Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 11:59 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
mata70 napisał(a):
roco napisał(a):
rejestracja piękna :)

Michał aby ja utrzymać myśli aby się tam przeprowadzić, był pod wrażeniem panującego tam klimatu :)


Nie trzeba się przeprowadzać.. wystarczy podobne wzorce zastosować w samochodzie.. można zwiesić na lusterku, na lewarku, przykleić do deski, jeden wizerunek nakleiłbym na szybę.. problem może być z większą figurą.. trzeba by ją było siedzącą z tyłu w kubełku pasami przypiąć.. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.12.2017, 22:34 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 5042
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
rafie napisał(a):
No i jak się jeździ z silnikiem bardziej z tyłu ? :D

Będę heretykiem i stwierdzę, że Boxster się lepiej / bardziej pewnie prowadzi :-) Tam miałem wrażenie niemal idealnego przyklejenia auta do jezdni. W 911 wydaje mi się, że auto trzeba cały czas kontrolować...
W moim aucie jest „touring suspension” co powoduje, że mam wrażenie jakbym jeździł 928 z betonowym klocem w bagażniku (928 z tyłu)...
No ale dźwięk silnika w 911 jest dużo fajniejszy niż w Boxsterze i tiptronic też jakby szybciej się zbierał :angel4:
Ps. Dla rozwiania wątpliwości moje 911 ma wszystko O.K. z zawieszeniem, zbieżnością, amortyzatorami etc.




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 14:27 

Dołączył: 4.08.2014
Posty: 1548
Do 986 nie mam porównania ale 996.2 (nawet ze standardowym zawieszeniem) prowadzi się mniej pewnie (jest też w moim odczuciu mniej zwarte) ni 987.1S.

Za to w 996.2 jest znacznie ciszej, chłodniej (przy ostrzejszej jeździe silnik w 987 działa jak włączone podgrzewanie foteli) oraz bardziej komfortowo.

W sumie chyba tak powinno być :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 15:06 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Mam 987 i 997, oba auta inna bajka, 987 dla mnie prostszy w prowadzeniu i wiele wybacza, czego nie mogę powiedzieć o 997.
987 bez S pomarudzę brakuje mu czasem mocy, 997 S nawet z Tiptronikiem dla mnie ok, jeździłem 996 i widzę różnicę do 997, ale każda następna generacja 911 w mojej ocenie to coraz lepsze dopracowanie i elektronika, przez co prowadzi się prościej.
Dla mnie 997 to ostatnie jeszcze mechaniczne 911, choć dużo 991 nie jeździłem to dla mnie to, że tak powiem komputer na kołach.
Oczywiście to subiektywne odczucia.
Coraz bardziej rozważam zakup 997.2 w cabrio, aby połączyć jazdę bez dachu mając z drugiej strony możliwość podróży z dzieckiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum