|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
Daniel911
|
Napisane: 19.11.2009, 14:42 |
|
Dołączył: 16.11.2009 Posty: 8
|
witam, zamierzam kupić moje pierwsze porsche 911 ,wolałbym S4
rok 99-2002 za cenę 70-90tys zł
Widziałem kilka takich ogłoszeń, czy to możliwe?
Proszę o pomoc gdzie jest najwięcej ogłoszeń z porsche.
Pozdrawiam
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 19.11.2009, 19:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Myślę ,że w tak niskie ceny wkalkulowane jest duże ryzyko związane z zakupem....podejrzewam ,że 1 na 10 aut jest ok.
Jednak z drugiej strony jak ktoś wykaże się samozaparciem, umie szukać ,będzie miał mocne nerwy i dobrych doradców to może kupić świetne auto za śmieszne pieniądze w porównaniu do innych "sportowych " aut które oferuje rynek.
Na marginesie wszystkie poradniki w uSA zaczynają się w tłumaczeniu
" Kup najmłodszą rocznikowo 911 tkę na ,którą Cię stać" .....
Wiem,że to nieco kontrowersyjne dla niektórych ale..............
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Daniel911
|
Napisane: 20.11.2009, 2:48 |
|
Dołączył: 16.11.2009 Posty: 8
|
Właśnie tego się trzymam o czym piszesz..
Na szczeście mi się nie śpieszy i mogę poczekać,
Chcę kupić tanio ponieważ zawsze tanio sprzedaję, więc tego samego oczekuję przy kupnie,
a co powiecie na to ogłoszenie?
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9953039
|
|
Góra |
|
Vjackmax
|
Napisane: 20.11.2009, 8:48 |
|
Dołączył: 18.03.2007 Posty: 1375
|
jurek968 napisał(a): Na marginesie wszystkie poradniki w uSA zaczynają się w tłumaczeniu " Kup najmłodszą rocznikowo 911 tkę na ,którą Cię stać" .....
a ja powiem tak..
"Kupuj najstarszy rocznikowo model 911 na jaki Cię stać..."
... i to powiedzenie tez ma sens...
pozdr, Jacek
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 20.11.2009, 9:22 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Daniel911 napisał(a): Właśnie tego się trzymam o czym piszesz.. Na szczeście mi się nie śpieszy i mogę poczekać, Chcę kupić tanio ponieważ zawsze tanio sprzedaję, więc tego samego oczekuję przy kupnie, a co powiecie na to ogłoszenie? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9953039
W 2000 roku na pewno nie produkowano modeli 2002 I auta miały stary przód i silnik 3.4. Resztę można sobie dopowiedzieć...
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Dadi
|
Napisane: 20.11.2009, 10:08 |
|
Dołączył: 14.05.2008 Posty: 581
|
Szukaj z silnikiem 3.6 tylko i wyłącznie
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 20.11.2009, 15:45 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
to jak to z nim jest ... 2000? czy 2002?
po silniku i froncie wyglada na 2002... a jesli tak jest to oznacza ze calkiem tanio.
|
|
Góra |
|
KOMANCZ
|
Napisane: 20.11.2009, 15:47 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 937
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 20.11.2009, 18:09 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Daniel911 napisał(a): Właśnie tego się trzymam o czym piszesz.. Na szczeście mi się nie śpieszy i mogę poczekać, Chcę kupić tanio ponieważ zawsze tanio sprzedaję, więc tego samego oczekuję przy kupnie, a co powiecie na to ogłoszenie? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9953039
Przód auta jest z modelu po liftingu,wnętrze i tył z modelu przed liftingiem.
Ponieważ wydech jest z modelu przed liftingiem ,najpewniej silnik jest 3,4 a nie ten 3,6 wbrew temu co napisał właściciel.Trudno mi sobie wyobrazić aby zmienił silnik i integralny tłumik akurat przełożył ze starego motoru tym bardziej że niebędzie to zbytnio pasować.Felgi też jakieś aftermarket......
Obawiam się też ,że reguła tanio kupić w przypadku 911 tki moze być niewypałem bo tutaj łatwo wtopić np. 50 000 zł jeśli silnik jest "wadliwy"
Podobnie jeśli auto jest krzywe ( szczególnie 4x4) to nigdy niepoznazs co znaczy jechać Porsche bo auto będzie się prowadzić żle i przy 200 km/godzinę będziesz się pocić zamiast mieć prawdziwą przyjemność z jazdy.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 20.11.2009, 18:21 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Vjackmax napisał(a): jurek968 napisał(a): Na marginesie wszystkie poradniki w uSA zaczynają się w tłumaczeniu " Kup najmłodszą rocznikowo 911 tkę na ,którą Cię stać" .....
a ja powiem tak.. "Kupuj najstarszy rocznikowo model 911 na jaki Cię stać..." ... i to powiedzenie tez ma sens... pozdr, Jacek
Wiem ,że i takie podejście ma sens.
Nawet jeśli jednak ktoś lubi i jest nastawiony na typ 964 ,to powinien wiedzieć że w toku lat produkcji każdy rok przynosił pewne zmiany konstrukcyjne.Np uszczelki silnika co sprawia że rocznik 89 jest gorszy niż 91 itd.
Fajnie by wogóle aby na forum ktoś opisał te wszystkie zmiany aby póżniej ktoś świadomie mógł sobie wybrać najlepsze roczniki z konkretnego modelu.W sumie chyba najmniej zmian miał typoszereg 993 bo w zasadzie przed i po Vario _ram.
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
Daniel911
|
Napisane: 21.11.2009, 16:14 |
|
Dołączył: 16.11.2009 Posty: 8
|
Dzięki za odpowiedzi Panowie
Daliście mi wiele do przemyślenia.
Zastanawiam się też nad S4 od comancza :/
Pozdrawiam serdecznie.
|
|
Góra |
|
axel
|
Napisane: 21.11.2009, 17:14 |
|
Dołączył: 20.02.2009 Posty: 140
|
Przede wszystkim szukaj ładnego bezwypadkowego egzemplarza pojemność nie jest aż tak istotna jak trafisz na zadbany dobrze serwisowany samochód to nie będzie to miało znaczenia czy to silnik 3.4 w Niemczech nieraz można znaleźć 911 3.4 z przebiegiem rzędu 350 tysięcy i więcej o czymś to świadczy problemy są wtedy kiedy właśnie taki samochodzik przyjedzie do polski i sprytny handlarz cofnie licznik powiedzmy 200 tyśi wtedy niczego nieświadomy nowy właściciel zrobi jeszcze trochę i dziwi się że mu padł silnik a zwrócicie uwagę ze przebiegi w Niemczech są znacznie większe od tych w Polsce a przecież większość tych samochodów jest właśnie z Niemiec ja swojego szukałem blisko rok
|
|
Góra |
|
Daniel911
|
Napisane: 23.11.2009, 5:06 |
|
Dołączył: 16.11.2009 Posty: 8
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 23.11.2009, 8:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Oba według mnie wyjdą duuużo drożej niż w Polsce.
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 23.11.2009, 14:38 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
|
Góra |
|
wampir
|
Napisane: 23.11.2009, 16:52 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3164
|
|
Góra |
|
Daniel911
|
Napisane: 27.11.2009, 4:06 |
|
Dołączył: 16.11.2009 Posty: 8
|
Dzięki za linki:)
Napotkałem kilka ciekawych ogłoszeń z USA, jednak na zdjęciach zauważyłem liczniki w milach.
Czy nie będzie problemu z zarejestrowaniem takiego auta?
Jaki jest koszt wymiany licznika?
Gdzieś mi się "obiło" o uszy że wstawiony licznik z innego auta nie będzie działał ,czy to prawda?
|
|
Góra |
|
Romanesku
|
Napisane: 27.11.2009, 8:03 |
|
Dołączył: 16.06.2009 Posty: 695
|
Nie ma problemu z rejestracją,w prosty sposób zmieniasz wyświetlanie z mil na km i nie ma potrzeby wymiany licznika.
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 18 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|