Autor |
Wiadomość |
HAJ$u
|
Napisane: 7.04.2012, 23:00 |
|
Dołączył: 28.07.2010 Posty: 246
|
Myślę, że do tej listy jeszcze kilka samochodów by się dodało. F50, 959, CLK - GTR i długo by jeszcze wymieniać. kupić mega ciężko, Saleen S7. No i cena ponad 3 mln zł za Enzo najtańsze na mobile, a Carrery GT od 1 mln...
|
|
Góra |
|
Aureoo
|
Napisane: 8.04.2012, 15:30 |
|
Dołączył: 5.09.2010 Posty: 115
|
W salonie w Berlinie stoi ( przynajmniej stało 4 dni temu ) srebrne 959. Nawet się znajomego pracownika zapytałem o historię i z tego co wiem 20 lat stało zakonserwowane w garażu, przebieg chyba 12k cena 263k euro. Szczerze powiem ze nie mam zamiaru ani raczej możliwości wydania ćwierć bańki euro na funcar, ale jeśli to napewno wolałbym to. Szkoda że zdjęcia nie zrobiłem, ale pomyślałem o tym dopiero pod Frankfurtem...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.04.2012, 15:43 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
I takie 959 jest juz jakas rozsadna decyzja
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 8.04.2012, 18:48 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
Mam pewien limit i nic na mus wiec jak cos sie ciekawego pojawi za naprawde rozsadne pieniadze to kupie i juz . Szukam jak zawsze okazji no chyba ze auto ma mi sluzyc do codziennej jazdy na kilka lat to wybieram nowe ( tak tez wlasnie zrobilem zamawiajac w rok 2008 nowe Cayenne GTS a w roku 2011 nowa Panamere i jestem mega zadowolony ).
Tak wiec GT to taki kaprys obecnie - jak mi przejdzie to moze cos innego bede sz:)ukal
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 8.04.2012, 18:55 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
może zainteresuj się bezpośrednio w Porsche, może jeszcze zbierają zamówienia na Spyder 918 ....to może być mega autko...
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 8.04.2012, 19:26 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
jacekm napisał(a): może zainteresuj się bezpośrednio w Porsche, może jeszcze zbierają zamówienia na Spyder 918 ....to może być mega autko...
Dokladnie i do tego zalapiesz sie jeszcze na 911 Turbo 918 Edition
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
ciachu
|
Napisane: 8.04.2012, 19:58 |
|
Dołączył: 11.03.2007 Posty: 1100
|
Zupełnie, ale to zupełnie nie zgodzę się z moimi przedmówcami jeżeli chodzi o to, czy Carrera GT nie jest warta swoich pieniędzy i że jest niewypałem fabryki??
Co w ogóle wyznacza wartość auta? Zysk fabryki na czysto po produkcji - nie; Osiągi - bzdura. Nie jedna firma udowodniła, że można zrobić wiele razy tańsze auto za te same osiągi, przykładów chyba nie muszę podawać.
Co jest warte prawie milion za nowe 911 turbo? Nic oprócz tylko tego czegoś..
Niewypał? Nic o tym nie słyszałem - z góry ustalona produkcja, dobre recenzje prasowe, w tym top-gear.
Osiągi jedne z lepszych na czas produkcji i przyzwoite dnia dzisiejszego, wyśmienite właściwości jezdne, jeden z najładniejszych klangów silnika rodem z F1, którego zazdrości nie jeden ferrari no i przede wszystkim wrażenia na zewnątrz, któego nie da żadne inne Porsche - czy może tak nie jest?
Ten i tylko ten model porsche jest dziś najnowszym i jeszcze jako tako osiągalnym supersamochodem.
|
|
Góra |
|
markar
|
Napisane: 8.04.2012, 20:56 |
|
Dołączył: 16.01.2012 Posty: 115
|
aby rozmawiać czy jest warte"swoich" pieniędzy to je trzeba mieć,a w szczególe,by wydać na TAAAKIE auto,a reszta to dywaqacje nie na temat,bo jak mawia z przekąsem mój przyjaciel "kto bogatemu zabroni?"
Marek
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 8.04.2012, 21:56 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
ciachu napisał(a): Zupełnie, ale to zupełnie nie zgodzę się z moimi przedmówcami jeżeli chodzi o to, czy Carrera GT nie jest warta swoich pieniędzy i że jest niewypałem fabryki??
Co w ogóle wyznacza wartość auta? Zysk fabryki na czysto po produkcji - nie; Osiągi - bzdura. Nie jedna firma udowodniła, że można zrobić wiele razy tańsze auto za te same osiągi, przykładów chyba nie muszę podawać.
Co jest warte prawie milion za nowe 911 turbo? Nic oprócz tylko tego czegoś..
Niewypał? Nic o tym nie słyszałem - z góry ustalona produkcja, dobre recenzje prasowe, w tym top-gear.
Osiągi jedne z lepszych na czas produkcji i przyzwoite dnia dzisiejszego, wyśmienite właściwości jezdne, jeden z najładniejszych klangów silnika rodem z F1, którego zazdrości nie jeden ferrari no i przede wszystkim wrażenia na zewnątrz, któego nie da żadne inne Porsche - czy może tak nie jest?
Ten i tylko ten model porsche jest dziś najnowszym i jeszcze jako tako osiągalnym supersamochodem.
popieram - zgadzam się !
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
BeeMiX
|
Napisane: 9.04.2012, 6:15 |
|
Dołączył: 28.05.2009 Posty: 376
|
Kto miał styczność z CGT, poznać to auto bliżej, przejechać się ten wie jaka to wspaniała konstrukcja. Nie przepadałem za nim dopóki właśnie nie miałem z nim kontaktu, a wtedy totalny opad szczęki. Widzę prawie wszystko na codzień i mało co robi na mnie jakieś wrażenie ale CGT to wyjątek, po prostu istna inżynieryjna pornografia. Ferrari czy niedaj Boże Lambo jest śmiechu warte ze swoimi prymitywnymi konstrukcjami, spawami, materiałami. CGT to hardkor ubrany w naprawdę imponującą myśl techniczną. Z założenia proste auto, nie ma 3 sprzęgieł, 10 biegów, hydropneumoelektro zawieszenia, ale to jak jest zaprojektowane dla mnie osobiście bije na głowę wszystko inne. Nawet wachacze musieli zrobi areodynamiczne nie mówiąc o masie innych detali. To jest właśnie coś co mi imponuje. A to czy jakiś włoski lansowóz jest szybszy? Niech sobie będzie. Napewno nigdy nie pochwali sie taka kulturą pracy silnika jak CGT.
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.04.2012, 10:24 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
wszystko zależy z jakiego powodu chce się takie auto kupić?
- wyglądem przegrywa z supercarami wg mnie (nadmuchany boxster)
- osiągami przegrywa obecnie z coraz większą ilością aut nawet brat Porsche mu wleje
- jest poprostu już stary jeśli nie ma się w planie trzymać go "na zawsze"
no chyba, że się go chce kupić z kaprysu to wtedy wszelkie argumenty odpadają
|
|
Góra |
|
mart2014
|
Napisane: 9.04.2012, 10:57 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 4091
|
podzielam zdanie Mariona. mierzyłbym w Spydera 918.
|
|
Góra |
|
kimbex
|
Napisane: 9.04.2012, 14:05 |
|
Dołączył: 10.11.2009 Posty: 2215 Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
|
jacekm napisał(a): podzielam zdanie Mariona. mierzyłbym w Spydera 918.
Lellek ma 3 zamowienia na 918 - klienci wplacili zaliczki.
Ale jesli mam byc szczery to kopara mi opadla jak zobaczylem najnowsze Ferrari 612 .
Jak wam sie podoba ?
_________________ www.911classic.pl zawsze piękne 911 Krzysztof
|
|
Góra |
|
Marion
|
Napisane: 9.04.2012, 14:13 |
|
Dołączył: 30.03.2007 Posty: 2285
|
Mnie się 612 podoba, ale jednak jeszcze bardziej podoba mi się Italia.
Dla mnie Italia jest "bardziej Ferrari"
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 9.04.2012, 15:10 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
458 Italia i 612 to dwa całkiem inne samochody! Jakbyś porównał CL i SLS! Służą do całkiem innych celów. Oczywiście wygląd to kwestia gustu. Dla mnie 599 GTO jest ideałem GranTurismo a 430 Scuderia ideałem sportowego Ferrari. Nie jestem po prostu fanem futurystycznych kształtów. A CGT miałem okazję widzieć i słyszeć a nawet się trochę pościgać z p. Pietrzakiem i wrażenie ten samochód robi na mnie o wiele większe (z boku) niż jakiekolwiek Ferrari (może Enzo wywołuje podobne emocje).
|
|
Góra |
|
porsche
|
Napisane: 9.04.2012, 16:41 |
|
Dołączył: 1.12.2007 Posty: 477
|
Kimbex - najnowsze 612? 612 jest już nieprodukowane, zapewne chodzi Ci o następcę modelu 599 GTB Fiorano, a więc f12berlinetta. To również bardzo wysoki poziom inżynierii - ciekaw jestem jak się będzie sprawował.
612 to typowe GT, zbytnio się nie przyjęło na rynku, wyprodukowano względnie niską ilość egzemplarzy w porównaniu do innych modeli - wszyscy potencjalni nabywcy 612 woleli owe 599 - bardziej zwarte i szybsze. Italia to niesamowite auto - prędkość zmiany biegów poraża, właściwości trakcyjne również.
Macpraw - GTO to cywilna wyścigówka zrobiona na bazie GT - modelu 599 Zgadzam się jednak co do emocji, jakimi emanuje CGT - mimo tych 'braków', o których pisaliśmy wyżej, to jednak jakaś taka niewidzialna klimatyczna otoczka unosi się wokół tego samochodu
|
|
Góra |
|
Macpraw
|
Napisane: 9.04.2012, 17:17 |
|
Dołączył: 25.12.2011 Posty: 235
|
Wiem, że GTO to wyścigówka! Ale powszechnie wiadomo, że 599 GTO nie jest takim hardcorem jak 250 GTO, przez co był nieco negatywnie komentowany. Jednak ze względu na to, że już nie jest GT to napisałem o nim i 430 Scuderia.
|
|
Góra |
|
Jerzy
|
Napisane: 9.04.2012, 20:42 |
|
Dołączył: 4.12.2007 Posty: 2505 Lokalizacja: Łódź
Nr klubowicza: 164
|
A tak z czystej ciekawości: na ile jest wyceniony 918?
_________________
Jurek
|
|
Góra |
|
Lamer
|
Napisane: 9.04.2012, 20:48 |
|
Dołączył: 17.04.2011 Posty: 305
|
|
Góra |
|
Matschke
|
Napisane: 9.04.2012, 21:08 |
|
Dołączył: 5.01.2008 Posty: 2134 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
|
Lamer napisał(a): Start od 645000 EUR
Do tego opcja tej 911tki za 215.000 EUR.....
Trza miec naprawde kase i fantazje, zeby wydac na auto ponad 600.000 EUR
_________________ Było 997.1 TT - 563 KM Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|