Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.01.2021, 23:06 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Andruszka napisał(a):
W budżecie 35-40 spokojnie znajdziesz ładne 944, choć teraz posucha na portalach, trzeba trochę cierpliwości, co jakiś czas pojawiają się ładne, oryginalne auta.
To jak za 35 k coś ładnego się znajdzie z 944 to ja biorę, pytanie co masz na myśli, 944 ma kilka drogich elementów jak sprzęgło, chłodnicę, więc 35 k to według mnie za mało na coś ładnego.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2021, 23:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jak zwykła chłodnica (manual) to zapraszam, nie taki diabeł straszny.
2.5 n/a to 1036zł :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2021, 23:45 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
A poza chłodnicą i sprzęgłem - to na co jeszcze zwrócić uwagę ? W tym przedziale raczej nie trafie na S2 czy TURBO - pewnie na 2,5 ( obowiązkowo w manualu ) jak dobrze trafię to będzie 190 konny silnik.
Tyś za chłodnicę jest do przełknięcia :wink:




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2021, 23:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
190 to chyba nawet nie było w fabryce, więc nie wiem czy wcale tak dobrze ;) Inna sprawa, że 163 też nie trzyma mocy




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.01.2021, 23:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
BartekG napisał(a):
A poza chłodnicą i sprzęgłem - to na co jeszcze zwrócić uwagę ? W tym przedziale raczej nie trafie na S2 czy TURBO - pewnie na 2,5 ( obowiązkowo w manualu ) jak dobrze trafię to będzie 190 konny silnik.
Tyś za chłodnicę jest do przełknięcia :wink:


Mam tylko dwie sztuki, ale raczej jest zapas lekki. Chyba Porsche
ostatnio robiło zatowarowanie, bo jakiś czas nie było, a teraz
zamiennik z usuniętymi oznaczeniami oryginału się pojawił.

Jeżeli trafisz auto z dobrą blacharką i lakierem to jeszcze jakiś
"remont" tylnej belki (poduszki są drogie, a zamienniki przystępne to
tylko aluminiowe klocki do sportu - oryginały drogie), remont łożysk
wałka napędowego prowadzonego w obudowie (to z uwagi na sporo prac
przy demontażu także), wycieki w silnika potrafią szarpnąć po portfelu
jeżeli jest ich sporo a i na przykład uszczelka pod głowicą też nie
jest wieczna. Pewnie jest kilka typowych usterek o których teraz nie
pomyślałem, ale jak przed zakupem uda Ci się zrobić przegląd u kogoś
kto te auta zna to sporo wychwycisz ewentualnych problemów. Jeszcze
mi się przekładnia kierownicza przypomniała. Niestety coraz mniej
dobrych sztuk jest w obiegu a te ze wspomaganiem wymagają często
uszczelnienia.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:01 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 688
i po zakupach 🤣


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:15 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
Dzięki za wszystkie informacje. Czyli trzeba dokładnie sprawdzić co się kupuje :) Mam niedaleko Kalisza specjalistę od marki - dawno u niego nie byłem, ale gdy ostatnio tam jechałem - chyba ma już autoryzacje - normalnie szyldy PORSCHE wiszą. Przy takim starym aucie - pewnie będę częstym jego bywalcem :)
Liczę na to że kupię w miarę dobry egzemplarz. Biorąc pod uwagę fakt - że ma to być kolejne auto w garażu i że jak w sezonie zrobi 2tyś km , na spokojnej nodze :wink: to może nie będzie taką skarbonką :roll: Ma cieszyć oko i duszę :lol:




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:22 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
Nie wiem jak jest z tymi 190 konnymi silnikami. To były wersje S - tak to wynika z tabeli - no chyba że jej autor był w błędzie - https://pl.wikipedia.org/wiki/Porsche_944 - o takiej właśnie myślałem - nie S2, nie TURBO .... najwyżej wersja S :lol:




