Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 13:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
...e ..mój ma 20 lat i 73000 km to wychodzi 3 tys rocznie ..1 tys rocznie x 33lata to 33tys km starczy na dobrą kondycje..z innej beczki na ostatnim bemowie padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu - rajdów (Marcin ,Maciej) i powiem ...to by było ciekawe i możliwości startów takim autem w różnorodnych imprezach np. rajdy, pcp, classic auto ,youngtimery wyścigi itp nie daje mi to spokoju




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 14:03 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2061
No i ok:) Chodzi o to żeby samochód jeździł nawet 1000 rocznie, ale żeby nie było tak że właściciel zostawił go pewnego razu na 6 bez ruchu w zapomnianym garażu. Co jakis czas nawet jak nie jeździ trzeba samochód odpalić i rozgrzać(jest tak np. również z motocyklami np. Harley). No ale może się mylę, więc się dalej nie odzywam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 15:16 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
rychu napisał(a):
...padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu ...


http://tinyurl.com/q3g8of
:thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 15:19 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 855
Ale za..... fajne :shock:
Chciął bym kiedyś poprowadzić takie cacko :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 16:38 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
proponuje cos takiego , napewno szybsze :wink:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 16:49 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Prawie jak Twoje :shock:




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 16:54 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
brak blizniak , mam napewno lepszy zawias , z moca ciezko powiedziec bo nie wkleili wykresu ale jezeli jest orginalna sprezarka to juz jej granice mocowe , tak nigdy sie ni eodwazyłem ustawic


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 17:25 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
jesli robić zabawke CUP-wą to raczej tylno silnikową.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 18:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
944turbo wychodził nawet fabrycznie w wersji cup , były wyscigi pod koniec lat 80 w de gdzie smigały w takim pucharze wiec jak najbardziej model do tego stworzony


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 19:05 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Właśnie się do edukowałem.

do dziś w USA są takie wyscigi. :)

osiągi są pewnie zblizone do tylno silnikowego porsche z taką samą mocą.


(choć intuicja mi podpowiada ze woolnossący byłby lepszy a 944 bedzie doładowane)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 19:19 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
944 Turbo Cup -- 4,4sec 0-100km/h -- 0-1/4mili 13,9

944 GTP -- 0-1/4mili 10,4

944 GTR -- ???


to jakaś przesada te auta maja ponad 20 lat :)

http://www.bigporsche.com/944.htm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 19:51 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1306
Lokalizacja: koloniec
Nr klubowicza: 060
Masa pomylek na tej stronie ale to typowe dla US :D




_________________

było 924'82-było na I Zlocie 944S2'90 944TurboS'89 944 TURBO'S '88 prawie cup. jest Białe968TS'94


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 21:39 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
porscheee napisał(a):
proponuje cos takiego , napewno szybsze :wink:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2


co prawda widze kilka niedociagniec jak np zbita zarówka pod maska lub jej brak , no i zawór dv orginalny plastikowy ktory powyzej bara nie trzyma a nawet sie rozlatuje wiec moc raczej przesadzona , widac natomiast camber upper plates i regulator paliwa z regulacja czyli paliwka dostaje wiecej , dziwi mnie tez wycieraczka tylnej szyby w S chyba jej wogole nie było przynajmniej w moich egzemplarzach , nawet jesli była to jej usytuowanie jest jakies dziwne :wink: , pozatym koncowy tłumik wyglada na orginalny a to akurat w tym modelu ma znaczenie dla mocy wiec mysle ze mu troche brakuje do takiej mocy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2009, 22:18 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3184
http://www.2-shores-classics.com/garage ... 02&lang=us

tu wiecej zdjec co ciekawe jednak zawias tez leda :D dziwi mnie skrzynia 996 - tak jest w opisie , jak oni to mogli zamontowac , jedyna opcja to do góry nogami jak w ultima gtr ...

polecam tez obejrzec inne classic porsche na tej stronie , tam żółtego bym chyba odrazu sprzedał nie mówiac o cenie , a tu musiał długo czekac na pasjonata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.06.2009, 0:42 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 169
rychu napisał(a):
...e ..mój ma 20 lat i 73000 km to wychodzi 3 tys rocznie ..1 tys rocznie x 33lata to 33tys km starczy na dobrą kondycje..z innej beczki na ostatnim bemowie padł w rozmowie pomyśł na ,,zbudowanie" clasycznej 964 c2 lub c4 w wersji przygotowanej do sportu - rajdów (Marcin ,Maciej) i powiem ...to by było ciekawe i możliwości startów takim autem w różnorodnych imprezach np. rajdy, pcp, classic auto ,youngtimery wyścigi itp nie daje mi to spokoju


Rychu nie wiem którego Maćka dokładnie masz na myśli, ale mojego strasznie ostatnio nosi, pare tyg temu na topie bylo BRSCC Porsche 924 Championship, ale cos mu juz przeszlo, teraz powieksza chlewik ze swinkami, no nie idzie nadarzyc za nim :roll: :oops: :wink: Pozdrawiam i sorki za OT ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.06.2009, 22:45 

Dołączył: 23.06.2008
Posty: 50
924 BRSCC przekladam na nastepny sezon. Trzeba troszke kaski odlozyc bo taki sezon troszke kosztuje :P Chyba ze ktos chce byc moim sponsorem 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.06.2009, 0:01 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Z ciekawością śledzę takie tematy - co z zainteresowań przeistacza się w rzeczywistość. Zazwyczaj niewiele. Sam miałem "apetyt" na Górskie MP w kat. historycznej, oczywiście w Porsche. Obserwowałem wtedy /parę lat temu/ Marcina Zachowicza, z którym teraz spotykam się na różnych imprezach, wgryzałem się w regulaminy i "zwyczajową praktykę" - homologacje, logistykę itd. i uznałem to za zbyt duże wyzwanie. Wszak nie tylko o samochód chodzi, z czego wielu nie zdaje sobie sprawy. To nie sztuka kupić "skorupę" i wyposażyć w klatkę, kubły i szelki i kupić sobie ubranko z atestem....ale mnogość różnych detali. Np. niby mój udający RSR-a turbo look, ujeżdzany na takich-sobie semi-slickach np. TOYO czy nawet Markgum nie daje rady - tzn. pękają w nim flansze przegubów - tzw. zabieraki. Skrzynia - mimo dobrego przełożenia główniego, ma beznadziejną jedynkę, nieco wyostrzone wałki sprawiają, że auto "nie ma dołu"- ja wciąż nie potrfię jeżdzić tak, żeby nie schodzić poniżej 4500obr/min,a koszty zniszczonego I biegu w 911/skrzynia 915 są liczone w tysiącach zł. a przecież to stary samochód więc wydawałoby się....itd..... Może dlatego obserwując GSMP widziałem poza ścisłą czołówką, mnogość partaniny, chwilami niebezpiecznej dla zdowia i życia. Jedynym dobrze przygotowanym Porsche jakie widziałem wtedy to bylo 928 Strosek, Mariana Czapki, które nota bene nie całkiem było OK z homologacją, ale wiadomo - zawodnik zasłużony... Przygotowanie 924 wydaje się rozsądnym krokiem (Śliwka), to co prezentuje 944 Pitersona budzi szacunek- jest wyrażna koncepcja, a przy tym duża estetyka !!!, no i wiele możliwości ma Piotr Szafrański. Z zainteresowaniem będę śledził ich losy, choć do zawodów rangi MP jeszcze baaaardzo daleka droga.
Co do kupna klasyka - istotnie -chyba nie ma w Polsce prawdziwego slant-nose'a - więc byłby to wartościowy zakup.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.06.2009, 0:11 

Dołączył: 23.06.2008
Posty: 50
Piotrze swieta prawda, w 924 BRSCC jest o tyle dobrze ze wymagania sa minimalne. Lepiej kupic auto przygotowane na tor niz samemu sie meczyc i wydawac kupe kasy. Pomysl super tym bardziej jak kazdy wie ze czesci do 924 naprawde nie sa drogie a mimo wszystko te auta nie byly awaryjne. Mialy pewne bolaczki ale ktore auto ich nie ma?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.06.2009, 0:34 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3928
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Widziałem Twój talent i zaangażowanie - zyczę powodzenia ! W końcu lat 70-tych (o Boże !!!) przejechałem dwie rundy RSMP kończące sezon, tak dla przymiarki....wyliczyłem, że 1 auto do zawodów, 1 treningówka, serwis+laweta, x 3 silników, skrzynie, opony, koszty treningów, hotele, paliwo etc.etc......z tego wszystkiego......zostałem ojcem (szczęśliwym ojcem!) :lol:, a teraz bawi mnie zabawa w track-day'e. Maćku - nie rezygnuj, Moniu - wytrzymaj ! :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.06.2009, 0:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5199
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
924 UK Championship cudowna sprawa. Zazdroszczę Ci że będziesz tam startował.
Może kiedyś u nas coś takiego się pojawi, kto wie ;)

http://www.porscheracingdrivers.co.uk/
Jakby ktoś chciał poczytać i pooglądać galerię :)
Przygotowane auta można kupić za małe pieniądze. (wszystko zależy od
kursu oczywiście ;) )




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum