Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2012, 23:00 

Dołączył: 28.07.2010
Posty: 246
Myślę, że do tej listy jeszcze kilka samochodów by się dodało. F50, 959, CLK - GTR i długo by jeszcze wymieniać. kupić mega ciężko, Saleen S7. No i cena ponad 3 mln zł za Enzo najtańsze na mobile, a Carrery GT od 1 mln...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 15:30 

Dołączył: 5.09.2010
Posty: 115
W salonie w Berlinie stoi ( przynajmniej stało 4 dni temu ) srebrne 959. Nawet się znajomego pracownika zapytałem o historię i z tego co wiem 20 lat stało zakonserwowane w garażu, przebieg chyba 12k cena 263k euro. Szczerze powiem ze nie mam zamiaru ani raczej możliwości wydania ćwierć bańki euro na funcar, ale jeśli to napewno wolałbym to. Szkoda że zdjęcia nie zrobiłem, ale pomyślałem o tym dopiero pod Frankfurtem...:(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 15:43 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
I takie 959 jest juz jakas rozsadna decyzja ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 18:48 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
Mam pewien limit i nic na mus wiec jak cos sie ciekawego pojawi za naprawde rozsadne pieniadze to kupie i juz . Szukam jak zawsze okazji no chyba ze auto ma mi sluzyc do codziennej jazdy na kilka lat to wybieram nowe ( tak tez wlasnie zrobilem zamawiajac w rok 2008 nowe Cayenne GTS a w roku 2011 nowa Panamere i jestem mega zadowolony ).
Tak wiec GT to taki kaprys obecnie - jak mi przejdzie to moze cos innego bede sz:)ukal




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 18:55 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
może zainteresuj się bezpośrednio w Porsche, może jeszcze zbierają zamówienia na Spyder 918 ....to może być mega autko...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 19:26 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
jacekm napisał(a):
może zainteresuj się bezpośrednio w Porsche, może jeszcze zbierają zamówienia na Spyder 918 ....to może być mega autko...


Dokladnie ;) i do tego zalapiesz sie jeszcze na 911 Turbo 918 Edition ;)




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 19:58 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Zupełnie, ale to zupełnie nie zgodzę się z moimi przedmówcami jeżeli chodzi o to, czy Carrera GT nie jest warta swoich pieniędzy i że jest niewypałem fabryki??

Co w ogóle wyznacza wartość auta? Zysk fabryki na czysto po produkcji - nie; Osiągi - bzdura. Nie jedna firma udowodniła, że można zrobić wiele razy tańsze auto za te same osiągi, przykładów chyba nie muszę podawać.

Co jest warte prawie milion za nowe 911 turbo? Nic oprócz tylko tego czegoś..

Niewypał? Nic o tym nie słyszałem - z góry ustalona produkcja, dobre recenzje prasowe, w tym top-gear.

Osiągi jedne z lepszych na czas produkcji i przyzwoite dnia dzisiejszego, wyśmienite właściwości jezdne, jeden z najładniejszych klangów silnika rodem z F1, którego zazdrości nie jeden ferrari no i przede wszystkim wrażenia na zewnątrz, któego nie da żadne inne Porsche - czy może tak nie jest?

Ten i tylko ten model porsche jest dziś najnowszym i jeszcze jako tako osiągalnym supersamochodem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 20:56 

Dołączył: 16.01.2012
Posty: 115
aby rozmawiać czy jest warte"swoich" pieniędzy to je trzeba mieć,a w szczególe,by wydać na TAAAKIE auto,a reszta to dywaqacje nie na temat,bo jak mawia z przekąsem mój przyjaciel "kto bogatemu zabroni?"
Marek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2012, 21:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
ciachu napisał(a):
Zupełnie, ale to zupełnie nie zgodzę się z moimi przedmówcami jeżeli chodzi o to, czy Carrera GT nie jest warta swoich pieniędzy i że jest niewypałem fabryki??

Co w ogóle wyznacza wartość auta? Zysk fabryki na czysto po produkcji - nie; Osiągi - bzdura. Nie jedna firma udowodniła, że można zrobić wiele razy tańsze auto za te same osiągi, przykładów chyba nie muszę podawać.

Co jest warte prawie milion za nowe 911 turbo? Nic oprócz tylko tego czegoś..

Niewypał? Nic o tym nie słyszałem - z góry ustalona produkcja, dobre recenzje prasowe, w tym top-gear.

Osiągi jedne z lepszych na czas produkcji i przyzwoite dnia dzisiejszego, wyśmienite właściwości jezdne, jeden z najładniejszych klangów silnika rodem z F1, którego zazdrości nie jeden ferrari no i przede wszystkim wrażenia na zewnątrz, któego nie da żadne inne Porsche - czy może tak nie jest?

Ten i tylko ten model porsche jest dziś najnowszym i jeszcze jako tako osiągalnym supersamochodem.

popieram - zgadzam się !




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 6:15 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Kto miał styczność z CGT, poznać to auto bliżej, przejechać się ten wie jaka to wspaniała konstrukcja. Nie przepadałem za nim dopóki właśnie nie miałem z nim kontaktu, a wtedy totalny opad szczęki. Widzę prawie wszystko na codzień i mało co robi na mnie jakieś wrażenie ale CGT to wyjątek, po prostu istna inżynieryjna pornografia. Ferrari czy niedaj Boże Lambo jest śmiechu warte ze swoimi prymitywnymi konstrukcjami, spawami, materiałami. CGT to hardkor ubrany w naprawdę imponującą myśl techniczną. Z założenia proste auto, nie ma 3 sprzęgieł, 10 biegów, hydropneumoelektro zawieszenia, ale to jak jest zaprojektowane dla mnie osobiście bije na głowę wszystko inne. Nawet wachacze musieli zrobi areodynamiczne nie mówiąc o masie innych detali. To jest właśnie coś co mi imponuje. A to czy jakiś włoski lansowóz jest szybszy? Niech sobie będzie. Napewno nigdy nie pochwali sie taka kulturą pracy silnika jak CGT.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 10:24 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
wszystko zależy z jakiego powodu chce się takie auto kupić?

- wyglądem przegrywa z supercarami wg mnie (nadmuchany boxster)
- osiągami przegrywa obecnie z coraz większą ilością aut nawet brat Porsche mu wleje
- jest poprostu już stary jeśli nie ma się w planie trzymać go "na zawsze"

no chyba, że się go chce kupić z kaprysu to wtedy wszelkie argumenty odpadają


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 10:57 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4091
podzielam zdanie Mariona. mierzyłbym w Spydera 918.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 14:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2215
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
jacekm napisał(a):
podzielam zdanie Mariona. mierzyłbym w Spydera 918.

Lellek ma 3 zamowienia na 918 - klienci wplacili zaliczki.
Ale jesli mam byc szczery to kopara mi opadla jak zobaczylem najnowsze Ferrari 612 .
Jak wam sie podoba ?




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 14:13 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2285
Mnie się 612 podoba, ale jednak jeszcze bardziej podoba mi się Italia.
Dla mnie Italia jest "bardziej Ferrari"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 15:10 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
458 Italia i 612 to dwa całkiem inne samochody! Jakbyś porównał CL i SLS! Służą do całkiem innych celów. Oczywiście wygląd to kwestia gustu. Dla mnie 599 GTO jest ideałem GranTurismo a 430 Scuderia ideałem sportowego Ferrari. Nie jestem po prostu fanem futurystycznych kształtów. A CGT miałem okazję widzieć i słyszeć a nawet się trochę pościgać z p. Pietrzakiem i wrażenie ten samochód robi na mnie o wiele większe (z boku) niż jakiekolwiek Ferrari (może Enzo wywołuje podobne emocje).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 16:41 

Dołączył: 1.12.2007
Posty: 477
Kimbex - najnowsze 612? 612 jest już nieprodukowane, zapewne chodzi Ci o następcę modelu 599 GTB Fiorano, a więc f12berlinetta. To również bardzo wysoki poziom inżynierii - ciekaw jestem jak się będzie sprawował.

612 to typowe GT, zbytnio się nie przyjęło na rynku, wyprodukowano względnie niską ilość egzemplarzy w porównaniu do innych modeli - wszyscy potencjalni nabywcy 612 woleli owe 599 - bardziej zwarte i szybsze. Italia to niesamowite auto - prędkość zmiany biegów poraża, właściwości trakcyjne również.

Macpraw - GTO to cywilna wyścigówka zrobiona na bazie GT - modelu 599 :) Zgadzam się jednak co do emocji, jakimi emanuje CGT - mimo tych 'braków', o których pisaliśmy wyżej, to jednak jakaś taka niewidzialna klimatyczna otoczka unosi się wokół tego samochodu :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 17:17 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Wiem, że GTO to wyścigówka! Ale powszechnie wiadomo, że 599 GTO nie jest takim hardcorem jak 250 GTO, przez co był nieco negatywnie komentowany. Jednak ze względu na to, że już nie jest GT to napisałem o nim i 430 Scuderia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 20:42 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
A tak z czystej ciekawości: na ile jest wyceniony 918?




_________________

Jurek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 20:48 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Start od 645000 EUR


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 21:08 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2134
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Lamer napisał(a):
Start od 645000 EUR


Do tego opcja tej 911tki za 215.000 EUR..... ;)
Trza miec naprawde kase i fantazje, zeby wydac na auto ponad 600.000 EUR




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum