Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.05.2009, 22:24 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Zamierzam sprawić sobie klasyka "jedynej słusznej marki" jaką jest PORSCHE.

Jaki model polecą mi klubowi koledzy ?
(wacham się miedzy 964 a 993)

Szczególnie w oko wpadł mi 911 Carrera RS (993) 1994-1996


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.05.2009, 23:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
RS 993...of america ? bo to różnica ...- proponuje ...to skromne auto :drive:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.05.2009, 23:51 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Jako drugie, klasyczne prosię - osobiście celowałbym w turbiny - 965 albo 930. Mniam. :P


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.05.2009, 23:59 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
Auto prawdopodobnie bedzie z USA.
więc skupiam sie na modelach które były oferowane na tamtejszym rynku

930 z podnoszonymi reflektorami było by idealne


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 0:01 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 827
Myślę, że jeśli to ma być klasyk, to w grę wchodzą 930 i 964, a wybór silnika musisz wybrać sam w zależności od preferencji i potrzeb. Ja osobiście szukałbym albo C2 Targa, albo Turbo - model w zależności od tego w jakim stanie jaki by się trafił.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 0:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
każdy ma swój...lub swoją wizje- ech co to jest classic ?




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 0:13 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 1048
dla mnie to...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 0:16 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
ale racja

starsze bedą lepsze , produkowano ich mniej wiec bedą bardziej unikatowe

Ps. szukam informacji na temat modelu ze zdjecia


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 0:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3367
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
to flatt ...nos 930 turbo e..nie polecam




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 8:37 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3926
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
993...RS ....? nie wiem co jest klasycznego w tym na wskroś nowoczesnym /cały czas!/ samochodzie. Klasyczne Porsche moim zdaniem kończy się w 89 r. serją J. W tym szeregu wyróżniłbym uznane klasyki - 911S '70 na gażnikach, 930 3.3, no a jeszcze wyżej rarytasy takie jak RS - 2.7 '73, no i oczywiscie 356-tki. Oczywiście do klasyków Porsche należy zaliczyć 914 a także - już - ...928 !




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 8:40 

Dołączył: 2.10.2007
Posty: 76
Slant nose jest wspaniały, rewelacyjny i unikatowy. Nie mam pytań.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 10:41 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Może jeden stoi jeszcze na sprzedaż w Chicago, mogę podpytać jak znajdę maila do salonu. Chcesz? Czarny lub czerwony, sam nie pamiętam.
PS: Było też 968 Turbo RS ale się pewnie dawno zmyło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2009, 12:43 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
dopoki nie zobaczylem Slant nose na zywo jakos mi nie pasowal ... jezeli nia masz limitow finansowych to takie autko robi temat ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2009, 0:37 

Dołączył: 4.04.2007
Posty: 167
flatnose, slatnose jak go zwał tak go zwał to fajny unikat celuj tylko w oryginał lub ewentualnie ruf-a albo gemballi, sporo innych wiejskich firm tjuningowych robił tzw. flatnosy bo błotniki z laminatu były tańsze w zakupie po dzwonie. Oryginał turbo to moje marzenie, był swojego czasu w UK do sprzedania LHD flatnose z 89 roku turbo z symbolicznym przebiegiem jak nowy za 48k. funtów.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2009, 0:46 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
dokopałem sie tez że były flatnose w budzie 964 i 933


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2009, 18:12 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
http://www.flachbau.com/index.html


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2009, 18:39 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Turbo S flachbau po prostu mnie rozwalił.. :shock:
CUDO!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 21:53 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
1986

nieprzepadam za czerwonym :(

cena 36$


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 22:05 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
albo


1976

przebieg 5000 mil


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.06.2009, 23:48 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2057
Mały przebieg przy tak starym samochodzie jest dość niepokojący, gdzieś był poruszany ten temat, jeśli długo stał "niedogrzewany" odciśnięte pierścienie w cylindrach itd.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron