Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 15:01 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Drodzy, który model 996 3,4 czy 3,6?
Manaual czy tip.
I dlaczego? Samochod bez specjalnego przeznaczenia...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 16:32 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Ja długo szukałem to mogę powtórzyć to co inni mądrzy napisali, powiedzieli:

1. 3.6 jest dużo mniej awaryjne
2. Automaty sa pancerne (ewentualnie tylko problem z uszczelnianiem ale to nie majątek) ale leniwie zmieniają biegi (ja nie szukakem auta do sportu ani sprintu spod świateł za każdym razem i np. w połączeniu z silnikiem 3.6 jakoś specjalnie mi nie przeszkadzało).
3. Jeśli 3.4 to z końca produkcji od MY 2000 albo 2001 były już po poprawkach (do weryfikacji po vin bo dokładnie nie pamiętam - jest też cały wątek na forum o tym silniku). Problemem większym wydają się przebiegi bo przebieg graniczny dla tego silnika to jakies 200k km (więc nawet mało jezdzone 16 letnie auto będzie blisko tego).
4. Moim zdaniem (o gustach się nie dyskutuje) wersja po liftingu (3.6) jest ladniejsza (ma też odświeżone wnętrze).
5. Co do trzymania ceny to najlepiej zapowiada się to czego wyprodukowano najmniej czyli 4S lub Turbo/Turbo S. Ale też oczywiscie odzwierciedlają to ich obecne ceny. Za przedliftowe (3.4) ceny startują od 70k (jaka cena taki stan), poliftowe 4S to jakies 2x tyle a turbo 3x tyle.
6. Moim zdaniem największym problemem jest niska podaż na naszym rynku. Ciężko znaleźć coś w dobrym stanie i rozsądnych pieniądzach - ja szukalem 996 przez 8 miesięcy i stanęło na Caymanie ;) Co nie oznacza że fajne auta się nie trafiają ale jeśli już to szybko znikają:).
7. A czy cabrio/coupe czy napęd 2/4 to już wedle uznania kupującego.

Jest na forum kilku użytkowników 996 więc pewnie dodatkowych opinii nie zabraknie.

Moim skromnym zdaniem najważniejsze pytanie to jaki masz budżet na ten projekt i jednak jakie oczekiwania.



Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 17:04 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 865
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
herrkam napisał(a):
Drodzy, który model 996 3,4 czy 3,6?
Manaual czy tip.
I dlaczego? Samochod bez specjalnego przeznaczenia...


Tomek, co tam znowu Ci zakiełkowało w głowie??? :shock:




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 17:46 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
Szkoda mi TurboS na tor :mrgreen:

A chce zaczac regularnie jezdzic :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 19:32 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na tor 996 nie jest zbyt dobrym pomysłem. Idź w 944 S2




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 23.10.2016, 20:42 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 345
Nr klubowicza: 588
Tomek właśnie Adam buduje mi dziewiątą, jak to szybko wczoraj policzyliśmy z Sondą na wieczornej imprezie, sztukę 944 S2 w porsche clubie, jest już fajna ekipa i grupa ciągle rośnie, jeśli byś się zdecydował to można dołączyć, fajne jest to że koszty w miarę niskie, porównywalność czasów- wiesz, że to od Ciebie zależy w 95% wynik a nie od auta (bo jak porównać GT3 991 z 944 S2 475km vs 211km) i najważniejsze: nieźle się pobawić :)
poważnie się zastanów :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 9:18 

Dołączył: 1.07.2011
Posty: 417
jakieś testy ktoś gdzieś organizuje jak to jedzie ? :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 15:27 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
przyjedź 5.11. do Kamienia będą chłopaki z S2 to się przekonasz o możliwościach tych aut :D




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 17:53 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
wit007 napisał(a):
Na tor 996 nie jest zbyt dobrym pomysłem. Idź w 944 S2

Wit a dlaczego? Nie to żebym krytykował twoją wypowiedz... ale jestem ciekawy (dodam że jeszcze nie byłem na torze zadnym autem).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 18:13 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
dlatego że jest łatwiejsze w prowadzeniu, tańsze i daje dużo frajdy




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 19:19 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
herrkam napisał(a):
jakieś testy ktoś gdzieś organizuje jak to jedzie ? :mrgreen:

SilesiaRing 5.11 zapraszam . Przejedziesz się jednym z dwóch i sam ocenisz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 19:24 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
GrzesiekD napisał(a):
wit007 napisał(a):
Na tor 996 nie jest zbyt dobrym pomysłem. Idź w 944 S2

Wit a dlaczego? Nie to żebym krytykował twoją wypowiedz... ale jestem ciekawy (dodam że jeszcze nie byłem na torze zadnym autem).

Grzesiek,auto nie jest złe na tor bo fajnie się prowadzi i hamuje ale to wszystko do momentu jak nie zaczniesz zap....ać wtedy robią się koszty razy kilka w porównaniu z 944s2 o silniku nawet nie wspomnę
W instrukcji obsługi jest zapis że nie wolno na slicku .... chodzi o przeciążenia i brak smarowania


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 20:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
O to, to. Na semislicku ze smarowaniem jest różnie. Przygotowanie 996 na pewno wyjdzie drożej niż S2. No i prowadzenie przemawia na korzyść S2.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 20:39 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
Z tym prowadzeniem to jest tak że nie każdy lubi specyfikę 911 (ja lubię)ale każdy polubi prowadzenie 944 :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 21:40 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
S2 juz sie cenia i coraz trudniej kupic ... nie lepiej poswiecic jakiegos Boxster S-a?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Ktore 996
PostNapisane: 25.10.2016, 22:13 

Dołączył: 11.06.2011
Posty: 859
yoshi napisał(a):
S2 juz sie cenia i coraz trudniej kupic ... nie lepiej poswiecic jakiegos Boxster S-a?

Ale Rafał, nikt ich nie niszczy
Wręcz ratujmy maszyny przed disco tuningiem :D bo zapewne o to chodziło a nie o cenę :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum