Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.08.2013, 0:59 

Dołączył: 13.04.2013
Posty: 17
Witam wczoraj zaczeło migać D na wskaźniku, nie pokazuje aktualnego biegu biegi przełączają się prawidłowo,automatycznie i ręcznie, Po włączeniu trybu ręcznego żadnych zmian ,poza brakiem wskazania aktualnego biegu. Wyczytałem że po przełączeniu się w tryb serwisowy miga D i 4 oraz nie działa ręczna zmiana, u mnie niema takiego objawu, tak więc co to może być


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 1:11 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Witaj,
Masz 3 opcje - spróbuj sposobem microsoft'owym ;) - aku na chwilę odłacz-podłącz, jeżeli nie pomoże - PIWIS w ASO lub (semi-pro) Durametric.
Kupiłem sobie taki i bardzo fajnie daje radę. 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 7:35 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Czy miga tylko na D czy również po włączeniu np R czy N?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 21:20 

Dołączył: 13.04.2013
Posty: 17
tylko D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.08.2013, 21:59 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Moze byc uszkodzony czujnik wybranego biegu przy skrzyni, przewody, wtyczka... Jak skrzynia przechodzi w tryb serwisowy to z tego co pamietam miga kazda kontrolka jaki sie wybiera bieg.
Mialem tez przypadek migajacego P - konieczna byla regulacja linki wybieraka biegu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.08.2013, 1:12 

Dołączył: 13.04.2013
Posty: 17
Mało nim jeżdżę, ale jakiś czas temu zaczęła ciężej przełączać się dźwignia, myślałem że jest to spowodowane długimi postojami, sprawdzę tą linkę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 11.10.2013, 19:34 

Dołączył: 11.10.2013
Posty: 3
po ang , ja mam kolego to samo :( tylko mi miga d i 4 :/

The lights flashing as you describe indicate a fault in the tranny. The coolant shut-off valve is operated electrically, so your fault may be as simple as a blown fuse - check the fuse panel for the appropriate fuse. It could also of course be a faulty shut-off valve. This can be checked by jumping the pins appropriately in the trunk control box - this procedure must be done in order to flush the cooling system. If the valve opens when jumped, it's working properly.

Another somewhat common cause of this fault is a dirty switch at the tranny. This gets exposed to mud, water, dirt and can become inoperable - usually accompanied by an inability to operate the tranny in manual mode. You can pull the switch and clean it up, fairly simple DIY.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.11.2013, 21:12 

Dołączył: 13.04.2013
Posty: 17
znalazłem przyczynę, po wymianie oleju, nic się nie poprawiło więc szukałem dalej przyczyny, okazało się że cięgna które są odpowiedzialne za wybieranie biegu są zardzewiałe, prawdopodobnie wystarczy wyregulować położenie dźwigni, podczas wybierania biegu omijając dźwignię działa poprawnie, regulacja od strony skrzyni oraz smarowanie załatwiły temat


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum