Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 10:40 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 865
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Ja bym proponował jechać zobaczyć a nie od razu że trup
Może kupili okazyjnie :wink: i chcą tanio sprzedać 8)




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 11:03 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 651
Rany - to 120 tyś pln za 996 4S z przebiegiem 200 tyś km to jest okazyjna cena? :D
Ale się porobiło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 11:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2073
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
A 350k pln za 996TT?




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.03.2019, 19:34 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
To z Plocka jest z Tiptronikiem. Braindead ma kilkadziesiat tysi km mniej i manuala. Dla mnie to “no brainer” ;)
Poza tym Braindeadowym ktos jeszcze z Forum sprzedawal C4S, chyba manual i cos kolo 120tysi, poszukac trzeba.
O znalazlem, ale nie wiem czy aktualne 996-c4s-2002r-t17649.html?hilit




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 18:15 

Dołączył: 29.03.2019
Posty: 3
Dzięki za porady , odpuszczę tą od handlarza. Postanowiłem że będzie to raczej manual. Mam jeszcze typowy dylemat. Jakieś przemyślenia jeśli chodzi o AWD vs RWD? Strasznie mi sie podoba 4S ale nie wiem czy trochę radości nie zniknie w porównaniu z RWD. Ktoś miał okazję jeździć obydwoma modelami i ma porównanie?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 19:15 

Dołączył: 1.01.2018
Posty: 355
Z mojego małego torowego doświadczenia - przy limicie przyczepności samochód robi się podsterowny (AWD), a nie nadsterowny (RWD).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 28.05.2015
Posty: 684
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 615
Jezdzilem 4s cala zime. Super trzymala sie drogi w kazdych warunkach.
Stosunek godzin, ktore rocznie przejezdzam na torze do tych na drogach publicznych wynosi jakies 1:340 wiec u mnie wygrywa pragma :)
Aale jakbym nowsze auto kupowal, z madrzejszymi systemami, tobym pewnie bral tylnonapedowe.
Aaale 4s to nie tylko naped ale i hamulce i zawias z Turbo :)




_________________

996 C4S


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 21:28 

Dołączył: 20.07.2017
Posty: 442
No i ta świetna szeroka dupa z blendą :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 31.03.2019, 21:50 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
ilekroć wraca temat: co wybrać :P


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron