Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 8:58 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
Witam,
znalazlem porsche 911 4S z USA w dosc dobrej cenie.
Gosc podobno przywiozl go z USA i w salonie porsche przerobil go na wersje europejska.
Mowil ze tylko jakis zderzak byl przetarty czy uszkodzony.
Auto jest z 2015 roku - pytalem go o gwarancje ale mowil ze nawet nie wie jak to dziala zeby sie pytac w salonie porsche.
Zadzwonilem do Lellka i tam i powiedzieli ze porsche normalnie ma 4 letnia gwarancje ale po przywiezieniu go z USA do Europy gwarancja sie skraca do 2 lat.

Znalazlem ze ten gosc jakis czas temu chcial kupic (lub kupil) zawieszenie do tego auta - pytanie po co to robil?
Pytanie czy jest sens kupowac takie auto?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:03 

Dołączył: 12.01.2015
Posty: 231
Przede wszystkim poproś o VIN kup raport Carfax na allegro i będziesz wiedział czy był przytarty zderzak czy tez nie było połowy samochodu :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:13 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
kamilb napisał(a):
Przede wszystkim poproś o VIN kup raport Carfax na allegro i będziesz wiedział czy był przytarty zderzak czy tez nie było połowy samochodu :D


Na pewno tak zrobie - dodatkowo dokladny przeglad w ASO, ale pytanie - jesli zakladajac ze nic nie wyjdzie w ASO i na Carfaxie to czy jest sens to brac? czy sa jakies minusy porsche z USA? i co z tym zawieszeniem po co on to wymienial lub chcial wymienic?

I jeszcze jedno na koniec - zakladajac ze auto jest z 2015 czyli dosc nowe to co bedzie po 1-2 latach jakie koszty mnie czekaja z utrzymaniem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:19 

Dołączył: 12.01.2015
Posty: 231
Czasem zawieszenie jest inne w USA, nie wiem jak w 991 ale w moim 996 mam w specyfikacji (032 Touring suspension (higher suspension for USA).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:31 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
kamilb napisał(a):
Czasem zawieszenie jest inne w USA, nie wiem jak w 991 ale w moim 996 mam w specyfikacji (032 Touring suspension (higher suspension for USA).


Wlasnie slyszalem ze na USA jest bardziej miekkie.
Pytanie czy zmienialby gosc cale zawieszenie w aucie do sprzedazy tylko dlatego ze jest bardziej miekie od europejskiego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:39 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Na pewno wskazana ostrożność, Carfax powinien Ci odpowiedzieć na pytanie czy warto jechać do ASO sprawdzić auto.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 9:48 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
wit007 napisał(a):
Na pewno wskazana ostrożność, Carfax powinien Ci odpowiedzieć na pytanie czy warto jechać do ASO sprawdzić auto.



911 4S z 2015 za 390.000 zl to chyba (jesli w ogole mozna uzyc takiego slowa) to okazja?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 10:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2284
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Kontrola w Autoryzowanym salonie załatwi wszelkie wątpliwości.
Cena do zaakceptowania -musisz się liczyć ,że to auto będzie do momentu osiągnięcia statusu klasyka zawsze tańsze od EU




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 10:17 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
chris napisał(a):
Kontrola w Autoryzowanym salonie załatwi wszelkie wątpliwości.
Cena do zaakceptowania -musisz się liczyć ,że to auto będzie do momentu osiągnięcia statusu klasyka zawsze tańsze od EU


Rozumiem,
ja po 3-4 latach bede go sprzedawac tak czy siak nie planuje go zostawiac jako klasyka.
Pytanie tylko jakie mniej wiecej sa koszty czesci typu: klocki, tarcze, wymiana oleju itp itd.
O spalanie boje sie pytac ale kto kupuje takie cos i patrzy na spalanie;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 10:24 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9172
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Koszty serwisu jak w aucie dobrej klasy, więc bez tragedii. Spalanie zaskakująco niskie - w trasie bez problemu zejdziesz poniżej 10. Miasto? Zależnie od ruchu, ale z reguły poniżej 15




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 10:27 

Dołączył: 1.05.2016
Posty: 13
wit007 napisał(a):
Koszty serwisu jak w aucie dobrej klasy, więc bez tragedii. Spalanie zaskakująco niskie - w trasie bez problemu zejdziesz poniżej 10. Miasto? Zależnie od ruchu, ale z reguły poniżej 15


Dzieki!
spalanie niskie biorac pod uwage moc.
Ja jezdze BMW f30 328i.
Te auta maja jakies powtarzajace sie mankamenty? w sensie np uszczelek, wyciekow, zawieszenia, skrzyni itp?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 12:19 

Dołączył: 21.08.2013
Posty: 97
Spytaj się gdzie ma części oryginalne. Pewnie wywalił.....
Najczęściej przeróbkę na Europę robi się podczas napraw blacharskich.

Dużo aut z USA ma inne zawieszenie.hamulce .
Różnią się też jakością skóry i plastików.

390k to nie jest wielka okazja.
Kup sobie o rok starszego ale Europe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 13:04 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3734
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Nie uogólniaj tu mowa o Porsche a nie o innych autach z US. Porsche nie robi z gorszych podzespołów na rynek amerykański , może się różnić wymogami dopuszczenia do ruchu oraz od lat wiadomo o innym zestrojeniu amortyzacji oraz długości przełożeń w skrzyni , lecz to nie jest wada a wygoda na długie przeloty na ich kontynencie.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.09.2016, 15:23 

Dołączył: 23.03.2007
Posty: 469
Nikt nie wymienia zawieszenia po sprowadzeniu auta z USA tylko dlatego,ze jest inaczej zestrojone. Najczęstszym a w/g mnie jedynym powodem jest uszkodzenie uniemozliwiajace naprawę. Zmienia się lampy i ew. tylny zderzak zeby pasowała polska podłuzna tablica rejestracyjna.
Jeżdeżę od 8 lat 911 z USA i w normalnej eksploatacji nie widzę róznicy w działaniu zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum