Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 7.05.2007, 9:43 

Dołączył: 6.05.2007
Posty: 66
Witam wszystkich Porschemaniaków,
chciałbym uczestniczyć w tym przedsięwzięciu jakim jest porscheclub.pl.
planuję zakup 944 lub 928,
nigdy nie jeździłem Porsche ale chciałbym spróbować :)
znalazłem ogłoszenie w necie:
http://www.autotrader.pl/details,131,10 ... bigpicture
czy ktoś zna może to auto?
Serdeczne dzięki za wszelką pomoc
pozdrawiam
Piotr Cieślak
Warszawa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 10:21 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3164
Wyglada ladnie, ale go nie znam. Zdjecia z ogloszen przewaznie sa robione tak zeby samochod wygladal jak najlepiej ;)

W klubie jest do sprzedania 928 franka, 928 strosek dlugiego, moje 944.

Powiedz ile chcesz wydac i co tak naprawde chcesz kupic.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 10:29 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witaj,

auta raczej nikt nie zna bo jest to auto sprowadzone i w Polsce nie jeździło.
W okolicach 15k zł nie kupisz dobrego 928 ale 944 to już mozna kupic całkiem dobre 2.5; 2.7 87-89r


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 13:38 

Dołączył: 6.05.2007
Posty: 66
Dzwoniłem do gościa, przez telefon powiedział mi:
- auto sprowadzone z Niemiec niedawno :?: ,
- miał wycieki oleju przy simmeringu,
- wymienił rozrząd i uszczelnił silnik,
- ma 206 500 przebiegu,
- nie ma do niego żadnych niemieckich papierów (to lipa,
byłem w długi weekend w Niemczech i tam się sprzedaje
auta z dokumentacją, ale takie są średnio o 10-20%
droższe :?)
- ma obtarty prawy przedni błotnik, na którym Niemiec zrobił zaprawkę i tylny lewy błotnik - spod lakieru wyłazi biały podkład... :?:
- na progu lewym jest purchel ale rdzy podobno nie widać... :wink:

Masz rację Wampir, wygląda nieźle, ale przebieg spory i nie wiadomo co to za sztuka, trzeba chyba będzie jechać do Mielca :oops:

Na co mam zwrócić uwagę przy oglądaniu tego modelu i tego rocznika?
PORADŹCIE !!!

A do wydania mam tyle co bank mi da kredytu, czyli pewnie ze 25 kPLN.
Wiem, że mogę za to kupić coś pięknego (vide: ogłoszenie Komancza) ale wolałbym wydać mniej niż więcej, na początek, wiecie jak to jest...
Tylko jeśli się wkopię z takim za 12500 i remont wyniesie 7-8 tysi to lepiej zamknąć oczy i brać coś pewnego.

Dzięki za info, pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 14:20 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Z mojego punktu widzenia (inni mogą go nie podzielać) najważniejszy jest stan nadwozia i wnętrza. Rdza, ślady po uderzeniach i zniszczone wnętrze dyskwalifikują auto. Mechanikę można zrobić - naprawy nadwozia są drogie, trudne, czasochłonne i zwykle nieskuteczne (po roku coś wyłazi).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 14:20 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
mimo, że nie mam Porsche (ale to się zmieni) to moja rada jest taka - kup sprawdzone auto za więcej pieniędzy (np. S2 ogłaszane na forum), auto w dobrym stanie będzie wymagało tylko okresowych wymian itp. i będziesz jeździł bez większych problemów.

Jeśli kupisz auto za 12 tys. do "poprawek" to uwierz mi, że będziesz je "poprawiał" przez długi czas i zniechęci cię to do tego auta/marki ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 14:24 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Blumen napisał(a):
auto w dobrym stanie będzie wymagało tylko okresowych wymian itp. i będziesz jeździł bez większych problemów.


