w Porsche także maszyna Hunter-a ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.08.2011, 12:07 

Dołączył: 13.08.2011
Posty: 107
czemu sie uparłes , nawet piszesz ze koło stało krzywo , co da Ci geometria, bedziesz wiedział cos o osiowosci auta i to wszystko , ale nie dowiesz sie nic np. o katach pochylenia kół tylnych itp, czemu chcesz je kupic - bo jest tanie , ale czy jakby bylo dobre to by bylo tanie, czy w usa by je wyrzucili i zrezygnowali z naprawy, czy myslisz ze tam ubezpieczalnie sa glupie i jesli cos co rokuje nadzieje prawidlowej i rozsadnej naprawy zostałoby wyrzucone , optycznie to jedynie problem ilosci kilogramow szpachli , nie sadze ze gosc wymienił tylny blotnik , ale co z cała resztą ,czy myslisz ze np. amortyzator tylni stoi napewno pod takim samym katem jak ten z drugiej strony itp....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.08.2011, 17:14 

Dołączył: 26.04.2011
Posty: 47
W tym miejscu uderzona 911 to nie ciekawy temat. Wystepuje tam podwjny profil z poprzecznymi wzmocnieniami. Poprawnie wykonana naprawa wymaga bardzo duzej ingerencji w konstrukcje boczna nadwozia. Auto robione na jarmark bedzie mialo naprawione poszycie zewnetrzne a w srodku na ogol bedzie harmonijika, do ktorej trudno sie dostac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.08.2011, 22:58 

Dołączył: 8.08.2011
Posty: 10
Jizu napisał(a):
czemu sie uparłes , nawet piszesz ze koło stało krzywo , co da Ci geometria, bedziesz wiedział cos o osiowosci auta i to wszystko , ale nie dowiesz sie nic np. o katach pochylenia kół tylnych itp....

Napisalem, ze na podstawie zdjecia odnosze wrazenie, ze kolo stoi krzywo. No coz, czy sie uparlem... Nie, nie uparlem sie, ale powiem szczerze, ze sie troche podkrecilem tym autem. Zeby nie kierowac sie wylacznei emocjami, chcialem wpierw zebrac jak najwiecej opinii, a pozniej poddac auto ogledzinom.

Jizu napisał(a):
czemu chcesz je kupic - bo jest tanie , ale czy jakby bylo dobre to by bylo tanie, czy w usa by je wyrzucili i zrezygnowali z naprawy, czy myslisz ze tam ubezpieczalnie sa glupie i jesli cos co rokuje nadzieje prawidlowej i rozsadnej naprawy zostałoby wyrzucone

Co jak co, ale nie spodziewalbym sie, ze ubezpieczalnie tak chetnie rozdaja pieniadze. Nie znam odpowiednich realiow i nie wiem, na jakiej zasadzie sprzedawane sa auta w USA, ani te sprawne ani te powypadkowe.

Jizu napisał(a):
optycznie to jedynie problem ilosci kilogramow szpachli , nie sadze ze gosc wymienił tylny blotnik , ale co z cała resztą ,czy myslisz ze np. amortyzator tylni stoi napewno pod takim samym katem jak ten z drugiej strony itp....

To jest wlasnie najwiekszy problem przy kupnie uzywanego auta, gdzie jego naprawy nie sa w pelni udokumentowane. Czesc rzeczy daje sie zmierzyc. Reszte trzeba przyjmowac na wiare.
Bylem obejrzec ten samochod, ale do serwisu niestety sie spoznilem. Juz na miejscu sprzedajacy poinformowal mnie, ze jakis niewielki element zawieszenia wymaga wymiany, ze nie dziala sterowanie elektryczne fotela pasazera (wedlug niego tez jakas drobnostka), ze wlacznik swiatel awaryjnych jest zepsuty. Troche mnie to przestraszylo i wzbudzilo obawy, ze takich drobiazgow moze znalezc sie wiecej. Do tego auto jest de facto z 2001 (w prawdzie z samego konca, ale jednak), a w ogloszeniu zadeklarowany byl rok 2002.
Nie mowie, ze kazdy sprezdajacy kreci i probuje oszukac, ale mimo wszystko wole dmuchac na zimne.
Swoja droga wymieniajac w moim obecnym samochodzie lekko wgniecone drzwi i blotnik kazalem polakierowac caly samochod. Nie wiem, czy takie podejscie do rzeczy to standard, ale niektorych moze to dziwic i sam moge jawic sie tez jako kretacz, gdybym chcial auto sprzedac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.08.2011, 10:26 

Dołączył: 4.04.2009
Posty: 579
ahndriej napisał(a):
Mam jeszcze jedno zdjecie auta sprzed naprawy. Mam wrazenie, ze tylne kolo stoi krzywo. Jesliby tak bylo, to czy to dyskwalifikuje ten samochod?


a myślę że na 99% koło jest proste tylko na zdjęciu po tzw. przekątnej błotnik jest cofnięty za kołem i wydaje się jak by było coś tam uszkodzone
ja w swoim ustawiam zbieżność w ASO Citroen mają tam Huntera i jest naprawdę rewelacyjny no i mechanik zna sie w temacie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum