Autor |
Wiadomość |
rychu
|
Napisane: 5.06.2009, 13:41 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
...e ..mój ma 20 lat i 73000 km to wychodzi 3 tys rocznie ..1 tys rocznie x 33lata to 33tys km starczy na dobrą kondycje..z innej beczki na ostatnim bemowie padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu - rajdów (Marcin ,Maciej) i powiem ...to by było ciekawe i możliwości startów takim autem w różnorodnych imprezach np. rajdy, pcp, classic auto ,youngtimery wyścigi itp nie daje mi to spokoju
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 5.06.2009, 14:03 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
No i ok:) Chodzi o to żeby samochód jeździł nawet 1000 rocznie, ale żeby nie było tak że właściciel zostawił go pewnego razu na 6 bez ruchu w zapomnianym garażu. Co jakis czas nawet jak nie jeździ trzeba samochód odpalić i rozgrzać(jest tak np. również z motocyklami np. Harley). No ale może się mylę, więc się dalej nie odzywam
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 5.06.2009, 15:16 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
rychu napisał(a): ...padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu ...
http://tinyurl.com/q3g8of
|
|
Góra |
|
spaun
|
Napisane: 5.06.2009, 15:19 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 855
|
Ale za..... fajne
Chciął bym kiedyś poprowadzić takie cacko
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.06.2009, 16:38 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 5.06.2009, 16:49 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Prawie jak Twoje
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.06.2009, 16:54 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
brak blizniak , mam napewno lepszy zawias , z moca ciezko powiedziec bo nie wkleili wykresu ale jezeli jest orginalna sprezarka to juz jej granice mocowe , tak nigdy sie ni eodwazyłem ustawic
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 5.06.2009, 17:25 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
jesli robić zabawke CUP-wą to raczej tylno silnikową.
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.06.2009, 18:26 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
944turbo wychodził nawet fabrycznie w wersji cup , były wyscigi pod koniec lat 80 w de gdzie smigały w takim pucharze wiec jak najbardziej model do tego stworzony
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 5.06.2009, 19:05 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Właśnie się do edukowałem.
do dziś w USA są takie wyscigi.
osiągi są pewnie zblizone do tylno silnikowego porsche z taką samą mocą.
(choć intuicja mi podpowiada ze woolnossący byłby lepszy a 944 bedzie doładowane)
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 5.06.2009, 19:19 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
944 Turbo Cup -- 4,4sec 0-100km/h -- 0-1/4mili 13,9
944 GTP -- 0-1/4mili 10,4
944 GTR -- ???
to jakaś przesada te auta maja ponad 20 lat
http://www.bigporsche.com/944.htm
|
|
Góra |
|
tona
|
Napisane: 5.06.2009, 19:51 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1306 Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
|
Masa pomylek na tej stronie ale to typowe dla US
_________________
było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.06.2009, 21:39 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
porscheee napisał(a):
co prawda widze kilka niedociagniec jak np zbita zarówka pod maska lub jej brak , no i zawór dv orginalny plastikowy ktory powyzej bara nie trzyma a nawet sie rozlatuje wiec moc raczej przesadzona , widac natomiast camber upper plates i regulator paliwa z regulacja czyli paliwka dostaje wiecej , dziwi mnie tez wycieraczka tylnej szyby w S chyba jej wogole nie było przynajmniej w moich egzemplarzach , nawet jesli była to jej usytuowanie jest jakies dziwne , pozatym koncowy tłumik wyglada na orginalny a to akurat w tym modelu ma znaczenie dla mocy wiec mysle ze mu troche brakuje do takiej mocy
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 5.06.2009, 22:18 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3162
|
http://www.2-shores-classics.com/garage ... 02&lang=us
tu wiecej zdjec co ciekawe jednak zawias tez leda dziwi mnie skrzynia 996 - tak jest w opisie , jak oni to mogli zamontowac , jedyna opcja to do góry nogami jak w ultima gtr ...
polecam tez obejrzec inne classic porsche na tej stronie , tam żółtego bym chyba odrazu sprzedał nie mówiac o cenie , a tu musiał długo czekac na pasjonata
|
|
Góra |
|
monia924
|
Napisane: 6.06.2009, 0:42 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 169
|
rychu napisał(a): ...e ..mój ma 20 lat i 73000 km to wychodzi 3 tys rocznie ..1 tys rocznie x 33lata to 33tys km starczy na dobrą kondycje..z innej beczki na ostatnim bemowie padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu - rajdów (Marcin ,Maciej) i powiem ...to by było ciekawe i możliwości startów takim autem w różnorodnych imprezach np. rajdy, pcp, classic auto ,youngtimery wyścigi itp nie daje mi to spokoju
Rychu nie wiem którego Maćka dokładnie masz na myśli, ale mojego strasznie ostatnio nosi, pare tyg temu na topie bylo BRSCC Porsche 924 Championship, ale cos mu juz przeszlo, teraz powieksza chlewik ze swinkami, no nie idzie nadarzyc za nim Pozdrawiam i sorki za OT
|
|
Góra |
|
maciek924
|
Napisane: 8.06.2009, 22:45 |
|
Dołączył: 23.06.2008 Posty: 50
|
924 BRSCC przekladam na nastepny sezon. Trzeba troszke kaski odlozyc bo taki sezon troszke kosztuje Chyba ze ktos chce byc moim sponsorem
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.06.2009, 0:01 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Z ciekawością śledzę takie tematy - co z zainteresowań przeistacza się w rzeczywistość. Zazwyczaj niewiele. Sam miałem "apetyt" na Górskie MP w kat. historycznej, oczywiście w Porsche. Obserwowałem wtedy /parę lat temu/ Marcina Zachowicza, z którym teraz spotykam się na różnych imprezach, wgryzałem się w regulaminy i "zwyczajową praktykę" - homologacje, logistykę itd. i uznałem to za zbyt duże wyzwanie. Wszak nie tylko o samochód chodzi, z czego wielu nie zdaje sobie sprawy. To nie sztuka kupić "skorupę" i wyposażyć w klatkę, kubły i szelki i kupić sobie ubranko z atestem....ale mnogość różnych detali. Np. niby mój udający RSR-a turbo look, ujeżdzany na takich-sobie semi-slickach np. TOYO czy nawet Markgum nie daje rady - tzn. pękają w nim flansze przegubów - tzw. zabieraki. Skrzynia - mimo dobrego przełożenia główniego, ma beznadziejną jedynkę, nieco wyostrzone wałki sprawiają, że auto "nie ma dołu"- ja wciąż nie potrfię jeżdzić tak, żeby nie schodzić poniżej 4500obr/min,a koszty zniszczonego I biegu w 911/skrzynia 915 są liczone w tysiącach zł. a przecież to stary samochód więc wydawałoby się....itd..... Może dlatego obserwując GSMP widziałem poza ścisłą czołówką, mnogość partaniny, chwilami niebezpiecznej dla zdowia i życia. Jedynym dobrze przygotowanym Porsche jakie widziałem wtedy to bylo 928 Strosek, Mariana Czapki, które nota bene nie całkiem było OK z homologacją, ale wiadomo - zawodnik zasłużony... Przygotowanie 924 wydaje się rozsądnym krokiem (Śliwka), to co prezentuje 944 Pitersona budzi szacunek- jest wyrażna koncepcja, a przy tym duża estetyka !!!, no i wiele możliwości ma Piotr Szafrański. Z zainteresowaniem będę śledził ich losy, choć do zawodów rangi MP jeszcze baaaardzo daleka droga.
Co do kupna klasyka - istotnie -chyba nie ma w Polsce prawdziwego slant-nose'a - więc byłby to wartościowy zakup.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
maciek924
|
Napisane: 9.06.2009, 0:11 |
|
Dołączył: 23.06.2008 Posty: 50
|
Piotrze swieta prawda, w 924 BRSCC jest o tyle dobrze ze wymagania sa minimalne. Lepiej kupic auto przygotowane na tor niz samemu sie meczyc i wydawac kupe kasy. Pomysl super tym bardziej jak kazdy wie ze czesci do 924 naprawde nie sa drogie a mimo wszystko te auta nie byly awaryjne. Mialy pewne bolaczki ale ktore auto ich nie ma?
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 9.06.2009, 0:34 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Widziałem Twój talent i zaangażowanie - zyczę powodzenia ! W końcu lat 70-tych (o Boże !!!) przejechałem dwie rundy RSMP kończące sezon, tak dla przymiarki....wyliczyłem, że 1 auto do zawodów, 1 treningówka, serwis+laweta, x 3 silników, skrzynie, opony, koszty treningów, hotele, paliwo etc.etc......z tego wszystkiego......zostałem ojcem (szczęśliwym ojcem!) , a teraz bawi mnie zabawa w track-day'e. Maćku - nie rezygnuj, Moniu - wytrzymaj !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 9.06.2009, 0:39 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
924 UK Championship cudowna sprawa. Zazdroszczę Ci że będziesz tam startował.
Może kiedyś u nas coś takiego się pojawi, kto wie
http://www.porscheracingdrivers.co.uk/
Jakby ktoś chciał poczytać i pooglądać galerię
Przygotowane auta można kupić za małe pieniądze. (wszystko zależy od
kursu oczywiście )
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|