Nie :nono: "Filtry i olej = bezproblemowa jazda" w kilkunastoletnim Porsche to utopia. Będzie się psuło i będzie trzeba to naprawiać. Tak ma byc.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 15:18 

Dołączył: 10.04.2007
Posty: 14
ja tez nie mam Porsche, ale jakis czas temu szukalem i duzo sie naczytałem (również tutaj, co i Tobie polecam): Absolutnie nie wypstrykaj sie z calej gotowki/zdolonosci kredytowej na Porsche w tym wieku. Jest szansa, ze pojezdzisz jakis czas bez gmerania przy aucie, ale wieksza ze bedzie musiał wpakowac pare gorszy w samochod. Prawda jest, ze lepiej kupic 944 niz 928 w tym przedziale cenowym bo: naprawy prostsze, samochod mniej skomplikowany, a przez to tanszy w obsłudze (również servisowej) i nabedziesz za te pieniądze calkiem zadbane 944, tylko musisz szukać.
Najgorzej trafic na jakies tajemnicze patenty (w stylu: Panie, szwagier mi robil elektryke i wszystko jest tip top) i w bity samochod, ze względu na układ przeniesienia napędu.
Pozdrawiam! i powodzenia!
Adam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 19:00 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1589
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
tkacki napisał(a):
Z mojego punktu widzenia (inni mogą go nie podzielać) najważniejszy jest stan nadwozia i wnętrza. Rdza, ślady po uderzeniach i zniszczone wnętrze dyskwalifikują auto. Mechanikę można zrobić - naprawy nadwozia są drogie, trudne, czasochłonne i zwykle nieskuteczne (po roku coś wyłazi).


Co do nadwozia zgadzam się w 100% - prosta buda bez grama rdzy jest absolutnie najważniejsza ale i najtrudniejsza do zdobycia. Na drugim miejscu jednak mechanika (wystarczy pomyśleć choćby o 4 wałkach w S4 i juz się robi ciepło). Potem elektryka - a w 928 to może być istny węzeł gordyjski :lol:
Wnętrze najmniej istotne - i tak ciężko będzie znaleźć kilkunastoletnie auto z idealnym wnętrzem a jest na rynku trochę dobrych tapicerów którzy potrafią zrobić środek lepszy niż fabryka. Poza tym nie widziałem jeszcze w Polsce ładnego wnętrza w 928 - jakoś szybko ulegają zużyciu w porównaniu choćby do 44.

Moim zdaniem z takim budżetem odpuść sobie 928. To auto dla bogatych ludzi, mega-maniaków albo urodzonych szczęśliwców ;)

Ładna S2 da na początek równie dużo przyjemności z jazdy.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 21:59 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Oj prawda to prawda buda jest najważniejsza, a elektryka w 928... ech... ciężko....

Zgadza się w 928 wnetrza są przeważnie w kiepskim stanie, pewnie dlatego że często te auta trafiają w niewłaściwe ręce pseudo fanów marki, lub często stoją na słońcu deszczu itd.

Ech też mi S2 po głowie chodzi ostatnio...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.05.2007, 22:52 

Dołączył: 6.05.2007
Posty: 66
Witajcie,
dzięki za te wszystkie rady
są naprawdę bardzo ważne i wartościowe
problem tylko w tym, że Prezes właśnie sprzedał
swoje wiśniowe cacko :(
a ja już chciałem lecieć do banku po kredyt, buuu...
ale Prezes jest naprawdę człowiekiem z klasą
w zamian polecił mi inne auto jak również osobiście
obiecał zająć się pomocą przy znalezieniu
odpowiedniego dla mnie samochodu
Jestem naprawdę pod wrażeniem.
Cieszę się, że spotkałem tu tak sympatycznych
i bezinteresownie :wink: uczynnych ludzi

Wielkie dzięki, jednak będę myślał o 944 S2
lub innym 944 na początek.

Pozdrawiam
dzięki za pomoc
ale jak macie jakieś pomysły to piszcie jak
najwięcej

Dzięki :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum