Inny punkt widzenia:
- jak kupujesz 5l V8 to spalanie 12/14 nie może Cię zaskakiwać
- jako drugi samochód nie będzie miał więcej przebiegu jak 10k na rok - a to oznacza niskie roczne koszty serwisu
- nie należy oszczędzać na zakupie - jeśli kupisz S4 za 30k, to ryzykujesz przez pierwsze 2 lata 10-20k ekstra
- można w krajowych warunkach szukać za 40-45k S4 w pełni sprawnego (przebieg max. 160k) z dobrą mechaniką i blachą - a to podstawa
- trzeba mieć 'swój' dobry (czyli myślący) warsztat
- tak czy siak żadnych oszczędności na zasadniczych częściach (żadnych używek)
- i po pierwsze: przeczytać wszystko co znajdziesz typu
http://members.rennlist.com/v1uhoh/fornew9.htm
(chociażby po to, żeby wiedzieć, jak istotna jest wiarygodna informacja o przebiegu od ostatniej kompletnej wymiany paska rozrządu)
Mimo wszystko
POWODZENIA I CIERPLIWOŚCI