|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
mareknowak
|
Napisane: 3.05.2016, 13:24 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 4.05.2016, 7:04 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
mareknowak napisał(a): Nie jestem z Krakowa, nie widziałem auta. Sam jednak interesowałem się zakupem tej sztuki. Rozmawiałem z właścicielem i w mojej opinii po rozmowie tel. nie wypadł najlepiej: - auto całe było malowane - ale nie powiedział które elementy były uszkodzone (więc ja założyłem że wszystko było uszkodzone...) - właściciel twierdzi że auto kupione z Francji, i tam w salonie zostało sprzedane - tylko dlaczego ma lampy z amerykańca - nie ma navi - to znaczy nie ma komputera, nawet nie byłbym w stanie sprawdzić jakie błędy się pojawiają na kompie - właściciel wyraża zgodę na zabranie auta do serwisu - ale pod warunkiem zostawienia jego wartości w gotówce - bo jak twierdzi on nie ma czasu jeździć z potencjalnymi nabywcami... mnie to nie odpowiada Są to moje spostrzeżenia/wnioski wyciągnięte z rozmowy 5 minutowej przez telefon. Nie twierdzę że auto jest złe - bo nawet go nie widziałem. 49k + koszt navi + koszt sprzęgła robi koło 53-54k co nie jest złą ceną, ale za tzw kota w worku... ja chyba nie dam (nie jestem znawcą i sam nie jestem w stanie ocenić stanu autka) Daj znać jak dowiesz się czegoś więcej
|
|
Góra |
|
Andruszka
|
Napisane: 4.05.2016, 8:33 |
|
Dołączył: 13.02.2012 Posty: 1331
Nr klubowicza: 304
|
Co do tej 911 którą opisałeś, to lampy ma takie jak powinny być w 1998, nie tylko USA takie miało, to że brak komputera pokładowego nie przeszkadza w odczytaniu błędów z komputera sterowników auta. Na komputerze pokładowym można tylko odczytać spalanie, dystans, średnią prędkość, ile km przejedziesz na paliwie które jest w baku. Gorszym problemem jest kierownica która jest z póżniejszych wersji, w 1998 takiej jeszcze nie było, co może świadczyć o wystrzelonych poduszkach, ale może był inny powód wymiany kierownicy. Na pewno auto do wnikliwej diagnostyki, co przy nastawieniu sprzedającego będzie bardzo trudne i jak pisałeś jest to kupowanie kota w worku. Bo w tym roczniku bez dokładnej diagnostyki silnika lepiej auta nie kupować.
_________________
Andrzej 911
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 4.05.2016, 8:44 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
Dzięki bardzo. 911 odpada w takim razie w przedbiegach. Cena wygórowana jak na brak navi (ponad 5,000pln) oraz sprzęgło (pewno koło 4,000) Pozdrawiam forumowiczów. Jak będzie ktoś coś wiedział o tym caymanie to dać znać
|
|
Góra |
|
pimi
|
Napisane: 4.05.2016, 9:27 |
|
Dołączył: 11.05.2009 Posty: 692
|
|
Góra |
|
vagin
|
Napisane: 4.05.2016, 17:22 |
|
Dołączył: 1.11.2015 Posty: 217
|
Nie dziwie się, że sprzedany bo jedni się trzepią a inni korzystają z okazji... sam bym się nie zastanawiał za te pieniądze jeśli była by w miarę OK i silnik chodził prawidłowo! PS. Navigacja to koszt 800pln (można ją również zastąpić każdym innym radiem), a sprzęgło ok 2500 + wymiana 500pln Pozdrowienia dla trzepaków
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 4.05.2016, 18:24 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
...i wstawić w to miejsce radio np. austriackiego Firsta... Świetnie się będzie komponował w tę dziurę po navi... Widziałem też sprzęgła do 911/996 za 800pln... Nówki sztuki!!!
|
|
Góra |
|
GrzesiekD
|
Napisane: 4.05.2016, 18:51 |
|
Dołączył: 21.04.2016 Posty: 442
|
Generalnie Vagin ma rację - cena była okazyjna... ale dla kogoś kto się zna. Ja się nie znam i wolałbym nie ryzykować. Najtaniej navi znalazłem za 1200 używkę (mówię o oryginale) - sprzęgło Sachs za 1800 + wymiana. Ehhh.... co tu dużo mówić - może się opłacało może nie... teraz to i tak już nie ma znaczenia
|
|
Góra |
|
tsubasa
|
Napisane: 4.05.2016, 18:55 |
|
Dołączył: 11.05.2014 Posty: 1930
|
Nie zdazylem zadzwonic.. Szkoda bo cena tego 911 byla bardzo dobra..
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 4.05.2016, 21:16 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
mareknowak napisał(a): ...i wstawić w to miejsce radio np. austriackiego Firsta... Świetnie się będzie komponował w tę dziurę po navi... Widziałem też sprzęgła do 911/996 za 800pln... Nówki sztuki!!! Marku, cd. czekam na kolejne samochody do oceny, co do tej 996 to uważam, że jeśli z silnikiem było ok, to cena była okazyjna, brak radia i zużyte sprzęgło to nic wielkiego, przy zakupie samochodu w okazyjnej cenie załóż do dołożenia 15-20 % ceny na start, bo ja nie widziałem okazji, opony, hamulce, coś w zawieszeniu, olej, płyny inne, dają coś od 5 do 10 k w tym przypadku, ja sprzedawałem swoje 987 kilka dni, nie było w okazyjnej cenie, było nawet po serwisie olejowym, kupiłem 997 S bez zaglądania w cylindry, wyznaję teorię Kimbexa, pisałeś, że nie masz ciśnienia, życie mamy tylko jedno, ja cieszę się każdym dniem z jazdy 997 i szkoda mi czasu na 2 letnie poszukiwania, ale nudno byłoby gdybyśmy byli wszyscy tacy sami, czekam na rozwój wypadków.
|
|
Góra |
|
Kubuś72
|
Napisane: 4.05.2016, 21:28 |
|
Dołączył: 6.10.2013 Posty: 802
|
mareknowak napisał(a): Cayman raczej US, nalepka na drzwiach nie od wersji EU, VIN, sprawdź Carfax i masz odpowiedź na pytanie. Wysłane z LG G4
|
|
Góra |
|
vagin
|
Napisane: 5.05.2016, 18:24 |
|
Dołączył: 1.11.2015 Posty: 217
|
mareknowak napisał(a): ...i wstawić w to miejsce radio np. austriackiego Firsta... Świetnie się będzie komponował w tę dziurę po navi... Widziałem też sprzęgła do 911/996 za 800pln... Nówki sztuki!!! Sprzęgło Sachs'a kosztuje koło 2k czyli porządny niemiecki towar niczym nie ustępujący temu z serwisu porsche, ja osobiście swoją 996 kupiłem też z dziurą po navigacji i wstawiłem w jej miejsce 2din alpine IVE-W530BT którą półroczną z pudełkiem gwarancją itp kupiłem na allegro za 1000zł więc żaden first austria nie był tu potrzebny. Nie wiem skąd ludzie biorą te kwoty, przecież nie wszystko trzeba kupować w serwisie! (Tych, których stać niech tak robią nie mam nic przeciwko a nawet jestem za, gdyż chętnie kupiłbym w przyszłości auto od takiej osoby), ja akurat do tych ludzi nie należę bo mnie na autoryzowany serwis zwyczajnie nie stać i zapewne wielu z Was na pewno również, więc nie rzucajcie ludzie kwot z serwisu (lub kosmosu), kupując najtańszą 911 (mam na myśli najtańszą na allegro i najtańszą modelowo). Podsumowując aby uzupełnić w/w braki w aucie wystarczyłoby ok 3tyś polskich nowych złotych plus koszt robocizny czyli ok 500-600pln. Pozdrawiam!
|
|
Góra |
|
mareknowak
|
Napisane: 5.05.2016, 19:47 |
|
Dołączył: 3.08.2015 Posty: 734
|
A ktoś mi powie jak z tym silnikiem 3,4 w caymanie? Coś mi się obiło o uszy że nie jest to dobra jednostka.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 5.05.2016, 22:32 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5054 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
pimi napisał(a): 911 sprzedany Tylko nie mów, że kupiłeś? Czyżby "moja" ekipa zbroiła się w 996 przed sezonem?
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 14 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|