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:30 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Kubuś72 napisał(a):
Andruszka napisał(a):
W budżecie 35-40 spokojnie znajdziesz ładne 944, choć teraz posucha na portalach, trzeba trochę cierpliwości, co jakiś czas pojawiają się ładne, oryginalne auta.
To jak za 35 k coś ładnego się znajdzie z 944 to ja biorę, pytanie co masz na myśli, 944 ma kilka drogich elementów jak sprzęgło, chłodnicę, więc 35 k to według mnie za mało na coś ładnego.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka


Ładnego, nie znaczy po serwisach, to chyba wiadomo. Rzadko zdarza się auto ogarnięte. Zawsze trzeba liczyć się z serwisem i włożeniem kilku zł na start. Jakieś pół roku temu mój znajomy sprowdził z Niemiec ładne 944 z 87 w oryginale z przebiegiem około 120 tys km i sprzedawał je za 33 tys po opłatach, auto wymagało jednak przejrzenia, stało w DE kilka lat. Było naprawdę ładne, z super wnętrzem. Na forum beżowe z Poznania też wisiało długo za podobne pieniądze i było już nawet po przeglądach. Auto jest tyle warte za ile znajdzie kupca, także ja bym nie straszył chętnych, trzeba tylko troszkę czasu i coś się znajdzie.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tak, pisałem o S, nie trzyma mocy. W Kaliszu autoryzowany serwis? Chyba trzeba centralę powiadomić, że mają kolejny punkt W Kaliszu to chyba kilka warsztatów, słyszałem o którymś słabe opinie. I tam raczej robią głównie remonty silników w Cayenne i Panamerach




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 0:43 

Dołączył: 13.02.2012
Posty: 1329
Nr klubowicza: 304
Z tego co słyszałem to chyba S nie była najlepszą wersją, chyba lepsza jest zwykła, podstawowa 2,5. Ale może się mylę.




_________________

Andrzej
911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 9:18 

Dołączył: 2.09.2019
Posty: 56
tu sie Qbak może powinien wypowiedzieć, ale mnie też koledzy przestrzegali przed S, podobno trochę przekombinowania w osprzęcie silnika; i poszedłem w S2 :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 11:46 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 487
S-ka nie jest taka zła i bardzo łatwo odzyskać stracone konie. :D
Zwykle 2.5 jest troche tańsze w eksloatacji.
Ja bym wolał S-kę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 14:48 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
S-ka jest fajniejsza od zwykłej 8v, ma mocniejszą skrzynię, która jest minimalnie dłuższa(z igły widły robią na forach) a wyostrzyć auto można ledwie paroma modyfikacjami, ale nie brałbym takiego zielonego dziwoląga za 4 dychy, 2 musiałaby być z przodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.01.2021, 15:22 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
No właśnie :) czytasz mi w myślach - za 3 z przodu go nie wezmę. Zobaczymy - jak na razie pogoda była okrutna . Pewnie jutro albo w przyszłym tygodniu się wybiorę go obejrzeć. Dam znać co i jak gdy będę miał szersza wiedzę na temat tego "okazu"
Każda wasza informacja na temat modeli 944 jest dla mnie bardzo istotna - całe życie człowiek się uczy :)
|AVE




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.01.2021, 18:35 

Dołączył: 6.10.2013
Posty: 802
Bartek drogo sprzedać, tanio kupić, niestety jeśli coś jest dobre, to kosztuje, tanie 944 do roboty, lakierowania mało opłacalne jest, powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2021, 0:36 

Dołączył: 18.01.2016
Posty: 912
Nr klubowicza: 770
No jak ktoś się pali i chce kupić JUZ TERAZ , BO TEYLE JEST W KASIE to można szybko wpaść w bardzo drogi pakiet startowy. Ja jestem bardzo ostrożny i szybko nine podejmuję decyzji. Czasami na ty stracę - ale za byle co kasy nie zapłacę :wink: Mimo wszystko - dzięki za przestrogę :D
Ave




_________________

BartekG
Jest 911-996.2 - C2 - manual
Był : Boxster 986 -2,7 manual


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron