Autor |
Wiadomość |
wit007
|
Napisane: 23.12.2009, 12:21 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 23.12.2009, 20:57 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
dzieki
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 23.12.2009, 23:55 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wit007 napisał(a):
Witt a dlaczego piszesz "niestety" Czy skrecane to jakis problem? Moim zdaniem to zaleta bo w razie czego mozna wymienic rant na nowy lsniacy
Adam
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.12.2009, 0:13 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
To prawda, ale optycznie bardziej podobają mi się "zwykłe"
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 24.12.2009, 1:08 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
mi tez, ale nie skrecane sa tylko 17-tki
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 24.12.2009, 1:20 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Mimo wszystko piękne, klasyczne kółka...
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 24.12.2009, 1:35 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
aaa... to to są te na które polujesz fajne, nie powiem ale telefony lepsze
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 24.12.2009, 10:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Ee, najlepsze są Speedline z 964 3.6 Turbo (mimo że skręcane). A zaraz po nich są Turbo Twist
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 24.12.2009, 10:55 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
wit007 napisał(a): Ee, najlepsze są Speedline z 964 3.6 Turbo (mimo że skręcane). A zaraz po nich są Turbo Twist
O ile z pierwszym zgadzam się całkowicie o tyle te drugie to już mniej. Jedyne auto do którego pasują to oryginał
A Sport Classic rewelacja - a te skręcane nawet bardziej mi się podobają. Tylko cena mało atrakcyjna - jakiś rok temu na chwilę pojawiły się 18-tki na allegro za niecałe 2 tys... Krótko były...
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 30.12.2009, 23:30 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
wit007 napisał(a): yoshi tu masz taniej. Tylko dalej http://tiny.cc/kpmHb
Ale to tylko na przód do Prosiaka. Na tyl chyba powinny byc 10 cali, co?
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 30.12.2009, 23:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
10 może niekoniecznie, ale z 9 powinno być. Faktycznie - nie spojrzałem dokładnie.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
porsche_targa
|
Napisane: 31.12.2009, 3:00 |
|
Dołączył: 5.10.2007 Posty: 412
|
O ile dobrze pamiętam 10J cali szło na tył do 911, a 9Jx18 cali do Boxstera.
|
|
Góra |
|
fulnek
|
Napisane: 31.12.2009, 10:25 |
|
Dołączył: 17.06.2009 Posty: 1644
|
porsche_targa napisał(a): O ile dobrze pamiętam 10J cali szło na tył do 911, a 9Jx18 cali do Boxstera.
Dokładnie, ja mam na tył 10 a przód 7,5
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 31.12.2009, 11:47 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Z tego co wiem to Sport Classic II szły w rozmiarach 7.5, 8, 9 i 10 cali
Te w miarę tanie z UK to niestety komplet 4 x 7.5 cala. Do 911 odpada - ale już np do 944 byłoby super.
Do 911 optymalnie 7.5 + 9 (z oponami 225 i 265)
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
kilazz
|
Napisane: 31.12.2009, 13:08 |
|
Dołączył: 27.05.2009 Posty: 870
|
te felgi z UK wcale nie wyjda taniej, te z PL za 3500 maja juz komplet opon, te z UK sa gole (bez dekli, bez opon) i w dodatku do regeneracji, koszty transportu juz pomijam..
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 1.01.2010, 13:43 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
dzieki chlopaki za info
co do tych w polsce to jest jakis problem komunikacyjny ze sprzedawca .. raz po wielu dniach udalo mi sie dodzwonic (normalnie nie odbiera) i obiecywal ze odpowie na pytania tego samego dnia, niestety tego nie zrobil, nie odpowieda tez na maile ani smsy ... ale powalcze.
Co do tych z UK to rzeczywiscie nie ten rozmiar.
do 993 C2 idealnie chyba pasuja na przod 8 cali ET 52, na tyl 10 cali ET 65 ...
|
|
Góra |
|
jeszczeniemam
|
Napisane: 1.01.2010, 17:31 |
|
Dołączył: 7.04.2007 Posty: 385
|
fajny jest ten wzor ale z szerokim rantem
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 14.01.2010, 16:16 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
panowie a jak przeliczyc 7,5 J na szerokosc opony?
mnozenie przez 2,54 chyba nie ma sensu bo wychodzi 190 ... czy na 7,5 cala zaklada sie 225 czy 215? jest jakis przedzial na to?
felgi 18 cali oczywiscie....
|
|
Góra |
|
mr-nemo
|
Napisane: 14.01.2010, 16:28 |
|
Dołączył: 21.05.2007 Posty: 214
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|