Autor |
Wiadomość |
David
|
Napisane: 26.05.2009, 22:24 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Zamierzam sprawić sobie klasyka "jedynej słusznej marki" jaką jest PORSCHE.
Jaki model polecą mi klubowi koledzy ?
(wacham się miedzy 964 a 993)
Szczególnie w oko wpadł mi 911 Carrera RS (993) 1994-1996
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 26.05.2009, 23:39 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
RS 993...of america ? bo to różnica ...- proponuje ...to skromne auto
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 26.05.2009, 23:51 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Jako drugie, klasyczne prosię - osobiście celowałbym w turbiny - 965 albo 930. Mniam.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 26.05.2009, 23:59 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
Auto prawdopodobnie bedzie z USA.
więc skupiam sie na modelach które były oferowane na tamtejszym rynku
930 z podnoszonymi reflektorami było by idealne
|
|
Góra |
|
Blumen
|
Napisane: 27.05.2009, 0:01 |
|
Dołączył: 13.03.2007 Posty: 827
|
Myślę, że jeśli to ma być klasyk, to w grę wchodzą 930 i 964, a wybór silnika musisz wybrać sam w zależności od preferencji i potrzeb. Ja osobiście szukałbym albo C2 Targa, albo Turbo - model w zależności od tego w jakim stanie jaki by się trafił.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 27.05.2009, 0:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
każdy ma swój...lub swoją wizje- ech co to jest classic ?
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
Zibi
|
Napisane: 27.05.2009, 0:13 |
|
Dołączył: 18.10.2007 Posty: 1048
|
dla mnie to...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 27.05.2009, 0:16 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
ale racja
starsze bedą lepsze , produkowano ich mniej wiec bedą bardziej unikatowe
Ps. szukam informacji na temat modelu ze zdjecia
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
rychu
|
Napisane: 27.05.2009, 0:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 3367 Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
|
to flatt ...nos 930 turbo e..nie polecam
_________________
Classic Porsche 911/964 Carrera 2
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 27.05.2009, 8:37 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3926 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
993...RS ....? nie wiem co jest klasycznego w tym na wskroś nowoczesnym /cały czas!/ samochodzie. Klasyczne Porsche moim zdaniem kończy się w 89 r. serją J. W tym szeregu wyróżniłbym uznane klasyki - 911S '70 na gażnikach, 930 3.3, no a jeszcze wyżej rarytasy takie jak RS - 2.7 '73, no i oczywiscie 356-tki. Oczywiście do klasyków Porsche należy zaliczyć 914 a także - już - ...928 !
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
guzik
|
Napisane: 27.05.2009, 8:40 |
|
Dołączył: 2.10.2007 Posty: 76
|
Slant nose jest wspaniały, rewelacyjny i unikatowy. Nie mam pytań.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 27.05.2009, 10:41 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Może jeden stoi jeszcze na sprzedaż w Chicago, mogę podpytać jak znajdę maila do salonu. Chcesz? Czarny lub czerwony, sam nie pamiętam.
PS: Było też 968 Turbo RS ale się pewnie dawno zmyło.
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 27.05.2009, 12:43 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
dopoki nie zobaczylem Slant nose na zywo jakos mi nie pasowal ... jezeli nia masz limitow finansowych to takie autko robi temat
|
|
Góra |
|
richie
|
Napisane: 28.05.2009, 0:37 |
|
Dołączył: 4.04.2007 Posty: 167
|
flatnose, slatnose jak go zwał tak go zwał to fajny unikat celuj tylko w oryginał lub ewentualnie ruf-a albo gemballi, sporo innych wiejskich firm tjuningowych robił tzw. flatnosy bo błotniki z laminatu były tańsze w zakupie po dzwonie. Oryginał turbo to moje marzenie, był swojego czasu w UK do sprzedania LHD flatnose z 89 roku turbo z symbolicznym przebiegiem jak nowy za 48k. funtów.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 28.05.2009, 0:46 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
dokopałem sie tez że były flatnose w budzie 964 i 933
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 28.05.2009, 18:12 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 28.05.2009, 18:39 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Turbo S flachbau po prostu mnie rozwalił..
CUDO!
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 4.06.2009, 21:53 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
1986
nieprzepadam za czerwonym
cena 36$
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
David
|
Napisane: 4.06.2009, 22:05 |
|
Dołączył: 7.10.2008 Posty: 881
|
albo
1976
przebieg 5000 mil
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
Duke
|
Napisane: 4.06.2009, 23:48 |
|
Dołączył: 17.03.2007 Posty: 2057
|
Mały przebieg przy tak starym samochodzie jest dość niepokojący, gdzieś był poruszany ten temat, jeśli długo stał "niedogrzewany" odciśnięte pierścienie w cylindrach itd.
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|